کد خبر: ۴۶۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

 «دکتر محمدحسن گلپایگانی» رئیس جدید شورای نظام دامپزشکی استان مازندران با حضور در اداره کل دامپزشکی استان با «دکتر سید حسین رضوانی» دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران، وی در این دیدار با ارائه برنامه های خود هدف از این دیدار را ایجاد تعامل و همدلی فی مابین بخش خصوصی و دولتی برای پیشبرد اهداف سازمانی اعلام کرد و افزود، هدف اصلی این است که در راستای اعتلای حرفه دامپزشکی در مازندران، با تلاش تیم منتخب شورای نظام دامپزشکی مازندران به مجموعه تولید استان کمک شود و اعضای شوراء آماده هر گونه همکاری با بخش دولتی برای رسیدن به هدف مشترک می باشند.

گلپایگانی که پیش از این سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی بود، اظهار داشت: با توجه به شناخت کاملی که از قوانین، دستورالعملها و ضوابط بهداشتی دامپزشکی دارم به لطف پروردگار و با راهنمائیهای مدیریت ارشد استان در حوزه دامپزشکی تلاش خواهیم کرد تا مشکلات را از پیش روی تولیدکننده ها برداشته و در حمایت از تولید داخلی با همکاری سایر دستگاه های ذیربط مرتبط مسیر تولید را هموار سازیم.

رضوانی مدیر کل دامپزشکی مازندران نیز در این دیدار ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای گلپایگانی و سایر اعضای جدید شورای خاطرنشان ساخت: شرایط اقتصادی کنونی برای تولیدکنندگان سخت و دشوار است و نظام دامپزشکی باید بگونه ای عمل نماید تا با ارائه راهکارهای فنی و مناسب در راستای حمایت از تولید و تولیدکننده ، موانع موجود برداشته شود.

وی درخواست کرد تا شورای جدید نظام دامپزشکی مازندران به ریاست و مسئولیت گلپایگانی، با برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب برای اجرای قوانین و مقررات سازمان دامپزشکی کشور تمام توان خود را بکار گیرد تا رضایتمندی مناسبی برای تولیدکنندگان بوجود آید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر xy
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
اعتلای جایگاه دامپزشکی با ایجاد امنیت شغلی و مالی اتفاق خواهد افتاد . امیدواریم همواره از همکارانتون مخصوصا مسولین فنی حمایت کنید و اونها رو در برابر برخی کارفرمایان متخلف تنها نگذارید .
نظر شما
ادامه