کد خبر: ۴۶۵۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

در مراسم معارفه داود هرمزی به عنوان سر مربی جدید تیم سردار بوکان، حیوانی سر بریده و این امر انتقاد انجمن حمایت از حقوق حیوانات بی پناه زیستن در بوکان را به همراه داشت .

به گزارش حکیم مهر به نقل از زریان موکریان، امروز پنج شنبه (20 دیماه) دو روز بعد از استعفای داود سید عباسی، با برگزاری مراسمی در ورزشگاه خاتم الانبیای بوکان، داود هرمزی به عنوان سرمربی تیم سردار معرفی شد.

در مراسم معارفه وی، یک راس گوسفند سر بردیده شد. این اقدام انتقاد انجمن حمایت از حقوق حیوانات بی پناه زیستن در بوکان را به همراه داشت.

این انجمن با صدور اطلاعیه ای نوشت: سر بریدن یک حیوان بی گناه به دلیل انتصاب و کسب مقام نه تنها با هیچ یک از آموزه های شرعی و دینی و اخلاقی همسو نیست بلکه عدم رعایت  حقوق حیوانات  و جریحه دار کردن احساسات و افکار عمومی را نیز بدنبال دارد.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«متاسفانه در ویدیوی  انتصاب آقای داود هرمزی به عنوان سر مربی جدید تیم سردار بوکان مشاهده کردیم که به میمنت این انتصاب حیوان بی گناهی سر بریده شد و اصرار زیادی بر ریختن کامل خون آن بی زبان شنیده می شد.

سر بریدن یک حیوان بی گناه به دلیل انتصاب و کسب مقام نه تنها با هیچ یک از آموزه های شرعی و دینی و اخلاقی همسو نیست بلکه عدم رعایت  حقوق حیوانات  و جریحه دار کردن احساسات و افکار عمومی را نیز بدنبال دارد.

انتظار میرفت مسئولین این تیم ضمن تلاش در عرصه ی ورزش بنای یک حرکت زیبای فرهنگی راهم پایه ریزی میکردند و به جای کشتن و ریختن خون این حیوان بی گناه اقدام به کاشتن نهال به تعداد کادر و بازیکنان مینمودند  و  فرهنگ والای حیوان دوستی  وطبیعت دوستی و مهربانی  مردم این شهرستان را به نمایش میگذاردند یا هزینه آن را در راه بهتری چون کمک به مستمندان ، آزادی زندانیان مالی ،بیماران خاص و امثال آن صرف می نمودن ...

ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در عرصه ورزشی امید است شکنجه و آزار حیوانات که هر روز به شیوه ها و عناوین مختلف  شاهد آن هستیم از جامعه و فرهنگ ما رخت بربندد.»

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
وقتي آدمها رشد شعوري و عقلي نداشته باشن، هر رفتاري ازشون سر ميزنه، خرافه پرستي هم نشانه اي از همين فقدانهاست
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
1
چه ربطی داره به انجمن حمایت از حقوق حیوانات. پس از فردا دیگه مرغ و گاو و گوسفند سر نبریم و ماهی صید نکنیم به اقایون بر میخوره؟ عزیز من اینها حیوانات حلال گوشت هستن و توی همه دنیا مصرف میشن. نفس کار( ذبح دام) چه مشکلی داره؟ بله اگه حیوان آزاری میکردن حرف شما درست بود. به خاطر اومدن اسمتون روی تیتر دست به نوشتن هر بیانیه ای نزنید.
شهریار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
0
0
حیوون ها هم مثل ما آدمها دستگاه عصب دارن درد میکشن میترسن ما نباید از اونها بعنوان غذا استفاده کنیم. روزی بشریت آگاه میشه آمین
نظر شما
ادامه