کد خبر: ۴۶۶۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

جلسه تکریم و معارفه رئیس شورای نظام دامپزشکی استان کردستان روز 22 دی ماه با حضور معاون بهداشت و آموزش سازمان نظام دامپزشکی در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 سازمان جهاد کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر، در این جلسه جناب «دکتر عابد نمدی» رئیس دوره سوم شورای نظام دامپزشکی استان گزارشی از عملکرد شورا را در دوره سوم ارائه کرد.

سپس «دکتر مخدوم» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان به اهمیت تعامل مابین اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان در پیشبرد امور اشاره کرد و آمادگی خود را جهت همکاری هرچه بیشتر با نظام دامپزشکی استان اعلام نمود.

سپس «مهندس ذکریایی نژاد» معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان هدف از تشکیل نظام های دامپزشکی و مهندسی کشاورزی را محول کردن بخشی از وظایف حاکمیتی به انها اعلام کرد.

وی تصریح کرد که باید بستر مناسب را برای سرمایه گذاری در استان فراهم کرد.

در ادامه، «دکتر جمشیدی» عضو دوره سوم شورای نظام دامپزشکی به اهمیت جایگاه نظام و فعالیت اعضای شورا و وظیفه سنگینی که بر دوش تک تک آنهاست اشاره کرد و به پذیرش بی رویه دانشجو دامپزشکی و عدم ساماندهی مناسب در بخش خصوصی انتقاد نمود.

سپس «مهندس عابد احمدی» رئیس نظام مهندسی کشاورزی استان کردستان نیز اعلام کرد که آماده هرگونه همکاری با نظام دامپزشکی استان می باشد، چرا که نظام دامپزشکی و نظام مهندسی کشاورزی مکمل یکدیگر هستند.

در ادامه «دکتر جعفری» معاون سازمان نظام دامپزشکی گزارشی از نحوه روند برگزاری انتخابات در کشور ارائه داد و به آمارهای مهم و کلی در رابطه با انتخابات اشاره نمود.

همچنین وی اعلام کرد که هیچ کدام از اعضای شورا بابت فعالیت هایشان مزد و حقوقی دریافت نمی کنند و تمامی فعالیت ها جنبه صنفی دارد.

در ادامه «دکتر نگین مظفری» رئیس دوره چهارم شورای نظام دامپزشکی استان کردستان برنامه های خود را در دوره جدید اعلام کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات اعضای دوره سوم شورای نظام دامپزشکی استان، هیئت نظارت و اجرایی انتخابات تقدیر بعمل آمد و احکام هیئت رییسه دوره جدید نیز به ایشان تقدیم گردید.

 
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
3
خودشون برا خودشون سخنرانی کردند چند نفر توسالن بودند که همگی رفتند بالا !کیه دیگه براشون دست بزنه!
vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
1
3
راستی حرف از تعامل بین نظام و اداره کل زدید، مدیر کل جوانو نمی بینم !! ظاهرا مدیر کل به این مجالس چندان اعتقاد نداره!
در کل امیدوارم این دوره ی جدید مثه دوره ی قبل منفعل نباشه و به کار مردم رسیدگی کنن!!که بعید میدونم با وجود بعضی چهره ها!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
3
اصلا یه چیز الکیه شورا هیچ کاری از دستشون برنمیاد چیزیم بر بیاد انجام نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
0
4
راستی چرا دکتر صفری در این مراسم ها حضور ندارد؟؟؟
نکنه خودش هم میدونه که شورای نظام دامپزشکی استانها منفعل و ناکارآمد است
نظر شما
ادامه