کد خبر: ۴۶۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

 


جلسه هم‌اندیشی کمیته دامپزشکان معین دام کوچک استان اصفهان تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، با هدف تعامل بیشتر میان بخش دولتی و خصوصی دامپزشکی، با دعوت از اعضای کمیته دامپزشکان معین دام کوچک استان اصفهان، جلسه هم اندیشی کمیته مذکور به ریاست «دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت، برگزار گردید.

ابتدا «دکترسیدرضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان، و دبیر کمیته با عرض خیرمقدم به مدعوین ضمن اشاره به مصوبات جلسه پیشین، توضیحاتی در خصوص پیش نویس سیاست ها و ضوابط تاسیس درمانگاه های دامپزشکی بیان و خواستار ارائه پیشنهادات سازنده توسط فعالان این حوزه شد.

وی در رابطه با ارتقاء دانش فنی دامپزشکان جدید در بخش تشخیص و درمان مطالبی ارائه داد و و از کلینیسین های با تجربه درخواست کرد؛ تجربیات مفید و ارزنده خودشان را با هدف بالندگی فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در اختیار آنان قراردهند.

سپس هریک از کلینیسین های دام کوچک استان با بیان مشکلات موجود در حوزه کاری خود، پیشنهادات تخصصی در جهت بهبود امور تشخیصی و درمانی را ارائه نمودند و خواستار حمایت هرچه بیشتر مسئولین ذی ربط از اقدامات و  فعالیت های علمی و صنفی بخش خصوصی شدند.

دکتر محمد کشتکار، معاون سلامت و رئیس کمیته نیز ضمن جمع بندی موضوعات مطرح شده با پاسخگویی به سوالاتی همچون نحوه و روند اشتغال فارغ التحصیلان رشته دامپزشکی در بخش های مختلف، نیاز آموزشی نیروهای جدید، چگونگی تامین واکسن و داروی دام های کوچک و پرندگان زینتی و ...  جلسه به پایان رسید.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
1
این اقایان جمع شده اند تا با سنگ اندازی هر چه بیشتر نگذارند فارغ التحصیلان در اصفهان کلینیک دام کوچک بزنند داشتن مدرک تخصص جهت گرفتن پروانه تاسیس کلینیک دام کوچک در اصفهان گواه این ادعا است هیچ شهری برای تاسیس کلینیک دام کوچک مدرک تخصص نمی خواهد حال اینکه نصف بیشتر اقایان فعال در کلینیک ها خود با مدرک عمومی مجوز کلینیک گرفتند حال از ترس اینکه فارغ التحصیلان جای ایشان را بگیرند چنین قوانینی را وضع میکنند!!!
نظر شما
ادامه