کد خبر: ۴۶۷۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از همکاری بنیاد تعاون سپاه با سازمان دامپزشکی استان در بحث واردات دام سبک و سنگین با مشارکت مردم خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری بسیج، «مهندس مهدی هنری» مسئول بسیج سازندگی استان دوشنبه 24 دی ماه در جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان اظهار داشت: با افزایش نرخ تورم قیمت کالاها از جمله دام غیر منطقی می شود.

وی از همکاری بنیاد تعاون سپاه با سازمان دامپزشکی استان در بحث واردات دام سبک و سنگین با مشارکت مردم خبر داد و افزود: با توزیع صد تن ذرت علوفه ای دام با هزینه پایین در بین دامداران توانستیم با کاهش قیمت خوراک دام و تغییر نوع آن مردم را به این سمت تشویق کنیم.

هنری ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج با فعالیت در برخی مناطق روستایی خاص که رسته فعالیت آنها دامداری است با ایجاد شبکه مردمی و آموزش عملی به آنها با حضور کارشناسان و بازدید از این واحدها توانستیم با ترویج کار جمعی با کاهش۲۵ درصدی قیمت خوراک دام به مردم کمک کنیم.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
2
اگه ممکنه با قدرتی که دارن جلوی قاچاق گوسفند رو از ایران به خارج بگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
0
0
گوشت کیلویی 90 هزار تومان را مردم عادی نمی توانند بخرند
بایستی مجوز صادرات قانونی گوشت را اعطا کرد و گرنه دامداران با این گرانی شدید خوراک دام و قیمت قصابی ها به دلیل کمبود مشتری نابود خواهند شد!
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
آره اگه میتونین جلوی قاچاقو بگیرین یا دلارو بیارید پایین و خودرو بسازید ارزون بفروشید و .... خیلی از چیزای دیگه. .................
نظر شما
ادامه