کد خبر: ۴۶۷۴۴
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
گفت‌وگوی دبیر انجمن صنفی درمانگاه‌های دامپزشکی استان اصفهان با حکیم مهر:
«دکتر بهروز کبیری» اظهار داشت: انتخابات استان اصفهان از مدت‌ها پیش مهندسی شده و میان بخش دولتی و مسئولین فنی، یک ائتلاف نانوشته برای قبضه کرسی‌ها شکل گرفته بود ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: اعتقاد به سهمیه‌بندی، یکی از خواسته‌های برخی از منتقدان برگزاری انتخابات شوراهای نظام دامپزشکی استان‌ها است. دبیر انجمن صنفی درمانگاه‌های دامپزشکی استان اصفهان معتقد است که این سهمیه‌بندی حتما باید در استان اصفهان اجرا می‌شده است، چرا که به زعم او، انتخابات استان اصفهان از مدت‌ها پیش مهندسی شده و میان بخش دولتی و مسئولین فنی، یک ائتلاف نانوشته برای قبضه کرسی‌ها شکل گرفته بوده است.

از نظر «دکتر بهروز کبیری» این سهمیه‌بندی در انتخابات را همین امسال هم می‌توانستند اجرایی کنند اما نخواستند، چرا که از سال‌های پیش یک تجربه تلخ داشتند.

حکیم مهر:‌ آقای دکتر، ارزیابی شما از چهارمین دوره انتخابات شورای استانی نظام دامپزشکی چیست؟

این شکل از انتخابات، یک انتخابات سنتی است و نه انتخابات دموکراتیک و اصلح، کمااینکه دامپزشکی در حال رشد و توسعه است و این قانون برگزاری انتخابات مختص زمانی بوده که نظام دامپزشکی به تازگی قصد شکل‌گیری داشته است.

حکیم مهر:‌ شاخص‌ترین نقطه ضعف این انتخابات از نظر شما چه بود؟

امروز اصناف بزرگ و چند شاخه شده‌اند و لذا لازم بود که این انتخابات مثل انتخابات نظام پزشکی، تفکیک می‌شد. مثلا در استان‌های برخوردار مثل استان اصفهان به جای ۸ نفر، ۱۲ نفر و در استان‌های کوچک و غیربرخوردار به جای ۸ نفر ۵ نفر انتخاب می‌شدند. این نوع از هم‌سانی در تعداد منتخبین در کل کشور، خیلی درست نیست. البته برگزار کنندگان به قانون پای‌بند بودند و از این لحاظ مشکلی نیست، اما باز هم باید همین تعداد را نیز سهمیه‌بندی می‌کردند.

حکیم مهر:‌ سهمیه‌بندی به چه معنا؟

 به این شکل که مثلا از بین کلینیسین‌ها فقط ۲ یا ۳ نفر حق ورود به نظام را پیدا کنند و مسئول فنی نیز به همین شکل؛ درست مانند سایر رده‌ها که امروز هرچه رای بیاورند، در نهایت ۲ نفر انتخاب می‌شوند. در این حالت است که می‌توان روی این مجمع، نام شورا گذاشت. شورا محل مشورت است.

حکیم مهر:‌ مهمترین مزیت این شکل از سهمیه‌بندی در انتخابات چیست؟

 وقتی آیین‌نامه یا دستورالعملی که به شورای نظام ورود می‌کند و در آنجا می‌خواهند روی آن عکس‌العملی نشان دهند و مصوبه‌ای صادر کنند، این آیین‌نامه که در سازمان نظام و شورای مرکزی مطرح می‌شود، باید بار فنی داشته باشد. اگر نماینده‌ای که در آنجا صحبت می‌کند، بتواند نظر فنی دهد، شورا هم می‌تواند جذب این نظریه شود. اما وقتی مثلا یک آیین‌نامه به‌عنوان دفاع از صنف می‌آید، مسئول فنی چطور می‌تواند جواب دهد؟ بهترین حالت این است که رئیس نظام با فردی آشناست و از او نظرخواهی می‌کند. او نباید چیزی بگوید که اگر در شورای مرکزی از او سوال کردند، نتواند پاسخ دهد. نباید به این شکل باشد که بگوییم در مورد آیین‌نامه یک چیزی بنویسید و آنها خودشان آن را درست می‌کنند. این تبدیل به آفت جامعه دامپزشکی شده است.

حکیم مهر: آیا این سهمیه‌بندی که مدنظر شماست را می‌توان برای سال‌های آینده پیشنهاد داد؟

همین امسال هم می‌توانستند این کار را انجام دهند و ندادند.

حکیم مهر: چرا انجام ندادند؟

با توجه به ماده ۹، تعیین آیین‌نامه انتخابات به عهده شورای مرکزی است. آیین‌نامه انتخاباتی جزء چارچوب وظایف شورای مرکزی است و شورای مرکزی می‌توانست آیین‌نامه را به همین سمت ببرد.

حکیم مهر:‌ چرا نبرد؟

به خاطر آن اتفاقی که ۲ سال و نیم پیش افتاد و یک بند به آیین‌نامه اضافه کردند و آن اختلافات ایجاد شد. اینها می‌خواستند به هر شکلی که هست انتخابات را برگزار کنند.

حکیم مهر: منظورتان همان است که گفتند کاندیداها باید بیشتر از ۵ سال سابقه داشته باشند؟

بله. در بند ۸ آیین‌نامه انتخابات گفتند آقایانی که قصد کاندید شدن دارند، باید بیشتر از ۵ سال سابقه داشته باشند.

حکیم مهر:‌ شما با این بند موافقید؟

بله. این بند درست بود. کسی که فاقد تجربه است و از دانشگاه آمده و ۶۰ نفر از رفقای خود را برای رای‌گیری می‌آورد، نباید در مقام تصمیم‌گیری باشد. باید برای ورود به هر عرصه‌ای یک پیش‌شرط وجود داشته باشد. آن زمان اتفاقاتی افتاد، حاشیه‌هایی پیش آمد و به دیوان عدالت شکایت شد. آنها گفتند که این مساله خلاف آیین‌نامه است. همین تجربه باعث شد که امسال گفتند هر چه که بوده باشد، فعلا فقط انتخابات برگزار شود چون هجمه عدم برگزاری انتخابات روی دوش ما سنگینی می‌کند. وگرنه می‌توانستند در آیین‌نامه همین امسال این سهمیه‌بندی را اعمال کنند. بنده هم پیشنهاد آن را داده بودم و خیلی هم پیگیری کردم، اما با این هدف که صرفا انتخابات برگزار شود، آن را مانند گذشته انجام دادند.

حکیم مهر: این شکل از برگزاری انتخابات که بدون سهمیه‌بندی بود، چه آسیب‌هایی دارد؟

این مساله ما را ۴ سال به عقب برد. یعنی اگر حقی ضایع نشود و خوش‌بینانه نگاه کنیم، ۴ سال آینده همین جایی خواهیم بود که الان هستیم. اگر نظام دامپزشکی قصد گسترش دارد، باید ساختار آن تغییر کند. کمااینکه زمانی که قانون نظام دامپزشکی تدوین شد، ۲ هزار دامپزشک عضو آن بودند، اما امروز نظام ۳۶ هزار نفر عضو دارد. پس انتخابات آن هم باید دستخوش تغییراتی شود و تفکرات ساختار نظام باید گسترش پیدا کند. ساختار اداری آن هم نیازمند گسترش و ایجاد معاونت است.

حکیم مهر: ‌به فرایند انتخابات نظام دامپزشکی استان اصفهان بپردازیم. انتخابات اصفهان چرا این قدر حاشیه ایجاد کرد؟

انتخابات نظام دامپزشکی استان اصفهان مهندسی شده بود. از همان ۲ سال پیش که انتخابات به هم خورد، این زمزمه ایجاد شد که ممکن است صدور پروانه‌ها به سمت نظام دامپزشکی برود و استارت آن زده شد. استان اصفهان به این فکر افتاد که مسئولین فنی را تحت عنوان اشتغال‌زایی افزایش داده و بخش دولتی به این صنف بها دهد و با آن وارد یک ائتلاف شود. لذا دست انجمن را باز گذاشتند. اما سیستم دولتی استان اصفهان وجهه خوبی بین ۳ بخش دیگر تشخیص و درمان یعنی بخش‌های دارو، کلیسنین‌ها و آزمایشگاه ندارد. بعدا ماده ۱۹ را ملغی کردند و از استان اصفهان هم شروع کردند.

برنامه‌ریزی مفصلی برای استفاده از پشتوانه صنف مسئولین فنی داشتند که این کار را کردند. با تعاملی که اتفاق افتاد حداکثر آرا را آوردند. اگر انتخابات سهمیه‌بندی شود، سهم بخش دولتی فقط یک نفر و آن هم مدیر کل است. در اصفهان لیست مشترک داده بودند و یک سال است که برای آن برنامه‌ریزی کردند.

حکیم مهر:‌ یعنی در این انتخابات، مثلا کلینیسین‌ها هیچ نماینده‌ای ندارند؟

الان ۲۴ سال است که کلینیسین‌ها نماینده ندارند.

این مساله چه تهدیدهایی می‌تواند داشته باشد؟

به‌ عنوان مثال برداشتن نسخ از طرف نظام دامپزشکی استان اصفهان با ایجاد رانت. این مساله می‌تواند دردسر داشته باشد. در واقع یک مساله قانونی را غیر قانونی کردند.

یا مثلا به واسطه نظام استان اصفهان بخش‌نامه‌هایی که در زمینه میزان خرده فروشی از طرف سازمان دامپزشکی آمده و در آن گفته شده بود که سهمیه هر استان بین ۲ تا ۸ واحد باشد، اما الان استان اصفهان یک سوم میزان خرده فروشی کل کشور را دارد. نظام دامپزشکی باعث این اتفاق شد. مسئولین فنی و کاردان‌ها را بدون اینکه ضوابط نظام را رعایت کنند، با اداره کل هماهنگ کردند و به خاطر کثرت کار، کاردان‌ها را به‌عنوان مسئول فنی مراکز خرده فروشی معرفی کردند که این هم کار غیرقانونی بود و به قوانینی استناد کردند که نباید می‌کردند. ما بعد از گذشت ۷ سال از این زد و بندها هنوز نتوانستیم قانون را اجرایی کنیم و نسخ را برگردانیم.

اگر می‌خواهیم جایگاه دامپزشکی عوض شود و ترقی پیدا کند، تغییرات باید از ساختار آن شروع شود. ما نمی‌توانیم سنتی باشیم، ساختار را تغییر ندهیم و بگوییم باید مانند پزشکان باشیم. شرایط در پزشکی به گونه‌ای است که نظام پزشکی برای بخش دولتی تصمیم می‌گیرد. وزیر بهداشت در انتخابات کاندید می‌شود و تبلیغ کلان می‌کند تا به شورای مرکزی برود. وزیری که بعد از رئیس جمهور در یک ارگان بالاترین مقام است. در این جایگاه قرار می‌گیرد و تبلیغ می‌کند. پول می‌دهد که به شورای نظام برود. وزیر هیچ‌وقت حرفه پزشکی را به وزارت و به مقامش نمی‌فروشد، اما ما این کار را می‌کنیم.

این هجمه‌هایی که در استان اصفهان ایجاد شد و به نمایندگان نامه نوشتند، ۲ هفته دیگر که آتش خوابید، استاندار چه فکری در مورد دامپزشکان خواهد کرد؟ شورای اداری استان تشکیل می‌شود، مدیر کل و رئیس نظام هم می‌آیند و استاندار یک نگاه به آنها می‌کند. اگر این ۲ با هم دعوا نکنند، هیچ سودی هم برای هم ندارند. پس این ۲ نماینده باعث می‌شوند که شأن دامپزشکی زمین بخورد.

اینها فقط به خاطر مقام‌پرستی و اتخاذ روشی است که بتوانند روی بخش خصوصی سلطه داشته باشند. بخش خصوصی سلطه نمی‌خواهد؛ نظارت، تعامل و قانون می‌خواهد. بخش خصوصی به دنبال اجرای قانون است و بخش دولتی به‌دنبال دزدیدن قانون. حداقل در استان اصفهان به این شکل است. در اصل بخش خصوصی باید از قانون فرار کند و بخش دولتی باید به‌عنوان مجری به دنبال ایجاد قانون باشد. اما برعکس شده است. ما در هر جلسه‌ای که می‌رویم و از فلان ماده صحبت می‌کنیم، به ما می‌خندند و می گویند این ماده‌ها را کنار بگذارید. خودشان مواد قانونی را مسخره می‌کنند. با این وضع چطور می‌توانیم مانند پزشکی شأن یک حرفه را حفظ کنیم؟

حکیم مهر:‌ ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 
 
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
سهمیه اختصاصی برای همه صنوف ازواجبات درانتخابات نظام هست واینکه صنف پیرادامپزشکان باداشتن بیشترین عضودرنظام کمترین مجوز فعالیت رادارابوده وبابیشترین مشکلات اشتغال و بدشغلی روبه روهستندوحامی دیده نمیشود اختصاص دوسهمیه مشروط امری دوراز ذهن ناجوانمردانه وترویج رقابت ناسالم وغیردمکراتیک میباشد
اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
1
3
با سلام
ضمن پوزش از خوانندگان
والله :
اولا تصور میکردیم حکیم مهر بدون حاشیه کلیه خبرهاو حاشیه های انتخابات کشوری را منتشر میکنه ولی جای تاسف .......... که خییییلی مختصر اون هم خبرهای فیلتر شده میگذارند
دوما حالا هم که یه خبر گذاشتند با همکار محترمی مصاحبه شده که در کشور همه میدونند زاویه دار صحبت میکنند
سوما پیشنهاد میدهم اگر واقعا حکیم مهر بدون زاویه و بی طرفانه میخواهد وارد شود سیر تا پیاز اصفهان را طرح کند نه گزینشی
تشکر
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
1
1
لذت بردم از خواندن اين متن اميد دارم كه روزي برسد كه اين عطش سيري ناپذير قدرت روزي فروكش كند و چشمهايشان قدرت بينايي پيدا كند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
1
2
بنظرم دکتر کبیری بدون هراس واقعیت انتخابات چهارم و مهندسی آن در استانهای کشور رو بیان کردند . من از استانی غیراز اصفهان پیام میزارم و این مهندسی در همه جا ها دیده شده . در استان ما طی یک سال گذشته تعداد مسوولین فنی نزدیک به ۲۰ درصد اضافه شد که اکثرا هم غیر مقیم هستند . روز انتخابات صحنه حضور همکاران خصوصا خانم ها با ساک مسافرتی این موضوع رو تایید میکرد .
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
1
چرا انجمن های صنفی انتخابات برگزار نمیکنن؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
دل تون خوش ه آخه نظام چه کاری از دست ش بر می آد که بخواهد انجام دهد.
بچه های انجمن صنفی مسئولین فنی و بازرسین بهداشتی اصفهان ، بسیار خوب کار کرده و اعتبار خوبی داشتند و دارند و دو نفر از بخش دولتی که خیلی علاقه مند به ............. هستند از اعتبار این بچه ها استفاده گردن که بتوانند نردبانی برای .......... خود از این افراد بسازند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
5
اداره دامپزشکی جمعیت مسئولین فنی رو زیاد کرده که بعدش با اونا ائتلاف کنه!!!سلامت مردم چی؟بهداشت مواد غذایی چی ؟حکیم مهر هم داره اعتبار خودشو زیر سوال میبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
2
متاسفانه انتخابات نظام در استان اصفهان مهندسی شده و صرفا برای ضربه فنی کردن رقیب بود و هدف بخش دولتی از ورود به نظام برای همه کاملا مشخص است. در این شرایط لازم است شعار شهید بهشتی را زیر تابلو اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی نصب نمود که فرمود ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
2
3
دکتر کبیری اگر ۱۰۰ بار دیگه انتخابات برگزار بشه با این روش رای نمیاری ................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
ایشان فرمودند مهندسی شده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
2
دکتر کبیری عزیز امیدوارم دفعه دیگه رای بیارید تا همه چی خوب و منطقی برآورد بشه، البته از نظر شما... (واژه های کلیدی: توهم، خصولتی، توطئه،بد بینی، یا من یا هیچکس)
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
1
متاسفانه کلینیسین های اصفهان فقط بدنبال منافع خودشون بودند و در این چند سالی هم که کسانی مثل ......... در نطام بودند فقط چوب لای چرخ نیروهای جدید انداختند تا خدایی نکرده یک مراجعه کننده ازشون کم نشه چون این رو به خوبی می دونند که توانایی رقابت با نیروهای جدید را ندارند و همه را در دم قلع و قم می کردند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
1
درود بر دکتر کبیری عزیز
دوستان اصلی و پشت پرده و کاندیدای ریاست نظام استان از پشت پیاده نظام خود دو نفر مسئول فنی و بهداشتی که گروه ها را به ........ کشیدن خارج شوید و رسما مثل دکتر اخوان و دکتر کبیری مناظره کنید از حکیم مهر خواهش دارم اسباب این کار را فراهم کند مگر میشود معاون سلامت و اداری مالی اداره‌ کل همزمان ریس نظام هم باشند یعنی در اداره کل آقایان ناظر بوده و پرونده تخلف اعضای استان را به نظام فرستاده و اونجا با رای هیات بدوی انتظامی بیکارشون می کنند براستی اگر آن دو نفر ریس نظام می شدند مصداق بارز ........گری در استان نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
2
2
سلام
ایشان فرمودند سیستم دولتی وجهه ی خوبی بین بخش دارو کلینیسین ها و آزمایشگاه های دامپزشکی ندارد می خواستم بپرسم چرا ایشان قیم و سخنگوی بخش داروخانه ها و آزمایشگاه شده ایشان چه وظیفه ای دارد که در این حوزه اظهار نظر می‌کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
2
معاونین محترم سلامت و اداری پشتیبانی اداره کل دامپزشکی اصفهان اگر واقعا بخواهند برای صنف دامپزشکی استان خدمتی انجام دهند ، در همان سمت ، جایگاه و پست سازمانی خود البته با تدبیر ، خلاقیت ، مشاوره و صداقت میتوانند منشاء خیر و ارتقاء منزلت و جایگاه دامپزشکی باشند. ولیکن متاسفانه با ورود به انتخابات و مهندسی آن سبب شقاق و تفرقه صنوف مختلف دامپزشکی در استان شده اند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
1
دمت گرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
1
با سلام خدمت همکاران عزیز
آنچه در مورد مهندسی انتخابات در استان اصفهان بیان شد چیزی جز واقعیت نیست. در طول انتخابات نظام استان اصفهان از قشر خاصی از این همکاران مسئول فنی که کامنتهای آنها مدتهاست در شبکه های مجازی دست به دست میگردد ، بی حرمتی ها و حتاکیهای زیادی دیده شد، از فحاشی و لابی گرفته تا تهدید. به قدری که بسیاری از مسئولین فنی با این روال موافق نبودند. از طرفی وارد شدن بخش دولتی در انتخابات نظام استان فقط و فقط به وسیله شخصی هدایت شد که امید به ارتقاء خودش دارد و باعث تشنج در استان شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
افرین
ناشناس
|
France
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
2
متاسفانه در این دوره یکی از شروط رای دادن عضویت فعال و تمدید کارت نظام بود که باعث شد زمینه تخلف در رای دادن و انتخابات را فراهم بیاورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
1
با عرض سلام خدمت دکتر کبیری عزیز جناب دکتر چند نکته را در نقدتان در نظر نگرفتید یک شما فرمودید با مسولین فنی اتلاف کردند علت ان این است که متاسفانه در اصفهان نظام دامپزشکی راه تاسیس داروخانه و کلینیک را برهمه بسته از داشتن مدرک پی اچ دی فارما کولوژی و چندین مقاله isi که بگذریم داشتن سابقه ۱۵ ساله مسول فنی یا مرتبط با کار دارو یعنی ۱۵ سال یک فارغ التحصیل را به شرط داشتن بقیه امتیاز ها از زدن داروخانه محروم کردند ان هم ۲۵۰۰ امتیاز !!و داشتن مدرک تخصص برای زدن کلینیک دام کوچک و هزاران سنگ اندازی دیگر تنها راه باز مانده پیش روی جوانان فارغ التحصیل همین مسول فنی پس برای همین با زیاد شدن افراد شاغل در صنف مسول فنی صدای این صنف قوی تر شده مسلما اگر مجوز کلینیک و داروخانه به قشر جوان داده میشد و ترس از دست دادن موقعیت شغلی بعضی افراد را نمی لرزاند الان سایر اصناف هم قوی تر و با نشاط تر حاضر شده از انحصار یک عده خارج بودند دوما من فکر میکنم افرادی که کاندید می شوند صلاحیتشان باید توسط افراد بی طرف ابتدا تایید شوند مثلا اقای دکتر ...... که کلینیسین هستند و فقط جز وضع قوانین برای سنگ اندازی جلوی نسل جوانان و استفاده از پست ومقام دغدغه ایی دیگر ندارد و در طی انتخابات قبلی این مسله احراز شد نباید تایید صلاحیت شوند سوم نکته ایی که به ان اشاره نکردید حضور کاندیداها در روز انتخابات بیرون ساختمان نظام و تبلیغ برای جمع اوری رای بود همه افراد را متهم نمی کنم زیرا بسیاری از کاندیداهای با وجدانی بودند که تخلف نکردند و در روز رای گیری حضور نداشتند ولی متاسفانه چه بسا افرادی که خیابان در روز انتخابات مرکز تبلیغ انان بود و با این که همه افراد انان را دیدند کوچکترین بر خوردی هم با انان نکردند در پایان شجاعت صراحت و صداقت جناب عالی از نقد ستودنی هست با ارزوی موفقیت برای شما و سایر همکاران و ارتقای جایگاه دامپزشکان و دامپزشکی در کشور
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
لطفا خودتان را معرفی فرمایید
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
دکتر کبیری عزیز
با توجه به شرایط اصفهان در زمان کنونی,برای خروج از بن بست فعلی لطفا راهکار بدهید.
همکاردامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
3
دکترکبیری جان بیخیال طوری ازمهندسی صحبت میکنیدانگاراتوبوس کرایه کردن ازاستان های دیگه نیرو پیاده کردن تواصفهان، نه ........ امسال جوانهای فارغ التحصیل اصفهانی ........ اومدن پای کار همکاران عزیزتوجه فرماییدتوجه فرمایید ........ی دارو ودرمان در اصفهان احساس خطر کرده وبرای سرکوب جوانان ونحصارطلبی از هیچ کاری فروگذارنیست باحداقل رای واقلیت آرااومدن برای نفرششم حکم ریاست نظام زدن ........ اگه این اسمش سیاهبازی نیست چیه پس!!!!!!!!
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
واقعا انتخابات مهندسی شده بود . افرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
تفاوت اصلی دکتر کبیری با سایر دوستان این است که ایشان با نام و نشان و کاملا ازادانه سخن میگوید. کاش منتقدان ایشان از لاک بی نشانی درایند.
دامپزشک خسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
نه عزیزم یامعنی انتخابات رانمیدونیدیامعنیه مهندسی آرا درهرانتخاباتی افراداجازه تشکیل گروه ودسته رادارن ومهم اینه که کدوم گروه بتونه نظر اکثریت رابه خودش جلب کنه براتون مثال میزنم درهمین تهران شما تعدادهم وطنان ترک زبان زیاده حالااگر این هم وطنان اومدن یه نماینده ترک زبان راوارد مجلس کردن این اسمش مهندسیه انتخاباته؟؟؟؟یا رای اکثریته؟این که ما هروقت گروهمون توی انتخابات رای نمیاره بیایم به دیگران تهمت مهندسی بزنیم که درست نیست جالب اینجاست مسوول برگزاری انتخاباتی که دکترکبیری ادعای مهندسیش را داره همون کسیه که اومدن براش حکم ریاست زدن .انتخابات ناظر داره ستادنظارت داره نماینده از قوه قضاییه ووزارت جهاد توش نشستن پس اگه انتخابات مهندسیه بی زحمت باطلش کنین ازاول انتخابات برگزارکنین ببینید چه گروهی رای میاره !!!!ازسایت وزین حکیم مهرهم تشکر میکنم که اجازه میده نظرات مختلف بیان بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
0
0
با سلام ................... همتون دنبال سرکوب کردن نسل جوان هستید. ..................
5 سال سابقه کار برای انتخابات!!! 15 سابقه کار برای گرفتن مجوز داروخانه!!! 3سال سابقه کار برای مسئول فنی دارویی!!! بازم هست حوصله ندارم بگم. اخه شما فکر کردین سابقه کار ملاک حل مشکلاته ...............
نظر شما
ادامه