کد خبر: ۴۶۷۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر


مدیرکل دامپزشکی شمال استان کرمان گفت: سال‌های گذشته برای کنترل عوارض خشکسالی؛ اعتباراتی ویژه برای تهیه خوراک دام، دارو‌های دامپزشکی و خدمات دیگر داده می شد، اما امسال نه تنها این اعتبار نرسید، بلکه از واکسیناسیون رایگان تب برفکی دام‌ها هم خبری نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر رشیدی» مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت: ۱۳پست قرنطینه در ورودی‌های استان تصویب شد و درعین حال هیچ اعتباری برای این‌منظور در نظر گرفته نشده است.

رشیدی افزود: برای حل مشکل کمبود و گرانی گوشت قرمز، دولت چه برنامه‌هایی دارد؟

 »سعیدی» از شهریور امسال تاکنون ۹۰۰ تن گوشت منجمد گوساله و ۳۰۰ تن گوشت منجمد و گرم گوسفند در قصابی‌های استان کرمان توزیع شده است.

«مهدی بنی‌اسدی»، با اشاره به همکاری خوب بخش خصوصی و سازمان دامپزشکی استان در توزیع گوشت قرمز در قصابی‌ها افزود: به اندازه کافی ذخیره گوشت در انبار‌ها داریم.

«عزیزاللهی» رئیس اتحادیه دامداران درباره آینده بازار گوشت قرمز دیدگاه امیدبخشی دارد و افزود: در حال حاضر که با افزایش۳۰تا۴۰ درصدی قیمت نهاده‌ها مواجه ایم، پرورش دام سبک توجیه اقتصادی مناسبی ندارد، اما با افزایش قیمت گوشت، تمایل دامداران برای تولید افزایش یافته است و در ماه‌های آینده شاهد آثار مثبت این موضوع در بازار خواهیم بود.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
باید کلا فاز رو بردارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
این فرهنگ غلط که سازمان دامپزشکی سالهاست که اجرا میکنه و واکسن و واکسیناسیون رایگان به دامدار میده باید برچیده بشه.گوسفند حداقل دو میلیون تومانی و بره زنده کیلویی 37 هزار تومان چه نیازی به رایگان شدن دامپزشکی داره؟ ان هم فقط باعث بی ارزش جلوه شدن دامپزشکی جلوی چشم دامدار میشه
ناشناس
|
Romania
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
بی پول کار کردن باعث بی ارزش شدن این کار میشه واقعا باید فکری بشه
نظر شما
ادامه