کد خبر: ۴۶۷۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، از اعمال جریمه نقدی ۵ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریالی کشتارگاه‌های طیور در ارومیه به دلیل تخلف گرانفروشی و اختلاف قیمت خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «علیرضا محمودی» معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، با اشاره به چگونگی جریمه سنگین کشتارگاه اظهار کرد: برابر گزارشات واصله مردمی در خصوص اختلاف قیمت مرغ، بازدید مشترک بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت آذربایجان غربی، تعزیرات حکومتی و دامپزشکی از ۳ کشتارگاه صنعتی طیور این استان در ارومیه، بدلیل گرانفروشی جمعا ۳۳۲ هزار و ۳۳۳ کیلو گرم مرغ، این واحد اعمال جریمه نقدی شد.

وی، عدم رعایت قیمت مصوب، گرانفروشی و اختلاف قیمت را از دلایل جریمه کشتارگاه‌های طیور عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این کشتارگاه‌ها در تعزیرات حکومتی ارومیه مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی، ادامه داد: پس از تحقیق، بررسی و استماع اظهارات و دفاعیات غیرموجه مدیران عامل کشتارگاه‌های طیور ارومیه مبنی بر اینکه تولید و کشتار انبوه در ایام پیش رو و نوسانات بازار قید شده بود، مجموعا به پرداخت ۵ میلیارد و ۵۴۷ میلیون ریال جزای نقدی، محکوم شده است.

ایشان، نظارت بر نحوه فعالیت کشتارگاه‌ها را یکی از برنامه‌های مهم سازمان ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا گشت‌های مشترک بازرسی و نظارتی در قالب طرح تنظیم بازار با تمامی نیرو‌های بازرسی انجام می‌شود.

محمودی اظهار کرد: هموطنان گرامی می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴ نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت ۷.۳۰ صبح الی ۲۰ عصر با کارشناسان در میان بگذارند.

 


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
0
0
سلام. حالا که مسوولین دست به کار شده اند لطفا به شهرستان های استان هم دستور بفرمایند تا همکاران ایشان از پشت میز و جلوی دوربین ها به بازار قدم رنجه کنند و اعمال قانون نمایند!
نظر شما
ادامه