کد خبر: ۴۶۸۲۱


مدیرکل دامپزشکی استان همدان از مصدومیت یکی از کارکنان این اداره توسط حمله یک قلاده سگ در حین واکسیناسیون دام های عشایر در مناطق قشلاقی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: با اعزام اکیپ دامپزشکی این اداره کل به مناطق قشلاقی «دری دشت» کوهدشت از توابع استان لرستان جهت واکسیناسیون دام‌های عشایر استان همدان، متأسفانه در حین انجام کار، یکی از کارکنان این اداره مورد حمله یک قلاده سگ قرار گرفت و از ناحیه ساق پا دچار گزش و مصدومیت گردید.

وی اظهار داشت: «محمود فرهادی» از تکنیسین‌های با سابقه و ساعی اداره دامپزشکی شهرستان کبودرآهنگ در حین انجام مأموریت و عملیات واکسیناسیون در مناطق قشلاقی استان لرستان با حمله یک قلاده سگ روبرو شد که وی را از ناحیه ساق پا مورد گزش قرار داد.

وی افزود: پس از این گاز گرفتگی، با تلاش همکارانی که در منطقه حضور داشتند، محل مورد گزش با آب و صابون شستشو داده شد و همکار مصدوم بلافاصله به مرکز بهداشت و درمان شهرستان پلدختر منتقل و اقدامات کامل سرم تراپی و درمانی در جهت پیشگیری از ابتلاء به بیماری هاری و کزاز صورت گرفت.

دکتر رسولی ضمن آرزوی بهبود سریع و کامل برای این همکار پرتلاش گفت: هرچند تمام مسائل ایمنی برای پیشگیری از چنین رخداد‌هایی در نظر گرفته می‌شود اما به هرحال کار با حیوانات همیشه با احتمال خطر همراه بوده و تنها چیزی که باعث می‌شود کارکنان گمنام دامپزشکی این گونه خطرها را به جان بخرند، حس خدمت صادقانه به مردم و عشایر استان است.



 
نظر شما
ادامه