کد خبر: ۴۶۸۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

دادستان فردیس گفت: افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر دارند مشمول تذکر خواهند شد و حیوان به مرکز نگهداری حیوانات منتقل خواهد شد و فرد به دستور قضایی جلب و به دادسرا اعزام می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «حسن جهانشانلو» اظهار داشت: با توجه به تعدد وجود سگ‌ها در اماکن تفریحی و سگ‌گردانی در پارک‌ها توسط برخی که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی را نیز به‌دنبال داشت، مقابله با این اقدام در دستورکار قرار گرفت.

وی با اشاره به حادثه اخیر مبنی بر حمله سگ به چند عابر و کودک، افزود: مطالبات به حق مردمی خواستار جمع‌آوری این قبیل مسائل است، سگ‌های موجود در خیابان ایجاد ترس و اضطراب میان کودکان و اطفال را دارد.

دادستان فردیس با بیان اینکه احتمال حمله این قبیل سگ‌ها به کودکان حاضر در پارک‌ها وجود دارد، تصریح کرد: مصداق متعددی از حمله سگ‌ها به شهروندان در دادسرای فردیس موجود است.

جهانشانلو گفت: جلوگیری از سگ‌گردانی مصداق پیشگیری از جرم به شمار می‌آید و کمک می‌کند تا از وقوع جرم تعرض به افراد، ایجاد ترس و ایراد جرح و تهدید علیه بهداشت جلوگیری شود.

وی یادآور شد: با توجه به مطالب گفته شده، از این پس افرادی که مبادرت به سگ‌گردانی تحت عنوان تفریح یا خودنمایی در سطح شهر دارند مشمول تذکر خواهند شد و حیوان به مرکز نگهداری حیوانات منتقل خواهد شد و فرد به دستور قضایی جلب و به دادسرا اعزام می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس در پایان مامورین شهرداری را موظف به انجام این دستور قضایی برشمرد.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
1
پس با توجه به اینکه روزانه حداقل پنجاه نفر در تصادفات رانندگی کشته می شوند و تعداد بسیاری مجروح و نقص عضو می گردند، رانندگی و آوردن خودرو در سطح شهر باید ممنوع شود!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
واقعا شما چه استدلالی دارین. ماشین باعث رعب و وحشت میشه و بهداشت عمومی رو تهدید میکنه?شایدم نجس هست
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
اتفاقا" ماشینها با توجه به اکثریت خاصی که پشت فرمانشان مینشینند همانطور که بعضی افراد صاحب حیوان با بی مسئولیتی ، باعث رعب و وحشت و به خطر انداختن جان و مال مردم بطور مستقیم و بهداشت عمومی (ایجاد انواع آلودگیها شیمیایی و سمی خطرناک) می شوند .
نظر شما
ادامه