کد خبر: ۴۶۸۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر


جلسه توديع و معارفه رييس و اعضاي دوره چهارم شوراي نظام دامپزشكي استان مازندران روز يكشنبه مورخ ١٠/٣٠ در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و كشاورزي مازندران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان مازندران، اين جلسه كه با حضور «دكتر انصاري فرد»، مدير حوزه رياست سازمان دامپزشكي، «دكتر هادي زاده معلم»، رئيس صندوق تعاون و رفاه سازمان و «دكتر رضواني» مدير كل دامپزشكي استان و همچنين روساي تشكلهاي صنفي توليدي و مسئولان سازمانها و ادارات دولتي و خصوصي، برگزار شد از زحمات هيئت رييسه دور سوم شورا قدر داني به عمل امد و همچنين احكام رئيس و هيئت رئيسه جديد شورا تقديم گرديد.

در آغاز اين مراسم «دکتر حمیدرضا رضایی» رییس سابق نظام دامپزشکی استان در سخناني با اشاره به پيشرفت هاي حاصله در امور فني و بهداشتي استان كه به دنبال دخیل سازي بخش خصوصي در امور اجرايي انجام شده از زحمات ده ساله اعضاي دور سوم شوراي نظام دامپزشکی در راستاي ارتقا جايگاه نظام استان تقدير و تشكر نمود و موفقیت نظام دامپزشکی را همسنگ موفقیت تولید دانست که نتيجتا امنیت غذایی کشور را در پی خواهد داشت.

دکتر هادی زاده معلم رئیس صندوق تعاون و رفاه نظام دامپزشکی ضمن تبريك به اعضاي منتخب دور چهارم نظام، ابراز اميدواري نمود كه نظام دامپزشكي مازندران همچون  دوره های قبل خوش بدرخشد.

وي افزود نظام دامپزشکی مازندران از ابتدا در کشور نمونه بوده و مازندران به گواه سازمان نظام دامپزشکی کشور همواره رتبه اول را در اجرای ماده ٥ و ٢ را داشته است.

دکتر محمدحسین انصاری فرد، مدیر حوزه ریاست سازمان نظام دامپزشکی با اشاره به اين مورد كه مازندران جزو معدود استان هایی است که منابع طبیعی خدادی را یکجا دارد، گفت: مازندران پتانسیل بالایی در تولید دارد اما ضعف ساختاری آن موجب کندی پیشرفتش شده است.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
زمانی راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
تبریک وتهنیت به خانم دکترکریمی عضوفعال انجمن صنفی مازندران وعضوجدیدنظام دامپزشکی
نظر شما
ادامه