کد خبر: ۴۶۸۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

تعدادی از حامیان حقوق حیوانات لاشه سگ‌هایی که آنها مدعی هستند در پناهگاه نگهداری می‌شد را در بیابان‌های اطراف کرمان پیدا کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کرمان نو، در ماه های گذشته مساله سگ های بلاصاحب در کرمان خبرساز شده است، بدین صورت که ابتدا بازدید اعضای شورای شهر از پناهگاه سگ های بلاصاحب کرمان با حاشیه هایی همراه بود، سپس بحث علامت گذاری و کشتار سگ های مطرح شد و اکنون بحث ناپدید شدن این سگ ها مطرح است.

حدود دو هفته پیش تعدادی از سگ های پناهگاه کرمان به عنوان سگ های غیر مفید علامت گذاری شدند. این موضوع با حاشیه های زیادی همراه بود، به گفته اعضای انجمن حمایت از حیوانات این حیوانات بدون بررسی دامپزشکی علامت گذاری و اکثرا سالم بودند.

مدیرکل دامپزشکی در این خصوص گفت که این علامت گذاری از طرف دامپزشکی انجام نشده و مربوط به شهرداری است.

اخیرا هم اعضای انجمن حمایت از حیوانات در پیج رسمی انجمن در اینستاگرام از کم شدن تعداد سگ های پناهگاه خبردادند. در این پیج نوشته شده که روزانه تعدادی سگ از پناهگاه خارج و گفته می شود برای عقیم سازی به دانشکده دامپزشکی برده می شوند اما دانشکده دامپزشکی از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرده است.

اعضای این انجمن برای پیگیری سرنوشت نامعلوم سگها امروز سه شنبه در برابر شهرداری تجمع و خواستار دیدار با شهردار کرمان شدند. به گفته میلاد واحد از اعضای این انجمن دو نفر نماینده از طرف انجمن موفق به حضور در شهرداری، اما موفق به ملاقات با شهردار کرمان نشد.

وی افزود که بنابر هماهنگی های انجام شد قرار ملاقات با قربانی رییس بازیافت برای چهارشنبه سوم بهمن تنظیم شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
هزار تا مقاله به قول خودتون آی اس آی بگن کشتن سگها باعث کاهش جمعیتشون نمیشه باز اینا میرن سگ میکشن. لابد نونی چیزی توشه.
نظر شما
ادامه