کد خبر: ۴۶۸۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» افزود: دکتر بازرگانی برای جلوگیری از افزایش دانشکده‌ها مبارزه کردند و امروز خوشبختانه دکتر پیغمبری هم پایمردی می‌کنند و اجازه افزایش دانشکده‌ها را نمی‌دهند ...
 
 

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در مراسم افتتاحیه پنجمین کنگره بین‌المللی کلینیسین‌های دام‌های بزرگ با بیان اینکه حضور اساتید بزرگ حرفه دامپزشکی باعث قوت و غنای این کنگره خواهد بود، گفت: «گرامی‌داشت دکتر بازرگانی در این کنگره، باعث حضور پررنگ‌تر اساتید در این همایش شده است.»

به گزارش حکیم مهر، «دکتر محمدرضا صفری» با بیان اینکه صفات و ویژگی‌های فراوانی را می‌توان برای دکتر بازرگانی مثال زد، تصریح کرد: «سخت‌کوشی، تلاش فراوان، جدیت، اخلاق و مهربانی از ویژگی‌های بارز دکتر بازرگانی است که این ویژگی‌ها باید در دانشگاه تدریس شوند. سوال اینجاست که دکتر بازرگانی چطور بازرگانی شد؟ ما باید این مساله را شناسایی کنیم تا بتوانیم منش ایشان را ادامه دهیم.»

وی ادامه داد: «آن چیزی که بازرگانی را ساخت، این بود که ایشان تغییر را بنیان گذاشت و تغییر را از خود شروع کرد. جامعه ما نیاز به تغییر دارد. چهل سال از انقلاب گذشت و این مدت برای بلوغ و تکامل کفایت می‌کند. امروز باید تغییرات اساسی در رفتار خود ایجاد کنیم و در دامپزشکی باید این تغییر را رقم بزنیم.»

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با تاکید بر اینکه مهمترین بنیان ماندگار دکتر بازرگانی در حوزه آموزش بوده است، خاطرنشان کرد: «ایشان زمانی که مسئول گروه تخصصی دامپزشکی بودند، بر فعالیت تنها ۲ دانشکده پافشاری کردند و دانشکده‌های اضافه تعطیل شد، به گونه‌ای که ۴ دانشکده دامپزشکی تبدیل به ۲ دانشکده شد.»

وی با طرح این سوال که "آیا تولید دانشگاه افتخار است یا تولید دانش؟"، ادامه داد: «دکتر بازرگانی برای این مساله مبارزه کردند و امروز خوشبختانه دکتر پیغمبری هم پایمردی می‌کنند و اجازه افزایش دانشکده‌ها را نمی‌دهند. امروز ما با یک فاجعه در آموزش دامپزشکی مواجه هستیم و نیاز داریم که برای بزرگ شدن حرفه از بزرگانی مثل دکتر بازرگانی تاثیر بگیریم و به سمت تغییر حرکت کنیم تا باسواد شویم.»

 
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
1
3
البته جمله درست این است:


امروز ما با یک فاجعه در " انتصاب روسای نظام" دامپزشکی مواجه هستیم
دانشجو بافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
2
1
اقای دکتر صفری اگه میتونی بیا بافتو تعطیل کن .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
1
1
با نظرات ایشان کاملا موافقم. ای کاش همه ی مسئولین ذیربط چنین طرز تفکری داشتند.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
1
0
............. بجای این حرفا ............ بهتره که مدیریتتون رو سیستم تحت کنترل خودتون بیشتر کنید و ماهانه و یا فصلی نظام های استانی و مورد بازخواست قرار بدید که تا حالا چه خدمتی به این قشر بدبخت کردید، ............... ،یه بازخواستی از نظام دامپزشکی .......... و ......... با ریاست های قدیم و جدید میکردید بعد براتون روشن میشد که چه ادمای ............ تو اون نظام ها حضور دارند!
vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
حکیم مهر عزیز سانسور نکن بذار جناب صفری بدونن چه خیانتای تو استان های .......ی خصوصا ......... در جریانه
نظر شما
ادامه