کد خبر: ۴۶۹۴
تعداد نظرات: ۷ نظر

حکیم مهر - در حالی که اخیراً دکتر هومن ملوک پور دامپزشک شاغل در بخش خصوصی مدعی شده بود ، دامپزشکان دانشگاه تهران سه ماه نتوانسته‏اند بیماری ببرها را تشخیص دهند و وی و همکارانش در اولین معاینه بیماری را تشخیص داده‎اند، دکتر شهرام جمشیدی رئیس بیمارستان حیوانات خانگی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران به این موضوع واکنش نشان داد.

این در حالی است که مسئولان محیط زیست نیز قبلاً از همکاری دامپزشکان دانشگاه تهران در پروژه ببرهای وارداتی خبر داده بودند.

دکتر شهرام جمشیدی درباره این‌که دانشکده دامپزشکی در جریان بیماری ببرها بوده است یا خیر؟ گفت: به عنوان رئیس بیمارستان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران اعلام می‌کنم که به هیچ وجه در جریان بیماری ببرها نبودیم و هیچ قراردادی برای نگهداری یا واکسیناسیون آنها نداشته‌ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: حتی از همکاران ما نیز به طور رسمی هیچ درخواستی برای درمان ببرها نشده است.

رئیس بیمارستان دانشکده دامپزشکی تهران درباره برخی ادعاها مبنی بر این دانشکده دامپزشکی در تشخیص بیماری ببر وارداتی ناتوان بوده است، گفت: رسماً اعلام می‌کنم که هیچ درخواستی از سوی محیط زیست مبنی بر همکاری نداشته‌ا‌یم و اصلاً در جریان بیماری و مشکلات پیش آمده نبوده‌ایم.

وی افزود: حتی پاتولوژی یا سایر بخش‌های دانشکده نیز از این مسئله بی‌اطلاع بوده‌اند.

جمشیدی درباره نمونه‌برداری از ببر وارداتی، گفت: هنوز مشخص نیست که نمونه‌برداری‌های صورت گرفته را به کجا ارسال کرده‌اند آیا تخصصی‌تر از این دانشکده وجود دارد؟

وی با بیان این که دانشکده این ادعاها را پیگیری حقوقی می‌کند، گفت: خواسته من رسیدگی قانونی و حقوقی به این ادعاها است بنابراین شکایت حقوقی می‌کنیم تا دانشکده محکوم نشود.

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
-
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
واقا این توهین به شغل مقدس دامپزشکی است که سازمان محیط زیست ادعا میکند دامپزشکان دانشگاه تهران با پروژه ببر سیبری همکاری داشتند ولی در نهایت این ببر با بیماری مشکوکی تلف شد! به نظر من کل دامپزشکان دست اندرکار در این قضیه باید شکایتی رسمی از سازمان محیط زیست بعمل آورند که چرا سازمانی به این گستردگی از دامپزشکان در قسمتهای مختلف تخصصی خود استفاده نمی کند ولی در نهایت تقصیر را به گردن آنها می اندازد. به نظر شما تعداد دامپزشکان شاغل در محیط زیست کشور کلا چند تا می باشد؟! آیا نباید نظارت بهداشتی و درمان حیوانات در کل این مجموعه بزرگ در کشور زیر نظر دامپزشکان باشد؟ چرا در کشور ما خدمات پزشکی ارزش واقعی خود را پیدا نمی کند؟! ای کاش همین قضیه شروعی باشد برای درک واقعی ارزش خدمات نظارتی و تشخیصی و درمانی و نیز آغازی برای ورود دامپزشکان به بخشهای غصب شده کلیه سازمانها و بالاخص محیط زیست! تا وقتی که دامپزشکان روی امری نظارت دارند چون در اکثر مواقع مشکلی پیش نمی آید، کار آنها به مرور زمان بی ارزش و تکراری و سمبل جلوه داده می شود و یواش یواش این نظارت حذف می شود ولی به محض پیش آمدن کوچکترین مشکلی یقه دامپزشکان را می گیرند. ای کاش دامپزشکان پیگیر این موضوع باشند و مناظره ای حسابی را با حضور مسئولین امر ترتیب دهند تا بر همگان حقانیت امر روشن شود. این جا باید از سازمان محیط زیست شکایت کرد که چرا از دامپزشکان به طور رسمی در قسمتهای مختلف استفاده نمی کند و ........... ! آیا وقت آن نرسیده که به جای............ به فکر حیوانات هم باشند و سری هم به طبیعت بزنند! خداوکیلی پیگیر این موضوع باشید.
یا حق
دكتر كفشكپور
|
-
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
0
0
جناب آقاي دكتر معلومه كه تخصصي تر از دانشكده دامپزشكي دانشگاه تهران هم وجود دارد! اين چه حرفيه كه شما ميزنيد اين همه دانشكده دامپزشكي در دنيا وجود داره كه رنكينگشون از شما به مراتب بيشتر و بالا تره در ضمن معمولا نمونه باكتري را براي تشخيص به آزمايشگاههاي مجهز در سطح كشور و خارج از كشور مي فرستند نه به دانشكده دامپزشكي!
ر. امیری
|
-
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
0
0
بهرام که گور می گرفتی همه عمر/ دیدی که عاقبت گور بهرام گرفت
ش. ص.
|
-
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
0
.............................گرفت
ر. امیری
|
-
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
0
آقای دکتر فرمودند: حتی از همکاران ما نیز به طور رسمی هیچ درخواستی برای درمان ببرها نشده است. این جمله یعنی به طور غیر رسمی درخواست شده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منابع آگاه فرموده اند آقای دکتر ..... و دکتر ..... بر بالین ببر رفته اند (احتمالاً بطور غیر رسمی که آقای دکتر جمشیدی فرمودند!!!!) و اضطراب ابتلا به مشمشه را داشته اند و کوتری ماکسازول آن هم بصورت اوردوز مصرف می کنند!!!!
ش. ص.
|
-
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
0
0
آقای عزیز دل برادر همه اش را که سانسور کردی!!!!!!!!!!!! اون گرفتی را هم حذف می کردی خیال همه را راحت میکردی
مهران ریاحی
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
0
0
دوستان دامپزشک لطفا توپ را از زمین خودی بیرون بیندازید!
نظر شما
ادامه