کد خبر: ۴۶۹۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر


رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک محموله دارو و مکمل خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بازرسی از انباری در حاشیه شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ربیع، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک محموله دارو و مکمل خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در بازرسی از انباری در حاشیه شهر اصفهان خبر داد.

 سرهنگ «سعید سلیمیان» اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه برنامه های مقابله ای خود با قاچاقچیان کالا، طرح بازرسی از انبارهای حاشیه شهر را اجرایی کردند.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح تعداد ۲۱۷ کیسه دارو و مکمل دامپزشکی خارجی از یک انبار کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که مالک انبار از ارائه مدارک قانونی خودداری کرد از دستگیری وی خبر داد و افزود: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ سلیمیان از تحویل متهم به مراجع قضائی خبر داد و افزود: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محسن نجف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
خسته نباشید جناب سرهنگ !!
اولا مکملهای موردالاشاره قاچاق نبوده و با مجوز رسمی وارد کشور شده و دوما فقط طریقه نگهداری و انبار این محصولات غیر قانونی بوده است که پرونده در حال پیگیری و اقدام علیه خاطیان می باشد ...
نظر شما
ادامه