کد خبر: ۴۷۰۸۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
عضو هیأت رئیسه مجلس در دیدار با رئیس نظام دامپزشكی استان مازندران:
«دكتر علی‌اصغر یوسف‌نژاد» با حضور در دفتر نظام دامپزشكی استان مازندران، با «دكتر محمدحسن گلپایگانی» رئیس شورای نظام دامپزشكی استان دیدار و گفت‌وگو کرد ...
 
 

حکیم مهر: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با رئیس شورای نظام دامپزشكی استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشكی استان مازندران، در این دیدار صمیمانه كه در دفتر نظام دامپزشكی استان صورت گرفت، «دكتر علی اصغر یوسف نژاد» نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، از نزدیك در جریان امور نظام دامپزشكی استان و مشكلات و دغدغه های دامپزشكان قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار، «دكتر محمدحسن گلپایگانی» رئیس شورای نظام دامپزشكی استان مازندران، حضور دكتر یوسف نژاد در دفتر نظام دامپزشكی استان را مایه مباهات و افتخار جامعه دامپزشكی و فرصتی گرانبها برای بیان دغدغه های بخش خصوصی دانست و به بیان جایگاه  نظام دامپزشكی در صنعت و ساختار تشكیلاتی  دامپزشكی كشوری و استانی پرداخت.

گلپایگانی در ادامه، مهمترین چالش های پیش روی دامپزشكان را درآمد و تعرفه های كم خدمات، جذب بی رویه دانشجو، مشكلات كمبود واكسن و قاچاق به ویژه در زمینه دام بزرگ و كوچك و لزوم توجه بِه این موضوع به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از بروز بیماریهای مشترك عنوان كرد.

در ادامه، عضو كمیسیون تلفیق بودجه سال ٩٨ مجلس نیز بر پیگیری موضوع اخذ مالیات و عدم الزام نصب كارتخوان دامپزشكان تاكید و از رییس نظام دامپزشكی استان خواست تا با نگاه ویژه به چالش ها و مشكلات حوزه دامپزشكی در سطح استان، پیگیری های لازم را تا حصول نتیجه انجام داده و حتی موارد كلان را در قالب پیشنهاد ارایه دهند.

در این دیدار كه عصر پنجشنبه ١١ بهمن ماه انجام شد، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با برخی از مراجعین دیدار و از نزدیك در جریان مشكلات حوزه صنعت دامپروری  و نیز نظام دامپزشكی قرارگرفت و قول مساعدت و پیگیری داد.

در این دیدار دكتر یوسف نژاد چهلمین روز درگذشت دانشجویان فقید دامپزشكی بالاخص دانشجوی آملی كه در حادثه اتوبوس دانشگاه علوم تحقیقات از دست رفتند را گرامی داشتند.

 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
3
دكتر گلپا پتانسيل هاي خوبي در اختيار دارند. شناختمون از دوران دانشگاه در مورد ايشان مثبت بود. ايشالله فعال تَر از قبل ببينيم ايشان را.
دکتر مولانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
3
...............
من‌ داروخانه و مطب دامپزشکي می شناسم که‌ بعضی روزها اصلأ فروش صفر _مراجعه صفر است‌.
اين مربوط به پزشکانی است‌ که‌ روزانه 120 نفر ویزیت می کنند با ویزیت 45 هزار تومانی. از 4 عصر تأ 12 شب‌.
در مطب دامپزشکان پر از خالی است‌.
صندوق مالی که‌ تار عنکبوت بسته است‌.
ناشناس
|
Slovenia
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
1
لطفا فکری به حال تعرفه های پایین واکسیناسیون بکنید
نظر شما
ادامه