کد خبر: ۴۷۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر


در راستای بهداشت و سلامت شهروندان، تحقیقات در خصوص سوء استفاده سودجویان این پرونده از طریق مراجع انتظامی و قضایی در دست اقدام می باشد.

به گزارشحکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، «دکتر حمیدرضا امیری» رئیس شبکه با اعلام این خبر گفت: کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه با همکاری مامورین پلیس اطلاعات و امنیت استان اصفهان نسبت به شناسایی یک محل غیر مجاز نگهداری ضایعات کشتارگاهی اقدام و پس از اخذ حکم ورود از مقام قضایی، مقادیر زیادی روغن های  استحصالی از ضایعات حیوانی ضبط و محل مذکور نیز پلمب گردید.

دکتر امیری تصریح کرد: در راستای بهداشت و سلامت شهروندان، تحقیقات در خصوص سوء استفاده سودجویان این پرونده از طریق مراجع انتظامی و قضایی در دست اقدام می باشد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان از شهروندان گرامی در خواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در حوزه فرآورده های خام دامی ، مراتب را به سامانه پاسخگویی و اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور با شماره 1512 اعلام نمایند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
0
0
چرا در اصفهان جلسه معارفه اعضای شورای نظام دامپزشکی برگزار نمی شود به نظر می رسد هنوز هم به انتخاب رئیس شورای نظام دامپزشکی اصفهان ایمان ندارند
نظر شما
ادامه