کد خبر: ۴۷۱۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر


در دومین روز از دهه مبارک فجر ساختمان جدید دامپزشکی شهرستان سیاهکل با زیربنای 150 متر مربع و با حضور فرماندار سیاهکل و مدیر کل دامپزشکی گیلان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی گیلان، صبح امروز شنبه 13 بهمن و در دومین روز از دهه فجر با حضور «مهندس محمود صوفی» فرماندار این شهرستان، «دکتر ذبیح اله نیک فر» نماینده مردم شهرستان لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، «دکتر سهراب عاقبتی» مدیر کل دامپزشکی استان گیلان و جمعی از مدیران این شهرستان، ساختمان جدید دامپزشکی شهرستان سیاهکل افتتاح شد.

مدیر کل دامپزشکی گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع مدیران اظهار داشت: خدمات دامپزشکی در دو حوزه پیشگیری از بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام و نظارت بهداشتی بر فراورده های خام دامی به شهروندان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان سیاهکل از نظر دامپزشکی استراتژیک است افزود: سهم بزرگی از جوجه یکروزه بوقلمون گوشتی استان در این شهرستان تولید می شود، وجود کشتارگاه صنعتی طیور پر سفید سیمرغ، یک واحد بوقلمون مادر و یک واحد جوجه کشی در این شهرستان بسیار حائز اهمیت است و با تاسیس کشتارگاه نیمه صنعتی دام در منطقه ییلاقی دیلمان هم  معظلات بهداشتی و خطرات ناشی از ذبح غیر مجاز دام در این مناطق بسیار کاهش پیدا کرده است.

شهرستان سیاهکل دارای 230 روستا و جمعیت دامی سبک و سنگین بیش از 85 هزار راس می باشد و از وظایف خطیر این اداره ارائه خدمات به مشتریان با در نظر گرفتن جغرافیای جلگه ای و کوهستانی آن می باشد.

گفتنی است این ساختمان جدید شهرستان سیاهکل دارای بخش های مدیریت، اتاق کارشناسان، نظارت بهداشتی، امور مالی و نمازخانه می باشد و با اعتباری بالغ بر 3480 میلیون ریال در مساحت 7 هزار متر مربع و زیربنای 150 متر در یک طبقه افتتاح و به بهره برداری رسید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
1
سلام . درود بر همکاران محترم شهرستان سیاهکل .واقعا ساخت ساختمان جدید به منظور خدمات بهتر نیاز بود انشااله در سایه خداوند تبارک و تعالی و با مدیریت خوب دوست عزیزمان جناب آقای شجاع خدمات شایسته ای در خور مردم بزرگوار شهرستان سیاهکل ارایه گردد .
نظر شما
ادامه