کد خبر: ۴۷۱۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

سمپوزیوم یکروزه تخصصی هم اندیشی محققین و متخصصین دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و محققان پژوهشکده معتمد - مرکز تحقیقات سرطان پستان – جهاد دانشگاهی روز چهارشنبه 11 بهمن ماه در پژوهشکده معتمد برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی، در این سمپوزیوم که در دو بخش «جایگاه و اهمیت تومورهای پستانی در انکولوژی حیوانات خانگی» و «کاربرد ترکیبات ایمنی زا در طب داخلی حیوانات خانگی» برگزار گردید، مباحث مختلفی از جمله: انکولوژی و درمانهای سرطان در حیوانات خانگی، انکولوژی مقایسه ای (دامپزشکی و پزشکی) با تمرکز بر سرطان های پستان، آنتی بادی های نوترکیب مورد استفاده در طب حیوانات خانگی در جهان، ترکیبات محرک سیستم ایمنی مورد استفاده در حیوانات خانگی در ایران، کاربرد و چشم انداز اقتصادی تولید ترکیبات ایمنی ‏زا در طب حیوانات خانگی در ایران، مطرح گردید.

در ادامه، محققین ضمن بحث در باب موارد مطروحه و با در نظر گرفتن توانمندی و علایق شرکت کنندگان موارد کلی را برای همکاری های آتی منظور نموده که از این بین، تولید دارو و مواد بیولوژیک تعریف گردید که مقرر است در جلسات تکمیلی مطرح شود.

 
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
2
2
کاش در درمان بیماریهای روتین و شایع توانمند بودند تا حیوانات بیچاره فرصت رسیدن به سنین بروز تومور و سرطان برسند و بعد به فکر درمانهای ویژه و پیشرفته می افتادند !!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
کامنت تامل برانگیزی بود واقعاً. سپاس از نکته سنجی و باریک اندیشی شما. حرف حق را زدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
1
این نشست بین متخصصین یکی از بیمارستان های دامپزشکی خصوصی (بیمارستان دامپزشکی مرکزی) و پژوهشکده معتمد برگزار شده است. لطفا عنوان خبر را اصلاح کنید
نظر شما
ادامه