کد خبر: ۴۷۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر


در تاریخ 97/11/15 تعدادی از اعضای شورای نظام دامپزشکی استان به نمایندگی از کل اعضای شورا از زحمات «دکتر اسعد وزیری» با اهدای لوح، تقدیر بعمل اوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از نظام دامپزشکی استان کردستان، در این جلسه دکتر وزیری ضمن تبریک به اعضای شورای نظام دامپزشکی استان جهت آغاز فعالیت های دوره جدید پیشنهاداتی را جهت بهبود فعالیت های نظام دامپزشکی استان مطرح نمود و همدلی و وحدت رویه تمام اعضای شورا را جهت پیشبرد امور امری ضروری دانست.

 بنا به تجربه آموزشی برای همکاری در کمیته آموزش از وی دعوت به همکاری شد که استقبال نموده و اظهار داشت: درست است که بنا به دلایل آموزشی از حرفه دامپزشکی دور مانده‌ام، ولی هنوز دامپزشکی را مثل خواستگاه و ریشه خود می دانم.

وی آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با نظام دامپزشکی استان کردستان مخصوصا در کمیته آموزش اعلام نمود و برای اعضای شورای نظام استان در انجام فعالیت ها و وظایفشان آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است مراسم تودیع  دکتر اسعد وزیری طی هفته اخیر برگزار شد و وی در زمان ریاست دانشکده کشاورزی تعامل و همکاری بسیار خوبی با نظام دامپزشکی استان کردستان داشته است.




انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
خوب که چی...!!
نظر شما
ادامه