کد خبر: ۴۷۱۷۹
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
در پی انتشار گفت‌وگوی حکیم مهر با دکتر محمدمهدی حق‌دین:
از روابط عمومی محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر تقاضا داریم بجای فرافکنی، تعداد دانشجوی دامپزشکی پذیرش شده در آن دانشگاه در سال تحصیلی جاری را صراحتاً اعلام نمایند!
 
 

حکیم مهر: در پی اظهارات «دکتر محمدمهدی حق‌دین» کلینیسین بخش خصوصی و مدیرکل اسبق دامپزشکی استان مرکزی در خصوص وضعیت نابسامان پذیرش دانشجو در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر «اینجا»، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با ارسال جوابیه ای به حکیم مهر، به این اظهارات واکنش نشان داد.

به گزارش حکیم مهر، متن این جوابیه به شرح زیر است:

مدیر محترم خبرگزاری حکیم مهر

سلام علیکم

احتراماً، اخیراً مطلبی از قول آقای دکتر حق دین در وبسایت متعلق به خبرگزاری شما منتشر شده که موجبات تعجب همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر را فراهم آورده است.

قضاوت ایشان را می بایست به حساب آزردگی های حرفه ای گذاشت که اخیراً در خصوص مسائل مربوط به نظام دامپزشکی پیش آمده است، اما اطلاع دقیق ایشان از میزان پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی (!) و نیز امکانات آن بدون ارائه سندی معتبر را ناشی از کم اطلاعی این کلینیسین در آستانه بازنشستگی دانست.

این واحد دانشگاهی از ایشان دعوت می کند تا ضمن بازدید از توانمندیهای دانشگاه، توانائی علمی دانشجویان را ارزیابی و مشت را نمونه خروار نداند.

دانشگاه آزاد اسلامی شبستر ضمن اعتراض به صحبتهای ایشان و اقدام سایت حکیم مهر در انتشار مطالب مذکور، حق شکایت به منظور اعاده حیثیت را برای خود محفوظ می داند و امید دارد که هر چه زودتر نسبت به جبران آن اقدام عاجل صورت گیرد.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر
 

پی نوشت حکیم مهر:

از روابط عمومی محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر تقاضا داریم بجای فرافکنی، تعداد دانشجوی دامپزشکی پذیرش شده در آن دانشگاه در سال تحصیلی جاری را صراحتاً اعلام نمایند.

ظرفیت پذیرش دانشجوی مقطع دکترای عمومی دامپزشکی برای آن واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جاری از سوی دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تنها ۲۵ دانشجو اعلام شده است. پذیرش حتی یک دانشجو بیشتر از ظرفیت فوق، غیرقانونی بوده و سازمان نظام دامپزشکی بر اساس قانون این حق را خواهد داشت که از عضویت دانش آموختگان مازاد آن دانشگاه در سازمان نظام دامپزشکی ممانعت به عمل آورده و از فعالیت حرفه ای آنان در آینده جلوگیری نماید.

همچنان منتظر پاسخ رسمی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر درباره تعداد دانشجوی دامپزشکی پذیرش شده در آن دانشگاه در سال تحصیلی جاری هستیم!

 

 

انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
3
7
معلومه تو کل دانشگاههای کشور صندلی فروشی داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
جدی میگی؟
من برا Phd کجا برم بهتره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
دوست عزیز از نصف ضرر که‌ برگردی منفعت است. چند نفر از دوستان‌ من‌ رفتند و امتحان دادند پزشکی قبول شدند و از نو ادامه تحصیل دادند و الآن وجدانا مؤفق هستند. (چه‌ دانشگاه آزاد چه‌ در خارج از کشور).
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
خیلی ممنونم از راهنمایی شما ولی الان نیاز مبرم به دکتری دارم
سن و سال من هم به خوندن زیست شناسی و معادله واکنشهای شیمی و حل دو معادله دو مجهول و محاسبه مساحت زیر منحنی و... تاریخ ادبیات و نوع اشعار اثیرالدین اخسیکتی نمیخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
دوست عزیز اگر شما بروید تخصص از دانشگاه تهرا دولتی هم قبول شوید باید به دنبال استخدام دولتی باشید چون در دامپزشکی چه متخصص باشی چه دکترای عمومی در بخش خصوصی فرقی ندارد !!!!
اما اگر پزشکی بخوانید دولت خودش التماس می کند بیا برو مثلا خرمدره طرح بگذران ماهی 12 میلیون تومان در شهرهای اطراف زاهدان ماهی 25 الی 30میلیون تومان .
حالا تصمیم گیری با شماست ؟
شما می توانید بروید اکراین - قبرس
و...
رئیس سازمان دامپزشکی کشور اکنون دانشجوی بهداشت بیمارهای دانشگاه تهران است ....
خودتان حالا مقایسه کنید ...!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
با سپاس و تشکر مجدد از لطف شما
بنده phd پزشکی هم ثبت نام کردم چون حالم از این سیستم مدیر محور و آمار محور سازمان دامپزشکی به هم میخوره
البته یه نوآوری رخ داده و جدیدا تکذیب محور و واردات محور از 5قاره در سال حمایت از تولید ملی هم شده!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
3
9
دکتر حق دین راست میگه... من با دامپزشکهای فارغ التحصیل شبستر همکار بودم... اون دانشکده و اغلب دانشکده های موجود پتانسیل جذب دانشجوی DVM رو ندارن.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
5
11
به گفته ی دانشجو های خود شبستر 200 الی 300 نفر دانشجو گرفته
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
1
6
یک عده ای خاص به فکر جیب خودشان هستند،صد افسوس ....... تعداد زیادی از دانش آموختگان این رشته مظلوم در فلاکت به سر می برند،اون بالا خدایی است،به خاطر نابود کردن آینده مان از شما ............ نمیگذریم....
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
5
5
دانشکده ی شما که هیچی 90 درصد دامپزشکی دانشگاه های دولتی کشور هم پتانسیل تربیت دکترا دامپزشکیو ندارن حالا شما با چهارتا پنس و باکس مقید و یه اتوکلاو میگید پتانسیل دارید..!
واقعا ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
3
4
شبستر چند استاد متخصص مقیم دارد و آزمایشگاه ها و سالن های معاینه دام های گوناگون در آن چگونه است
دانشجو بافت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
8
4
واقعا .......ه مطلب دانشگاه شبستر .من دانشجو بافتم مهمان بودم اونجا امکاناتش از بافتم کمتره .جفتشون هیچی ندارن.
پاسخ ها
در خواست شبستر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
دوست عزیز در صورتیکه میخوای از شبستر به بافت انتقالی بگیری من میتونم کمک کنم چون که منم میخوام از بافت برم شبستر...
دکتر بابک
|
Latvia
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
6
با درخواست حکیم مهر موافقم .صلاحیت علمی تان و بضاعت علمی تان در حد همان ۲۵ دانشجو است . لطفا تعداددانشجوی پذیرفته شده سالجای را رسما اعلام کنید .
دانشجوی دامپزشکی فریب خورده از شبستر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
7
ی دانشگاه ......... و .......... ب معنای واقعی.خودتون برید با دانشجوهای این دانشکده مصاحبه کنید.این دانشکده ۳ مرتبه تو ی سال ورودی میگیره و هر مرتبه حدود ۳۰۰ نفر.ی بار تو مهر،ی بار تو تکمیل ظرفیت آبان،ی بارم تو تکمیل ظرفیت بهمن ماه.فقط و فقط براشون ........ مهمه. هیچ کیسی به بیمارستانش مراجعه نمیکنه(چی بشه هر هفته ی دامدار بد بخت از سر ناچاری مراجعه کنه به کیلینیکش).کلاس رادیولوژیشون به صورت تئوری برگزار میشه
دانش آموخته شبستر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
6
9
الان مثلا دانشگاه کرج و علوم تحقیقات طبق قوانین دانشجو پذیرش میکنن که حالا گیر دادید به شبستر؟
سطح علمی بچه های شبستر رو تعداد قبولیشون تو مقطع تخصص نشون میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
13
6
زنده باد شبستر پاینده باد دانشگاه آزاد
مجید
|
United States of America
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
10
تمام دانشکده های دامپزشکی یا بهتر بگیم دکان های مدرک فروشی وضعشون همین جور هست آزاد تبریز ۳۰نفر سهمیه پذیرش دارد ۱۶۰نفر پذیرش کرده الان دانشجوی پسر به دلیل وضعیت بحرانی کار در استان های شمالغربی کم شده شروع کردن به مدرک فروشی به دختر های دانشجو اکثر دانشجویان دختر اند .تا حد امکان میخواهند از اسم بی مصمای دکترای حرفه ای درآمد کسب کنند و پولی به جیب بزنند . واقعاً ظلم به این رشته تا به کجا آخر کجای دنیا این همه فارغ‌التحصیلان دامپزشکی بیرون می دهند .
دانشجوی فریب خورده شبستر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
8
سالن اناتومیش بخاری نداره و ی شوفاژ گذاشتن ک دانشجوها از سرما یخ میزنن.همه استخوناشو دانشجو ها بردن و هر کی استخون ببره ۲ نمره بهش ارفاق میشه؛یه ساختمونه و ۳۰ تا رشته همزمان مشغول به تحصیلن تو اونجا و ارزش دامپزشکیو به معنای واقعی تخریب کردن و ی دانشکده جداگانه برا دامپزشکی نداره
دانشجوی شبستر
|
Singapore
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
4
4
سلام در اینکه شبستر تعداد خیلی زیاد دانشجو میگیره شکی نیست جوری که خوابگاه هاش هر اتاق ۲در ۳ شش نفر توش جا میدن و وضع فلاکت بار میکنن وضعیت برخورد با دانشجو و انجام کار های اداری اون در حد زیادی نامناسب هست و نباید بذارید زیاد بگیرن .
ولی همه این ها دلیل نمیشه حقوق دانشجو های شبستر صلاحیتشونو تخریب کنید به خودتون اجازه میدید در چند لغت زندگی مشقت بار و تحصیلی دانشجو های اونجا رو با این بی حرمتیا بیارین پایین شما یاد بیارید چجوری و از کجا شروع کردین بعد همه رو قضاوت کنید در ضمن اینجا مدرک و نمره خیرات نمیکنن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
7
در مورد نحوه پذیرش دانشجو نظری ندارم ،اما در مورد دوستانی که اظهار فضل می‌کنن در مورد دانشگاه شبستر بهتر به قبولی دوره تخصص از دانش آموختگان دانشگاه شبستر یه نگاه کنن .علت اینکه دوستان پشت سر هم کامنت میزارن و از دانشگاه شبستر بد میگن رو نمیتونم درک کنن اما اینطور مواقع کسانی که خود کم بینی دارن با تخریب دیگران خودشون رو بالا میبرن .اینحانب دارای سه مدرک تحصیلی هستم در سه دانشگاه دولتی علمی کاربردی و آزاد درس خوندم راحت تر از بقیه می‌تونم نظرمو بگم به عنوان یه دانشجوی دانشگاه شبستر اعلام می‌کنم از لحاظ کار عملی دانشگاه قوی هستش ،لطفا با شنیدن در مورد دانشگاه نظر ندید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
مگه شبستر چند ساله که تاسیس شده که فارغ تحصیل هم داشته باشه و اکثرشون هم دوره تخصص قبول شده باشن؟
دکتر واقع بین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
1
مدیر گروهش میگ شبستر حرف اولو میزنه و دلیلشون اینه ک بالاترین میزان قبولیو تو آزمون پره انترنی دارن.تو آزمون پره انترنی ..............
پاسخ ها
مطلع
| France |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
بنده هم اگر چهارتا گروه تلگرام و واتس آپ ایجاد کنم و جواب تست ها را به استراک بزارم هر 108 تا تست را درست جواب میدم دوست عزیز. اندر حکایت .............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
شبستر مصداق واقعی ده بزرگ است .
حیف است آدم پولش را در این شهر خرج کند ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
2
چرا حکیم مهر با اعزام خبرنگار یا فردی معتمد برای بازدید از نزدیک و تهیه گزارش میدانی از این دانشکده ها اقدام نمیکند !!؟؟ انتشار تاریخچه و امکانات هر دانشکده و شرایط اساتید حتی نام و سمت آنها بصورت یک سلسله گزارش در حکیم مهر میتواند جذابیت خاص خود را برای بسیاری از مخاطبین این رسانه داشته باشد و خود به نوعی راهگشای حل بسیاری از معضلات حرفه دامپزشکی گردد .
دکتر
|
Germany
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
4
شبستر بقدری بزرگ هست که یه خیابون بیشتر نداره و یه میدان به اسم‌میدان نماز ، یه کافی شاپ داره که همه دانشجوها اونجا جمع میشن ، پایین ترین تراز علمی دارن ، یکسری هیت علمی هم از ازاد تبریز و ارومیه و دولتی ارومیه تبریز میرن ، حراست دانشگاه فقط به فکر تار‌موهای دانشجویان هست و استادهاش هم به فکر حقوق خود ، اکثر استادهای اونجا حق التدریس هستن و ............ و در نهایت ..... شبستر هر ترم ۸۰-۱۰۰ نفر رو قربانی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
واقعا"؟!
خوب انصراف بدید و به جای بهتر و رشته ی بهتر منتقل شوید.
دکتر آینده نگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
3
تنها راه حل اینه؛اجازه گرفتن ورودی جدید ب این دانشکده ها داده نشه؛سازمان دامپزشکی ورودی های جدید این دانشکده هارو به عنوان عضوی از نظام قبول نکنه و فقط به ورودیای قبلی اجازه عضویت بدن.به هیچ عنوان اجازه تاسیس دانشکده جدید دامپزشکیو نده.شدیدا از پذیرش دانشجوی جدید در دانشکده های آزاد جلوگیری شه.تا شاید این وضعیت کمی بهتر بشه
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
شما دیگه صورت مساله را پاک نکن دوست عزیز ...
دکتر حقیقت گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
5
من خودم دانشجوی شبسترم و هر چی در مورد این دانشگاه میگن حقیقته.دانشگاه نیس؛تخریبگر دامپزشکیه.همه دانشگاهایی مثل شبستر از جمله بافت،بابل،شوشتر،گرمسار و .. رفته رفته این رشته رو تخریب میکنن و ارزش این رشته رو از بین میبرن.به حدی جایگاه این رشته رو پایین آوردن ک خیلیا میگن دانشگاه شبستر بدون کنکور دانشجو میپذیره.کجای دنیا با رتبه ۱۴۰ هزهر دانشجوی دکتری دامپزشکی قبول میکنه.خسته شدیم به خدا.به داد این رشته برسید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
انصراف و تغییر رشته برای چنین مواقعی هست دوست عزیز ...
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
دوست عزیز برات دعوت نامه نفرستاده بودن که بیایی شبستر..
دکتر دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
3
فقط محض اطلاع ...... دامپزشکی شبستر هیچ امکاناتی نداره، اساتید این دانشگاه ................ و جالب تر اینکه اصن دانشجوهاش در حد دانشجوی دکتر دامپزشک نیستن اکثرا ......... و زحمت نکشیده، اصن کیس از نزدیک نمیبینن تا فارغ التحصیلی، دوستی هم که میگی قبولی تخصصش زیاده، عزبزم از بچه های سراسری کسی تخصص نمیده التماسمون میکردن اساتید که بیاین تخصص بخونین دام بزرگ جراحی مامایی و.. کسی نرفت!! برا همین شماها میاین تخصص که رزیدنت هاتون ..................
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
وقت تلف کردن است ...
دامپزشکی= بن بست
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
4
دانشگاه کرج هم همینه. یه سری به این دانشکده هم بزنین. اینقدر دانشجو گرفتن که توی کلاسها جای سوزن انداختن نیست. آزمایشگاه ها حتی یک لام درست و حسابی برای تدریس ندارن. کرج ۳۰۰ تا دانشجو پذیرش کرده. اگر تخلفه باید با همه به یک چشم نگاه بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
خب میخوان آقای دکتر و خانم دکتر بشن بندگان خدا! چه کارشون دارید؟ اجازه بدید خوش باشند. والا !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
0
حکیم مهر، همه ی دامپزشکای با عدالت پذیرقته شده پشت سر شما هستند. اینا دارن از بب آبرویی نمیدونن چی کار کنن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
حکیم مهر عزیز
با توجه به رسالت دانشجویی در حکم ازاد اندیشی و دفاع از حق خود ,لطفا از دانشجویان شبستر به عنوان دانشجو خبرنگار کسب اطلاعات کنید.حتی میتوانید لیست حضور و غیاب اساتید رادر دو ترم بررسی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
افشای اسرار دقیق دانشگاه قابل انتقال به بیرون نیست. حراستی میشی ممیزی میخوریا ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
0
مسما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
3
خدایی دانشگاه ازاذ چه رویی داره رشته دامپزشکی رو نابود میکنه بعد اینطور تهدیدم میکنه ،من واحد شهرکرد درس میخونم به جای ۲۵٫نفر ظرفیت ۱۷۰نفر دانشجو گرفته ،خدایی این مار درستیه ؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
انصراف دوست عزیز ...
اگر واقعا اشتباه کردی، انصراف بده و برو پرستاری ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
0
................. مدرک سازی کذایی قویتر از اینه که با این حرفا از میدان خارج بشه! عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی!
دکتر غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
5
1
اصلأ دانشگاه آزاد شبستر به دانشگاه عشق و صنعت معروف است. ديگه حالا خودتان بايد تأ آخر مطلب را گرفته باشید. ان شاء الله.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
اولین ظلمی که میکنن درحق خود دانشجوهاست کلی هزینه و زمان و انرژی میزارن تا بشن دکتر بعد تازه بیان وارد بازار کار بشن سرخورده و افسرده میشن و اون موقع تازه حساب میکنن که این سرمایه و انرژی و زمان رو تو هر کاری گذاشته بودن حالا کجا بودن . (انتظارات دیگران هم از دکتر که دیگه بماند ) تو خود حدیث مفصل بخوان .....
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
من پسر عمم ٦٨ هزار منطقه ٢ اورد گفتن بدون كنكور كجا بفرستيم اينو يهو شبستردكتري دامپزشكى قبول شد زيبا نيست؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
3
0
زمان قاجار کشور دانشکده دامپزشکی نداشت و
مدرسه و دبیرستان بیطاری داشت.

به نظر می رسد که تاریخ دارد دوباره تکرار می شود:

مدرسه بیطاری گرمسار، علوم و تحقیقات، تبریز، بافت و شبستر.
متخصص آناتومی و جنین شناسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
1
شما گفتید 25 نفر پذیرش داشته باشن
دانشگاهی که ثبات هیئت علمی و اعتباری نداشته باشه یک نفر برای پذیرش آن دانشگاه هم بیشتر است.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
با حکیم مهر موافقم
تازه به علت کمبود کیس دانشجوها برای دیدن کیس تا سه سال قبل مجبور بودند فاصله چند صد کیلومتری تا شهرستان سراب رو طی کنند تا در درمانگاه دامپزشکی دکتر یوسف داودی( متخصص بیماری های داخلی دام های بزرگ و نماینده فعلی مجلس)دروس عملی رو پاس کنند.شبها هم مهمان دانشگاه ازاد سراب بودند.اگه دانشگاه شبستر امکانات داشت که دانشجوها مجبور نبودند این همه سختی رو تحمل کنند.این تازه یک نمونه از مشکلات دامپزشکی این دانشگاهه
دکتر با انصاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
آقا بوی ضعیف کشی میاد دانشگاه شبستر از خیلی جهات بسیار بالاست مهم فضای علمیه این دانشگاهه نه فضای شهر
من خودم دو ترم کرج بودم دوترم گرمسار مهمانی جهت کار گرفتم نه دلیل دیگه ای دانشگاه گرمسار معروفه به پاسگاه درس های مونده
تبریز هم دوستام رفتن با نمره بالای برگشتن درسایی که آرزوشون بود ۱۸ بگیرن ۱۹ گرفتن تو تبریز و گرمسار که گفتم پس الکی خواهشا جو ندید جوونای مردم هم استرس ندید اگه مشکلتون آموزشه عارزم خدمتتتون که باید کل دانشگاه های کشور رو تعطیل کنید دوستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
2
1
اخه دانشگاهی ک با رتبه ۱۴۰ هزار دانشجوی دکتری دامپزشکی میگیره؛نیازی نیس در موردش بحث انجام شه.رنگ رخسار خبر میدهد از سر ضمیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
چه فرقی میکنه، مثلا با رتبه ۳۰۰۰ هزار قبول بشه چه حالی به وضعیت دامپزشکی میشه؟
من رتبه زیر ۱۰۰۰ دامپزشکی خوندم، الانم هیچی بلد نیستم
ناشناس
|
France
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
به وضعیت اسف‌بار نگهداری حیوانات دانشگاه شبستر هم گوشه چشمی بیندازید. در کدام دانشکده دنیا از سگ تریر بعنوان حیوان آزمایشگاهی استفاده کرده و توی چنین زندان مخوفی نگهداری میکنند؟ برای دیدن این فیلم به کانال (( مدارک حیوان‌آزاری در مراکز آموزشی )) مراجعه کنید.
دکتر عظيمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
1
به عرض می‌رسد شبستر مصداق واقعی ده بزرگ است. و کلیه کارکنان دانشگاه شبستر با هم خویشاوند هستند. در یک اتاق کوچک 3*4 چهار تأ میز گذاشته اند می بینید مادر /دختر /خواهرزاده /عروس. دارند فعالیت می کنند.
با مدارک لیسانس و فوق لیسانس هیات علمی شده اند. فقط براي تامين هزینه ها مجبورند دانشجو ............ کنند. به آشپز دانشگاه گفته بودند شما برو سه دانشجوی کارشناسی ارشد بیار ما شما را رسمی کنیم.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
1
اصطلاح جالبی است:

گرمسار پاسگاه واحدهای مانده دانشگاه آزاد کل کشور.!!!

تعحب این است که استادان پروازی گرمسار که از دانشکده دامپزشکی دانشگاه دولتی تهران تشریف می آورند مثل دکتر ............ و دکتر ........... ................. به چیز دیگری از جمله سرنوشت و آیتده تاریک 300 دانشجوی پذیرش شده هم فکر می کنند؟؟!
دکتر خوش مرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
1
دانشگاه شبستر جهت تسهیل در امور اداری از کارمندان ادارات هم به عنوان هیات علمی حق التدریسی استفاده می کند. مثلا در رشته دامپزشکي دکتر خاصه بان از اداره دامپزشکي شبستر _دکتر بافنده از دامپزشکي ورزقان _دکتر ابراهیمی صدر از اداره کل دامپزشکی. دکتر مظاهری خامنه از اداره کل دامپزشکي .................. و گرنه به جای اين افراد افراد متخصص و phd از دانشگاه معتبر دولتی وجود دارد.
مگ داریم؛مگ میشه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
1
کیلینیک شبستر کلا ۲ تا اسب مردنی داره.اونم عمرا بذاره دانشجوها بهش دس بزنن.نمایشیه.مرغداری دانشگاهم که خوابیده و ی سالنشو به دلیل مشکلات مالی اجاره دادن.
راست گو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
2
حتی اونایی که از شبستر برا تخصص قبول شدن،جزوه های اون دانشگاهو نخوندن ک_درضمن اخه آدم عاقل تو دامپزشکی اونم تو ایران به دنبال تخصص میره.
بقیه شو خود دانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
3
تنها توصیه من اینه.از تجربه های بقیه استفاده کنید و تو دانشگاه هایی مث شبستر،بافت،شوشتر،بابل و ... ثبت نام نکنید.دانشگاه نیستن.فقط به فکر پولتونن.خیچی براشون مهم نیس
وای به حالتون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
1
نکته جالب اینجاس که خیلی از مغازه ها و فروشگاه های داخل شهر وابسته به دانشجو ها هستن و اکثر خریداشون توسط دانشجو هاس.آژانسشم ک اگ دانشچو نباشه جم میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
مجبورت که نکردن بیای همچین جایی درس بخونی ..... و .........
دکتر شکمو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
1
ی نکته ام داره.اونم سلف دانشگاس.ی سر ب سلفشم بزنید حتما.انواع غذاهای لذیذ سرو میشه.مخصوصا خورشت بادمجونش ک اگ حتی ی بار انتحانش کنید بعدا ک بوشم بیاد اشتهاتون کور میشه.به خدا این پولا خوردن نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
1
2
کارورزاش نمیتونن یه گراف بخونن.اصلا نمیدونن گراف چی هس
بیخیال بابا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
3
اونایی ام که میگن شبستر عالیه.باشه قبول.رزومه استاداش چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
1
0
جالبه

شبستر پته گرمسار را روی آب می اندازه

گرمسار پته تبریز

تبریز پته شوشتر

........................
دانشجو سال اخر شبستر
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
1
حکیم‌ مهر تورو خدا به داد ما دانشجو های شبستر برسین تورو خدا صدای مارو برسونین به گوش مسئولین برای علوم درمانگاهی ماذفقط سه عضو هیئت علمی داریم که یکی کلینیکال پاتولوژی هست و دوتا مامایی یعنی عملا دو درس عضو هیئت علمی داره ، اینحا متخصص کلینیکال پاتولوژی داره انگل شناسی و قارچ شناسی ترم تابستون درس میده و پاتولوژی عمومی ترم عادی ، دروس کارورزی و عملیات درمانگاهی داره تئوری برگذار میشه بابا تورو خدا شما ی کاری کنید شما که کارتون خبر هست به داد ما برسین به کی بگیم ما اخه گرونگار گرفته شدیم اینجا حرفم بزنیم انقد اذیتمون میکنن و تو دروس مختلف هی نمره پایین میدن که مجبور بشیم خفه شیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
دمت گرم واقعا حرف دلمونو زدی
دکتر شروین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
2
هیأت علمی های علوم‌ دامی براي دامپزشکي تدریس می کنند. دکتر شاددل زنبور عسل.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
من یه ترم شبستردرس خوندم بعدش تکمیل ظرفیت قبول شدم ، ..................، تخصص دامپزشکی باعممومی هیچ فرق نمیکنه قابل توجه دوستانی که میگن دانشجوهاش تخصص قبول شدن ، .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
0
1
باسلام وعرض ادب.
ب نظرمن دانشگاه ازادشبستر ک ازسال 89 دانشجوی دامپزشکی پذیرفته تاسال 95ازامکانات کمی برادانشجویان برخورداربود
درسالهای اخیر ب نظرمن رشد چشمگیری داشته وازاساتید مجربی مثل رتبه 1رشته تخصص درونی دام بزرگ مثل دکتر امیرفرهنگ هوشنگی.دکتر ولیئ متخصص جراحی دکتر بهرادعشرتخواهدکتر کیوان هاتفی نژاددکتر ماهری دکترمشکینی دکتر دیانت ودکتر شایق ودکتر صدقیان دکتر قایم مقامی دکتر بهشتی دکترقیاسی ودکترپژوهی دکترمظاهری دکترنوزاد ودکتر وحید علمی دکترچاردولی دکتر کرمی دکترخاکساردکترخاکپور دکتر اقدم شهریار دکتر حاجی زاده دکتر نصرتی دکترموثقدکترمهدوی دکترشاددل خانوم دکتر میرزاخانی خانوم دکتررخشانی دکترمهدی حامی دکتر اشرفی دکتراقایی وکادردرمانگاه دامپزشکی ک بسیارمجرب درامر دامپروری و کارهای ازمایشگاهی درمانگاه بودن اقایان مهندس درگری ومهندس نجفیان مهندس کوشکی ودو انسان مهربون ب نامهای مشهدی حسن و مشهدی اسماعیل
این اساتید مجرب چندین ده مقاله درکشور ارائه دادن ک بیشترشون مقالات کاربردی هستن
قبول شدگان دوره تخصص هم تورشته دامپزشکی ازشبستردرکشور تقریبا زیاده
حالا ک گفته میشه دانشجوزیاد برمیداره ورودی ما50نفربرداشته بود ک تودفترچه دانشگاهم نوشته بود ظرفیت 50نفر
ولی درحال حاضردرکل دانشگاههای کشورظرفیت روزیادکردن چون تاسال 91دانشجویان دختر وارد این رشته نمیشدن ک ازسال 92دانشگاه ازاد دانشجویان دختر روهم پدیرفت.ب نطرمن ازسال 95 ب بعداین دانشگاه پتانسیل خوبی برای پیشرفت علمی برا ادانشجوهاش فراهم کرده چون قبلا قسمت درمانگاهیش خیلی ضعیف بوده ولی درحال حاضر دامداران شبستر باهزینه بسیارکم ویزیت ب این درمانگاه رجوع میکنن بالاخره هردانشگاهی نقطه ضعفم داره ونقطه قوت وباید ب نقاط قوتشم توجه کنیم مثلا بالا عرض شده ک دکتر شاددل ...دکترشاددل فکرکنم مدرک دکترای تخصصیشونوازترکیه گرفته باشن و بسیارفرد مجرب و کاری ای هستن واینک دانشگاه ازادشبستر ب هرکسی اجازه نمیدهد ک همیجوری بیایندو حق التدریس ویاب هرعنوان تدریس کنن از چندین وچند فیلترباید بگذرند
دروس کارورزی که عملی برگذارمیشه عملکرد خوبی داره بسته ب عملکرد دانشجوهاش داره اینک دانشجوهاشون چطوری ازترم ده اومدن ترم 11 یعنی باسواداومدن یابیسوادهمینجوری ی مطلبیو طوطی واریادگرفتنونمره گرفتنوتمام اگ طوطی واریادگرفته باشن چیزی ازترم 11و12عایدشون نمیشه ولی اگ بصورت تفهیمی یادگرفته باشن میتونن تودوره کارورزی موفق بشن.
محمد. ورودی سال 80 علوم دامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
0
سلام. یادش بخیر چه دورانی داشتیم. شبستر دلم واست تنگ شده،واسه همکلاسیهای خوبم . استادان عزیرم. دکتر لک خدا رحمتت کنه روحت شاد. چقدر مرد خوبی بود ارام مهربان عاشق..... دانشجوها چقدر دوسش داشتن. یاد تمام استادان گرامی،صفر علیزاده مظاهری مودب یگانه چوبفروش ماهری هوشنگی اسدی ابراهیم نژاد . دانشگاه خوبی بود از نظر من که از مازندران اونجا تحصیل کردم
ناشناس
|
Japan
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
0
سلام ب همگی
شبستر چه شهر ساکتی بود بدون شلوغی وازدحام .چه اساتید فعالی داشت چه بااشتیاق درس میدادن اکثراهم ازروی رفرنس درس میدادن ازترم اول کاربردی تدریس میکردن یکی ازبهترین اساتیدشون ب نظرمن دکتر هاتفی نژادبود ک واقعا دل میسوزوند واسه دانشجوهاش.من ازهمه اساتید دانشگاه ازادشبستر بخاطر لطفی ک بماکردن تشکرمیکنم بهترین دوران عمرم توشبستر بود .ازاساتید عزیز بنامهای دکتر هوشنگی دکتر شاددل دکتر قائم مقامی دکتر عشرتخواه ک خیلی ب دانشجوهاش انگیزه میداد دکتر مشکینی دکتر مظاهری دکترولییی دکترنوزاد بهترین استاد درونی دام بزرگ دکتر بهشتی دکتر دیانت دکتر صدقیان دکتر اقدم شهریار دکتر ماهری دکتر اقایی چقد اروم صحبت میکرد دکتر شایق چقد باسوادبود دکتر محمدی دکترعلمی دکتر موثق چه ادم شوخی بودن دکتر کرمی دکتر نشاط دکترمشهدی رفیعی دکتراشرفی دکتر حامی دکتر نوروزی دکتر پژوهی
کلا دانشگاه ازادشبستر ب دانشجوهاش ارزش قائل میشد منکه چیزی ندیدم هرروز توبیمارستان کیس بود خیلی بیماریهاروهم دیدیم چندین بارم ب روستاهای اطراف ازطرف دانشگاه میرفتیم
تشکرویژه ازکادردرمان بیمارستان دامپزشکی اقایان مهندس درگهی مهندس نجفیان عزیز و زحمتکشان گاوداری مشهدی اسماعیل واوستا حسن.
نظر شما
ادامه