کد خبر: ۴۷۱۸۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از چهره ماندگار دامپزشکی استان و در جمع بانوان شاغل در اداره کل دامپزشکی استان اظهار داشت: بانوان شاغل در دامپزشکی دارای نقش کلیدی و حتی در برخی مواقع از مردان در انجام امور موفق تر بوده اند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» گفت: در مجموعه دامپزشکی حدود 10 درصد جمعیت پرسنلی استان را بانوان تشکیل می دهند.

وی اظهار داشت: مهم ترین وظیفه ما حراست از سرمایه دامی کشور است که این حوزه کمک زیادی به اقتصاد، اشتغال و معیشت می کند و نقش مهمی در این بخش ها دارد.

شریعتی یادآور شد: کارکنان دامپزشکی در شرایط سخت فیزیکی و شیمیایی در حال کار هستند تا سلامت و امنیت غذایی تضمین گردد. وی افزود: پیشگیری از بیماری های مشترک از جمله دیگر وظایف ما هست چه بسا که درگیر شدن جامعه با این بیماری ها، گاها تبعات سیاسی و اجتماعی گوناگونی را به همراه دارد.

شریعتی اظهار داشت: بسیاری از بانوان در دامپزشکی در شرایط سخت کاری مشغول هستند و در کنار مردان در حال ارائه خدمت هستند.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های چهره ماندگار دامپزشکی استان نیز تجلیل شد. در این بزرگداشت، مدیر کل دامپزشکی استان از 50 سال تلاش دکتر شاهین فیروزی در عرصه های مختلف دامپزشکی با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد.

 
 

فعالیت های بانوان در دامپزشکی جای تقدیر دارد

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی همزمان با پنجمین روز ازدهه فجر در جمع بانوان شاغل در اداره کل دامپزشکی اظهار داشت: فعالیت های بانوان در دامپزشکی جای تقدیر دارد .

«دکتر فرشته سلجوقی» که در مراسم بزرگداشت  خانم دکتر شاهین فیروزی از پیشکسوتان دامپزشکی استان حضور یافته بود از آزمایشگاه این مجموعه نیز بازدید کرد.

وی با استقبال از مراسم بزرگداشت چهره ماندگار دامپزشکی استان، خواستار آن شد تا سایر ادارات نیزچنین فعالیت هایی را در راستای تجلیل از مقام بانوان شاغل انجام دهند.

در پایان این مراسم، جشنواره غذا نیز توسط بانوان شاغل در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.
 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
1
http://hakimemehr.ir/fa/news/10205/رئیس-نظام-دامپزشکی-خراسان-رضوی-اکثر-بیکاران-در-حرفه-دامپزشکی-را-بانوان-تشکیل-می%E2%80%8Eدهند-نیاز-به-آقایان-هم-کمتر-از-تعداد-فارغ‌التحصیلان-است
دمتر
|
Germany
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
0
امار جذب سازمان دامپزشکی نگاه کنید ، نسبت کل مردها به کل زنها ، کافیت میکنه !
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1
0
احسنت چه عجب بالاخره یکی یه حرف حساب زد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
1
0
بنده به نوبه خودم از زحمات بی وقفه سرکار خانم دکتر قربانزاده در بخش مبارزه شبکه دامپزشکی چناران تقدیر و تشکر میکنم
نظر شما
ادامه