کد خبر: ۴۷۲۴۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: اگرچه برخی سودجویان اظهاراتی مبنی بر استفاده از نان خشک و سیب زمینی پخته در واحد‌های مرغداری مطرح می کنند، اما امکان اجرای چنین کاری وجود ندارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «عظیم حجت» با تکذیب استفاده از نان خشک و سیب زمینی پخته در واحد‌های مرغداری اظهار کرد: اگرچه برخی سودجویان در پی نوسان نرخ نهاده‌های دامی، اظهاراتی مبنی بر استفاده از نان خشک و سیب زمینی پخته در واحد‌های مرغداری به جای ذرت و کنجاله سویا مطرح می‌کنند، اما امکان اجرای چنین کاری وجود ندارد چرا که مرغ کالای صنعتی است.

وی افزود: سطح آگاهی علمی مرغداران به حدی بالاست که می‌دانند مصرف نهاده‌های ضعیف در واحد‌ها موجب شده تا مرغ رشد چندانی نداشته باشد و حتی در برخی موارد ممکن است با استفاده از نان خشک و سیب زمینی پخته مرغ‌ها دچار بیماری شوند.

حجت ادامه داد: مرغداران تحت نظر دامپزشک فارم خود بهترین کالا را تهیه می‌کنند چرا که آن‌ها به دنبال این موضوع هستند تا در بازه زمانی کوتاه مدت، مرغ تولیدی خود را وارد بازار کنند که به همین خاطر امکان استفاده از نان خشک در صنعت بزرگ مرغداری وجود ندارد که متاسفانه در پی نوسان نرخ ارز به سبب منحرف کردن اذعان عمومی در جامعه مطرح می‌شود.

 


انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
1
0
چرا واقعیت را نمی گویید دامپزشک فارم فقط در حد امضا کردن و پول امضا است و گرنه هیچ مرغداری دامپزشک را به ۱۰ فرسخی فارم خود هم راه نمی دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
0
مرغداران خیلی پر رو و سر خود شده اند و شرکتای پخش بعضا به صورت مستقیم به مرغداری های بزرگ دارو وواکسن میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
0
مسئول فنی فارم!!!!؟؟؟ چه اسم قشنگی ، مسئول فنی کارش امضا برگ بهداشتی جهت جوجه ریزی هست والسلام.مگه مسئول فنی اصلا فارم رو میبینه.بسه این همه دروغ تحویل مردم دادن.لامصب ها مثلا کشور اسلامی هستیم ما
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
0
دامپزشک فارم . واقع جوک گفته
کامران صاحبقرانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
1
زمانی که بمدت یکهفته تلاش و واریز پول نقد بحساب دلال و نرسیدن ذرت و سویا نان خشک که جای خود دارد مرغدار کاه خشگ هم بخورد مرغ میدهد
انوشه
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
0
البته همانقدر که نظارت مستمر و شبانه روزی دامپزشک فارم کذاب است استفاده از نان خشک و سیب زمینی هم کذایی تر است و یک دروغ بزرگ.
کدام عقل سلیم می پذیرد که مرغدار در سن ۴۵ روزگی روزانه ۶ تن سیب زمینی بپزد؟ اصولا این دیگ با این حجم با چه شعله و حرارتی به جوش می آید؟ فراموش نکنیم تمامی مرغداران ما به دلایل فنی که ذکر آن خارج از این کامنت است (ازجمله مبحث تهویه ناصحیح) از ۳۰ روزگی به بعد قلبشان تو مشتشان است و تمام تلاش و کوشش خود را صرف تغذیه کامل گله میکنند تا مبادا درگیر تلفات شوند. به عبارت دیگر از این سن به بعد هیچ مرغداری از تغذیه گله خود با بهترین آنالیز و غنی ترین نوع تغدیه غافل نشده و ریسک نمی کند. مصرف انواع مکمل های خوراکی آشامیدنی و تمام اسیدهای آمینه و گروه ویتامینها به اوج خود می رسد.
این شایعات ازبس بچگانه و مسخره است که پرداختن به آن جز وقت تلف کردن هیچ مفهوم دیگری ندارد.
نظر شما
ادامه