کد خبر: ۴۷۲۷۵
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
وی که مسئول فنی بهداشتی دامپزشک یکی از کشتارگاه‌های طیور استان […] است می‌گوید: قرارداد مطابق ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی در حرف بسیار زیباست، اما به پای عمل که می‌رسد، زمین تا آسمان تغییر می‌کند ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: «قرارداد مطابق ماده ۱۹ آیین‌نامه نظارت بهداشتی در حرف بسیار زیباست، اما به پای عمل که می‌رسد، زمین تا آسمان تغییر می‌کند؛ حقوق من طبق قرارداد ماده ۱۹، ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. اما کارفرما هر ماه، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آن را پس می‌گیرد.» اینها بخشی از درد دل‌های یک مسئول فنی بهداشتی دامپزشک شاغل در یکی از کشتارگاه‌های طیور استان  […] در گفت‌وگو با حکیم مهر است.

حکیم مهر: قرارداد شما با کشتارگاه به چه شکل است؟

آن قراردادی که ما تحت عنوان ضوابط سازمان دامپزشکی با کارفرما می‌بندیم، مطابق ماده ۱۹ است، اما در عمل اتفاق دیگری می‌افتد.

حکیم مهر: چه اتفاقی؟

اول اینکه قرارداد بین من و کارفرما بسته می‌شود و کارفرما کاملا مختار است که من را انتخاب کند یا نکند.

حکیم مهر:‌ مگر انتخاب مسئول فنی بهداشتی مطابق لیست اداره کل انجام نمی‌شود؟

 درست است که دامپزشکی یک لیست ارائه می‌دهد که کارفرما بر اساس آن لیست مسئول فنی را انتخاب کند، اما آنچه در عمل اتفاق می‌افتد این است کارفرما می‌تواند از بیرون هم مسئول فنی بیاورد و دامپزشکی هم به او می‌گوید که این فرد می‌تواند با شما کار کند.

دوما اینکه چون مسئول فنی از خود کارفرما حقوق می‌گیرد، از نظر مادی وابسته به کارفرماست و عملا می‌توان گفت که هرچه کارفرما بخواهد، همان می‌شود. خود دامپزشکی هم به مسئولین فنی می‌گوید که ما با شما هیچ‌ کاری نداریم و فقط می‌گوییم ضوابطی که ما می‌گوییم انجام بگیرد، اما از نظر مادی، کارفرما باید پول شما را بدهد. اگر هم اتفاقی بیفتد اداره کار در این خصوص تصمیم گیرنده است. وقتی هم به اداره کار مراجعه می‌کنیم می‌گویند که شما کارگر کارفرما هستید. کارگر کارفرما بودن یعنی هرچه کارفرما می‌گوید، ما باید آن را انجام دهیم.

حکیم مهر: اما متولیان دامپزشکی ادعا می‌کنند که همه قراردادها براساس فرم ماده ۱۹ بسته و به همان شکل هم اجرا می‌شود.

در سال ۹۶ بحثی را تحت عنوان ماده ۱۹ اعلام کردند و گفتند اگر قرار باشد برای کشتارگاه یا برای آقای دکتری که آنجا کار می‌کند پروانه‌ای تحت عنوان مجوز نظارت بهداشتی صادر کنیم، کارفرما باید قرار داد ماده ۱۹ را اجرا کند. در آن قرارداد از استقلال مالی صحبت شده بود اما الان خبری از استقلال مالی نیست، چون حقوق را باز هم کارفرما باید پرداخت کند. در عمل کارفرما زیر بار قرارداد نرفت. کمااینکه خیلی راحت به خود دامپزشک و کسی که در آنجا کار می‌کند می‌گوید اگر می‌خواهید من این قرارداد را با شما اجرا کنم،‌ باید مابقی پول را به من برگردانید و الان این اصل در تمام کشتارگاه‌ها انجام می‌گیرد.

حکیم مهر:‌ تجربه شخصی شما در این زمینه چیست؟

کارفرما به من گفت که باید چک برگشت مابه‌التفاوت حقوق را به من بدهی!

حکیم مهر: قرارداد شما چقدر است؟

قرارداد ‌من الان ۲ میلیون تومان است در صورتی که طبق قرارداد ماده ۱۹ سال ۹۶ باید ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان باشد. امسال فکر می‌کنم ۶ و نیم میلیون تومان است. الان کارفرما این پول را به ما می‌دهد، اما مابقی پول را می‌گیرد. من به کارفرما گفتم که چک نمی‌دهم و او هم مرا اخراج کرد.

حکیم مهر:‌ به جایی شکایت بردید؟

بله. به اداره کل رفتم اما عملاً حمایتی نکردند. ۲ بار هم کارگروه تشکیل دادند که این مساله را به شکل مسالمت‌آمیز حل کنند اما در نهایت گفتند ما هیچ کاری در این مورد نمی‌توانیم انجام دهیم و شما باید از طریق اداره کار وارد شوید. مدیر کل دامپزشکی، معاون فنی و مسئولین کشتارگاه اداره کل آمدند و عملا به جای اینکه از من حمایت کنند، گفتند شما موظف هستید که ایشان هرچه می‌گوید انجام دهید. حتی از طرف اداره کل به من گفتند مبلغی بگیر و از این جریان بگذر. اما چون قبلا من این تجربه را داشتم، قبول نکردم.

در یک کشتارگاه دیگر کار می‌کردم و به هوای حرف آقایان از کشتارگاه خارج شدم و ۲ سال بیکار ماندم. لذا در اینجا به اداره کار شکایت کردم و گفتم قراردادی که ما داریم ماده ۱۹ است، نه قراردادی که کارفرما ارائه می‌دهد. کارفرما در اداره کار قرارداد داخلی و ۲ میلیون تومانی را ارائه کرد و گفت که قرارداد ماده ۱۹ وجود ندارد. قرارداد ماده ۱۹ در ۳ نسخه نوشته شده بود که مبلغ در یکی از نسخه‌ها مخدوش بود، اداره کار آن را قبول نکرد و گفت ماده ۱۹ برای ما قابل قبول نیست. من به دیوان شکایت کردم و دیوان هم رای‌هایی را صادر کرده اما من می‌دانم که باز هم مشکل خواهم داشت.

حکیم مهر:‌ با این حساب تکلیف بهداشت جامعه چه می‌شود؟

نظارت کار حاکمیتی است؛ از بالادست مجموعه باید به آن نگاه کرد نه زیر دست. وقتی ما قرارداد می‌بندیم می‌شود زیر دست. وقتی کشتارگاه باید مسئول فنی داشته باشد، چه لزومی دارد که ما هر سال با کارفرما قرارداد ببندیم. ثانیا اگر قرار است ماده ۱۹ اجرایی شود، ما باید استقلال مالی داشته باشیم. یعنی نباید از طریق کشتارگاه و کارفرما حقوق بگیریم.

حکیم مهر:‌ چه راهکاری به نظر شما می‌رسد؟

همان کاری که برای ناظرین شرعی کردند. ناظر شرعی حقوق خود را بر اساس عوارضی که سازمان دامپزشکی برای هر قطعه مرغ از کشتارگاه می‌گیرد، دریافت می‌کند. حتی اگر کارفرما حقوقی به ناظر شرعی دهد، بعد این پول دوباره به حساب کشتارگاه واریز می‌شود. یعنی عملا برای ناظرین شرعی هیچ مشکلی از نظر پرداخت حقوق وجود ندارد و آنها استقلال مالی دارند.

حکیم مهر: چرا این سازوکار را برای مسئولین فنی بهداشتی اجرا نمی‌کنند؟

خب، حرف ما هم همین است. به خیلی جاها گفتیم که این کار را برای دامپزشکان هم انجام دهید، اما هیچ نتیجه‌ای نداد.

حکیم مهر: آینده وضعیت مسئولین فنی بهداشتی به کجا ختم می‌شود؟

اگر می‌خواهیم بهداشت در کشتارگا‌ه‌ها اجرا شود، این راهش نیست. امروز اگر یک بازدید نامحسوس از کشتارگاه‌ها داشته باشید، می‌بینید که کشتارگاه‌ها خیلی بهداشتی نیستند. امروز وقتی از اداره کل برای بازدید می‌آیند، بعد از بازدید، هم کارفرما و هم اداره کل مسئول فنی را مقصر می‌دانند که چرا اینجا این مسائل بهداشتی رعایت نشده است؟ خب، وقتی ساختار غلط است چه کار باید کرد؟ وقتی ماده شوینده‌ای وجود ندارد، چطور باید بگویم که اینجا باید با ماده شوینده شسته شود؟ اداره کل گفته کشتارگاه این نواقص را دارد و باید درست کند، شما ببیند که از ابتدای امسال کدام یک از این بندها اجرا شده است؟ همه آنها تصنعی است اما برای مسائل نرم‌افزاری همه مسئول فنی را مورد توبیخ قرار می‌دهند، یعنی ما عملا هم برای اداره کل و هم برای کارفرما ملعبه‌ هستیم.

کارفرما می‌گوید من مسئول فنی استخدام کردم و اداره کل هم می‌گوید ما مسئول فنی را گذاشته بودیم که این کارها را انجام دهد؛ در صورتی که درست این است که وقتی از طرف اداره کل برای بازدید می‌آیند بگویند «آقای کارفرما، این مسائلی را که دکتر گفته، چرا شما رعایت نکردید؟» در حالی که برعکس است.

 
 
انتشار یافته: ۳۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
3
شما حقوق مزایا این همکار محترم رو ببینید
حقوق مسولین فنی که خارج میرن هم اینجوری
تو کشور خودتون قانون درست اجرا نمیکنین
بعدا میگید اگه خارج نریم خیلی بیماری میاد سلامتی مردم در خطر هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
دوست عزیز بود و نبود ما صرفا یک جبر بروکراتیک است و متاسفانه ما تاثیری بر بازدهی بخش اقتصادی این بنگاهها نداریم فلذا اونها برای رفع موانع بروکراتیک فقط این قرارداد را می بندند
ياس
|
United States of America
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
4
دقيقا همه ي ما همين مشكل را داريم.بنده هم تجربيات زيادي در اين رابطه دارم و متاسفانه باور نكردني اين است كه كارفرماها و اداره در نهايت كاسه يكي هستند.حقوق من هم چهار ميليون است اما دو ميليون و پانصد قرارداد بستيم
و جالب اينجاست كه اداره كل استان .......... از من ميپرسيد كارفرما چقدر باهاتون قرارداد بست؟!!!!فكرش را بكنيد!
باورتان نميشود چطور به نقشه ي پر از ايراد كارخانه ي كارفرماي من مجوز دادند و كارفرما به من گفت دامپزشكي فقط پول ميخواهد.ده ميليون تومان از ايشان گرفتند و گفتند نقشه به شرطِ تاييد برايت تهيه ميكنيم!!!فساد مانع كار ما مسئولين فني شده است
ه
|
Germany
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
10
هرچی میکشیم از سازمان دامپزشکی ....
دکتر xy
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
4
ما هم این مشکلات را داریم مثل این همکار عزیز. واقعا جای تاسف داره مسولان بی بخاری داریم . کدوم عظمت رو برگردوندید به دامپزشکی !؟ قانون رو نمیتونید اجرا کنید چون نمیخواهید چون کارفرما واستون مهمتر تا بهداشت۰ دلم واسه زن و بچه مردم میسوزه که فکر میکنن گوشت و مرغ در شرایط بهداشتی به دستشون میرسه .
.................... که پشت همکارانشون رو خالی میکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
1
............ بر ... همه کسانی که فلاکت دامپزشکی رو باعث و بانی شدن. حتی ما فارغ التحصیلانش
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
0
بنده هم مسوول فنی هستم و نزدیک به نصف مصوبه را برمیگردانم
به اجبار
پاسخ ها
نا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
اگه نری کشتارگاه ونخوابی اصلا کسی جرات نمیکنه بگه پولو برگردون ضعف از خودتون هست
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
1
این وضعیت از ......... مسئولین هست.هیچ کس برای دامپزشک تره خورد نمی کنه.حتی برای بهداشت خودشون هم که شده باز هم ارزشی قائل نیستن.مسئولین بالارتبه نمی خوان به این وضع رسیدگی کنن،والا برای اونها فقط چند دقیقه کار داره.وقتی خودشون از منابع مطمئن مواد غذایی تامین می کنن مهم نیست دامپزشک باشه یا نه.مسئول فنی برای روزی هست که اگه صدای جامعه در موردی درآمد یه نفر باشه که سپر بلا قرار بدن.
یک مسئول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
1
به همین سادگی با سلامت مردم بازی می شود و دلیلش چیزی نیست بجز نبودن اراده در سازمان محترم دامپزشکی به علت قدرت اقتصادی و نفوذ سیاسی کارفرمایان عزیز ... کسی که حقوقش برابر با یک کارگر باشد ، گله ی مریض آنفلوآنزایی را هم به گرفتن ۴ مرغ مریض نادیده می گیرد و اجازه کشتار می دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
2
بدبخت به دامپزشکی
لعنت به این شغل که از وزیر جهاد و بهداشت و حتی اخیرا ......... اون رو مزاحم میدونن.
لعنت به این شغل مزاحم ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
8
1
اون مابقی که برگشت داده می شود به جیب برادران ......... و .......... محترم می رود.به خدا قسم شخصا ۵ تن ماهی فاسد کپک زده را گزارش دادم اما نیروهای ......... با ۵ کیلو‌ماهی قضیه را جمع کردند.انجمن صنفی هم تشکیل دادیم که جمع شویم و دنبال حقوقمان و بهداشت مردم باشیم که آن مرحوم هم جذب عرفان حلقوی شد و تله پورت و سیموله شد.

تنها راه حل دخالت فوری سازمان نظام دامپرشکی است.ادامه این‌ وضعیت غیر قابل تحمل است.
دیگر وقت آن رسیده است که انجمنهای صنفی(البته بدون آن مرحوم) با همکاری دکتر صفری مشکل را حل و فصل نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
4
وافعا برای اداره ی کل متاسفم آحه چرا خودتون برده ی کار فرما کردید خواهشا دستگاه قضا ورود کند سلامت و پیشگیری مردم امری حیاتی می باشد
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
8
باید حقوق دامپزشکان بالای ده میلیون بشه
پیگیر همیشگی و دوستدار حکیم مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
6
یه زمانی من هم در استان مرکزی مسول فنی کشتارگاه بودم یه شرکت(ن_س_س) با سازمان نظام دامپزشکی کشور کار میکرد و متولی اش در استانها نماینده سازمان نظام بود که کارش قطع ذرتباط مالی کارفرما و کارپذیر بود قرارداد ۵ میلیونی با کشتارگاه می بست پس از کسر مالیات و بیمه و... یه قراد سازمان نظام اون استان با کار پذیر یا همون دکتر دامپزشک می نوشت یه قرارداد ۳ میلیونی با حواقل حقوق پایه که بعدا سنوات آخر سال و همینطور عیدی کمتری واریز بشه و ابتداژ اسفند سازمان نظام فرم سفید مفاصا حساب پ تسوبثیه بهت می داد که باید امضا کنی در غیر اینصورت کارترو از دست میدادی اما منداین جسارت رو کردم و رفتم بخش دولتی و شکایت هم مالک کشتارگاه را کردم و هم سازمان نظام که مشخص شد سازمان نظام پول رو مالک کشتارگاه واریز کرده ولی سازمان نظام از پرداخت امتناع میکه و در ضمن بعضی ماهها هم بیمه واریز نشده و چون پایه حقوق که قبلا گفتم کم پرداخت میشده بیمه کارگری واریز میشه و هیچ تطابقی مابین ریز دستمزد و بیمه وجود نداشت که پس پیدا کردن حساب سازمان نظام کل مبلغی که دریافت نکرده کرده بپدم را از حسابشان از طریق دادگاه بلوک و واریز حساب شخصی ام شد.مدیر مسول حکیم مهر خواهشنا این مطلب را بدون کم وکاست جهت تنویر افکار عمومی بزارید که خیلی ها همین الان این اتفاق براشون افتاده ولی یا اطلاع ندارند یا... که بتوانند از حقوشون دفاع کنند .سپاس مجدد در صورت تمایل حکیم جان اطلاعات این موضوع با مستنداتش در صورت پاسخ قابل ارائه می باشد فقط کافی است پاسخ این نظر را بدید که نقدیم کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اتفاقا زمانی که دریافت حقوق توسط شرکت مربوط به نظام بود هیچکدام از این مشکلات وجود نداشت و اصلا هم به بیمه حقوق پایه رد نمیکرد فقط چند روز تاخیر در پرداخت حقوق داشتیم.حالا خوبه که با منت شندرغاز کف دستمون میگذارن؟!
هامون کاراندیش
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
3
سلام تنها راه حل این است که ایجاد زیرساخت درست و اصولی به دست یک سیستم معقول و استوار داده شود
آیا تو نمیدونی؟
|
United States of America
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
5
فقط یک سوال از رئیس سازمان: منه تازه کار میدونم مشکلات رو ، میبینم عیوبات رو، راه حلش رو هم میدونم اما دستم بسته‌س ، تو که مدیری، تو که رئیسی، تو متخصص و صاحب رٲس القوای بیطاران .......، آیاااا نمی دانی؟؟ میدانی عزیز میدانی
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
0
7
با سلام.دقیقا این مسایلی که این دوستمون تعریف کرد کاملا درسته.بنظر من باید فاتحه اون مملکتی رو که بهداشت آن خصوصی هست رو باید خواند.وسلام
ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
1
3
هزار تا بیماری میگیریم فقطو فقط بخاطره بی کفایتی دامپزشکی و نظامشون
NEO
|
France
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
10
2
هرچی می کشیم از دست آن مرحوم و تفاله های عرفان حلقوی است.فکر کرده بود که سردسته شان یک مگافون داده دستش که اخبار دامپزشکان و خانواده شان را جمع کند و از طریق نفر بالا دستی به سرکرده اصلی انتقال دهد اما غافل از این بود که ایرانیها سالها قبل ایرانفون را اختراع کرده اند که بسیار پیشرفته تر از مگافون است.
باید تلاش کرد و با همکاری هم و با توکل به خدا مشکلات را حل کنیم.
ان الله مع‌ الصابرین
یک مسئول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
بنده مسئول فنی کشتارگاه طیور هستم
و حقوقم هم نصف مصوبه ،وقتی هم از بهداشت کشتارگاه ایراد میگیریم کارفرما تهدید میکنه که اگه مشتری های من برن بخاطر ایراد گیرای شما از حقوقتون کم میکنیم !!!
وقتی هم از اداره کل برای بازدید میان تمام ایراداتو از عدم نظارت ما میدونن !!
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
7
متاسفانه مشکل ازبالاست من به نظام دامپزشکی گفتم دیرجواب گفتند بخواهید ونخواهید همینه که هست.
متاسفم به خودمون همکارامون نظام دامپزشکی .
وقتی لیاقت مدیریت حقوق نیروهای دامپزشکی راندارید تسلیم شوید واگذارکنیدبه زیرنظر سازمان پزشکی و... یک پرستار حقوقش از دکتر دامپزشک زیاده ..
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
1
2
دستورالعمل ماده ۱۹ بازنگری پنجم آن در زمان ریاست آقای دکتر خلج تدوین شد که به هیچ عنوان مشکلات آن حل نشد وفقط توانست در دوران ریاست ایشان راه گریزی از حجوم انتقادات رسانه ها و دامپزشکان بخش خصوصی باشد این بی تدبیری نیز همچنان در مسئولین جدید سازمان دامپزشکی مشاهده میگردد و تا کجا و کی ادامه دارد خدا عالم است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
3
اول از همه باید چندین جلسه کلاس برای تقویت عزت نفس و اقتدار و خودکم نبینی و اتوریته برای همکاران مسئول فنی برگزار کنن تا اینطور مثل موم در دست کارفرما نباشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
2
1
آقای مسئول بهداشتی اگر یکم انصاف داشتید اینا رو نمی گفتید شما وقتی شب بجای بازرسی بهداشتی کشتارگاه طیور اونجا رو با خونه وخوابگاه اشتباه گرفتی کارفرما هم اینو چماق می کنه می زنه تو سرتون البته نمود عینیشو خودم دیدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چه بخوابد و چه نخوابد تخلفات صورت خواهد گرفت.خواب باعث می شود تا لااقل کارگران کشتارگاه جای دیگری آبروی دامپزشکی را نبرند.بعضی از همکاران خودشان را به خواب می زنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
از دامپزشکی فقط دکتراش مونده.بقیه اش (اداره و سازمان و نظام و شبکه )باده هواس. شما خوبی .من .............. کار میکنم که ۴تومن بهم میده نصفشو رئیس ......... به عناوین مختلف از ما میگیره.میگه نمیخوای برو نفر زیاده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
این که خوبه.من تو ........... تو کشتارگاه بودم دکتر ......... رئیس شبکه شبا میومد کشتار اضطراری میکرد ۲نصفه شب.اعتراض کردم منو انداختن بیرون
دکتر صادقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
با عرض سلام خدمت همکاران محترم چنانچه هر کدام از همکاران محترم .پیشنهاد عملی برای اجرای ماده ۱۹ دارند به ادرس پست الکترونیک بنده ارسال نمایند .تا در ویرایش جدید دستورالعمل یا ویرایش پنج اعمال گردد. البته در صورت صلاح دید مدیر محترم .این کامنت رو بارگذاری نمایید .
sadeqi007@gmail.com
تله تراپیست گمنام
|
India
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
6
1
می بینم که حلقوی ها بدجوری منفی می زنند.بهشون حق میدم چون کسی که در این شبکه تله پورت شود کارش تمام است لیکن دامپزشکان‌ گمنام راه درمان این بیماران را خوب بلدند
مجید
|
United States of America
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
2
تمام بدبختی ما از این بقالی های مدرک فروشی است .آنقدر فارغ التحصيلان بیکار ریختند بیرون که وضع بازار کار این طور شده و کارفرما با وقاحت نصف حقوق دکتر را میدزدد.و میگوید دکتر زیاد است نمی خواهی یکی دیگر بیاورم .
آشنا
|
Canada
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
5
1
در جواب دکتر صادقی باید عرض شود که با ویرایشها مشکل حل نمی شود بلکه باید کل نظارتها باید به نظام دامپزشکی و با شرکت نظارتی تحت پوشش نظام منتقل شود.استخدام مسوولین فنی بر اساس سابقه و امتیاز انجام شود،موقع صدور پروانه کارخانجات و‌کشتارگاهها حق نظارت از کارفرمایان دریافت شود و از همه مهمتر آیین نامه های مخل تولید اصلاح شود تا تولید‌کننده هم متضرر نشود.
از دکتر صادقی هم خواهشمندیم که دست و بال حلقویهای مستقر در بهداشت سازمان را کمی جمع و جور نمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
2
واقعا چرا مسولین فنی با هم اتحاد ندارید،مرگ یکبار شیون هم یکبار.تنها راه شما اتحاد است ومطمین باشید به حق و حقوق خود می رسید.وقتی کارفرمایان پشت پرده مدیرکل انتخاب می کنند آن وقت شما انتظار کمک دارید.
نا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
0
0
اقایان مسئول فنی که موقع بازدید باید اول شما را از زییر رختخواب گرم بکشیم بیرون کمی به خود بیایید و...
نظر شما
ادامه