کد خبر: ۴۷۲۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر


وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ۲۱ میلیون کیلوگرم گوشت قاچاق در گمرکات کشور کشف شده و به زودی در کشور توزیع می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر فرهاد دژپسند» شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف محموله های گوشت قاچاق اظهار کرد: یک محموله بزرگ گوشت قاچاق در گمرک شهید رجایی بندرعباس به میزان ۱۶ میلیون کیلوگرم کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه یک محموله دیگر به وزن دو  نیم میلیون کیلوگرم از یکی دیگر از گمرکات کشور کشف شده و آماده عرضه به بازار است، افزود: همچنین نزدیک به دو و نیم میلیون کیلوگرم محموله گوشت در گمرکات متفرقه کشور کشف شده است.

دژپسند گفت: در حال حاضر ۲۱ میلیون کیلو گرم گوشت کشف شده در مسیر ورود به بازار کشور است و ظرف یک هفته آینده وارد بازار می شود که این امر موجب شکستن قیمت ها می شود.

وی ادامه داد: ما در زمینه مقابله با قاچاق به تیزبینی عقاب هستیم و با جدیت هرچه تمام تر در این زمینه با متخلفان برخورد می کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: در زمینه سرمایه گذاری داخلی به فکر بهبود شرایط کسب و کار هستیم، همچنین تلاش می کنیم شرایط برای ورود سرمایه گذار خارجی تسهیل شود و تسهیلات لازم ارائه شود تا سرمایه گذار خود را در غل و زنجیر حس نکند.

دژپسند گفت: انتظار داریم فعالان اقتصادی که با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی مبادرت به واردات گوشت می کنند با اقدامی منصفانه این گوشت را جهت استفاده مردم به بازار عرضه کنند و ما با کسانی که از این اقدام تخطی کنند برخورد می کنیم.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
عقاب تیز بین!!
سعید
|
France
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
0
0
از یک طرف میگن واردات گوشت از کانال سبز گمرک آزاد هست و هر واردکننده ای بره گوشت بیاره، از اون طرف تا میرسه بندر میگن قاچاق هست و مصادره میکنن،
این کار اسمش چیه من نمیدونم والا.
نظر شما
ادامه