کد خبر: ۴۷۲۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس کمیته محیط ‌زیست شورای شهر:
«سید آرش حسینی میلانی» افزود: از کمیسیون ماده ۱۰۰ درخواست کرده‌ایم ضوابط را تدقیق و برای افکارعمومی تشریح کند...


حکیم مهر: رئیس کمیته محیط ‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران درباره برخوردهای متفاوت با کلینیک‌های دامپزشکی می‌گوید قطعاً برخورد با این کلینیک‌ها بر اساس معیارهای مشخصی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پانا، «سید آرش حسینی میلانی» گفت: برخورد با کسبه و صنوف بر اساس قانون‌های همان صنف است و کسی نباید فراقانونی با اقشار مختلف برخورد کند. نکته‌ای که وجود دارد، در بعضی موارد مجوز کسب مشکل دارد یا گاهی مسایل بهداشتی رعایت نمی‌شود که در ابتدا با بازرسی از محل و اخطارهای اولیه، درخواست می‌شود مشکل برطرف شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: گاهی کلینیک‌های حیوانات به دلیل بوی بدی که برای همسایه‌ها ایجاد می‌‌کند، مورد شکایت قرار گرفته که در این موارد، تلاش می‌شود بلافاصله مانع فعالیت آنها نشوند، هرچند که در برخی از این مراکز حتی پس از گذاشتن نیوجرسی نیز حیوانات به داخل واحد منتقل می‌شود.

حسینی میلانی ادامه داد: از کمیسیون ماده ۱۰۰ درخواست کرده‌ایم ضوابط در این رابطه را تدقیق و برای افکارعمومی تشریح کند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
تدقیق؟ واقعا این واژه ها از توی قوطی کدوم عطاری میاد بیرون. عرب معابی و وارد کردن واژه های بیگانه تا کی؟ عزیزی که میخوای دانش فروشی کنی لطفا زبان مادری رو فراموش نکن و بدون که مخاطب شما ایرانیه. از حمایتتون از دامپزشکی هم ممنونم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
فرا قانونی عمل کردن در ایران خیلی امر رایجی هست خیلی ها از لباس و مقام و پست خود برای این کار استفاده می کنن.در مورد دامپزشکی هم که کار خیلی راحته رهگذر هم یه سیلی می زنه می ره.
نظر شما
ادامه