کد خبر: ۴۷۲۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر


باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

درمان آنفلوانزای خوکی با دمنوش‌های گیاهی/ سوپی که ویروس آنفلوانزا را در بدنتان نابود می‌کند.

یک پژوهشگر طب سنتی درباره درمان آنفلوانزای خوکی با دمنوش‌های گیاهی و چند سوپ رقیق توضیح داد.

با شروع فصل سرما شیوع بیماری آنفلوانزا در بین مردم افزایش پیدا می‌کند و در صورت رعایت کردن مسائل بهداشتی، این عارضه زندگی افراد را مختل می‌کند.

«داوود حاج محمد خانی» پژوهشگر طب سنتی درباره بروز بیماری آنفلوانزا اظهار کرد: بیماری آنفلوانزا برعکس سرماخوردگی از درد و ضعف زیادی برخوردار است و ماده بیماری آن از نوع سرد و خشک است.

وی ادامه داد: آنفلوانزا برعکس سرماخوردگی غالباً همراه با درد است و عارضه‌هایی چون سرفه، سردرد، تب و بدن درد با شدت زیاد بر اثر ابتلا به این بیماری دیده می‌شود.

محمدخانی تأکید کرد: آنفلوانزا عوارضی مانند استفراغ و تنگی نفس و بدن درد در افراد مبتلا  غایجاد می‌کند که البته برخی از این علائم با بیماری سرماخوردگی مشترک است.

دل درد  و دل پیچه از علائم بیماری  آنفلوانزا

این پژوهشگر طب سنتی ادامه داد: ماندگاری بیماری آنفلوانزا در بدن طولانی‌تر و گاهاً خطرناک‌تر است و در برخی موارد سیستم گوارشی بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی بیان کرد: در بیماری آنفلوانزا از منظر طب سنتی علائمی مانند دل درد، دل پیچه، تهوع، استفراغ دیده می‌شود و برای التیام این بیماری باید مصرف سوپ‌های رقیق را مورد توجه قرار داد.

درمان آنفلوانزا با سوپی خوشمزه

محمد خانی اضافه کرد: بیماران مبتلا به عارضه آنفلوانزا باید سوپ‌های رقیقی حاوی گشنیز، عدس و انواع سبزیجات را مصرف کنند که سبزی جعفری برای رفع ضعف بدن در بیماری آنفلوانزا بسیار مؤثر است.

این پژوهشگر طب سنتی افزود: مصرف سوپ‌های رقیق باعث شستشوی سیستم گوارش می‌شود و از منظر طب سنتی افراد باید دمنوش گیاهانی مانند آویشن، ناخونک، آهکی و اکی‌ناصر را مصرف کنند.

دمنوش‌هایی که آنفلوانزا خوکی را از میدان به در می‌کنند

وی ادامه داد: مصرف دمنوش گیاه اکیناسه (خارسرگل) برای آنفلوانزای نوع خوکی نیز مؤثر است و کارشناسان طب سنتی توصیه می‌کنند که مبتلایان به آنفلوانزا مصرف دمنوش گیاه بومادران را فراموش نکنند.

محمدخانی تأکید کرد: بوخور گیاه بابونه برای تنفس راحت  بسیار مؤثر است و اگر افرادی دچار گلودرد و سردرد هستند باید از دمنوش گیاه پنیرک استفاده کنند.

ترب سیاه و شلغم مفید و موثر برای مشکلات تنفسی بیماری آنفلوانزا

این پژوهشگر طب سنتی تأکید کرد: استفاده از شلغم، ترب سیاه و شلغم به همراه عسل و پیاز برای دستگاه تنفس بسیار مؤثر است واگر افراد مبتلا به بیماری فشار خون نیستند می‌توانند از دمنوش گیاه گل‌ گاوزبان استفاده کنند.

وی گفت: جوشانده پوست پیاز قرمز به همراه شربت عسل و آبلیمو برای درمان بیماری آنفلوانزا بسیار مؤثر است.

محمدخانی یادآوری کرد: مصرف روغن‌های گرم مانند روغن زیتون و روغن بابونه باعث تعریق می‌شوند و در درمان بیماری آنفلوانزا مؤثر است و کارشناسان طب سنتی توصیه می‌کنند که بیماران حمام آب گرم را در مواقع بروز عارضه آنفلوانزا از یاد نبرند.



انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
1
وقتی تلویزیون ملی و سایر رسانه های مذهبی طب مثلا اسلامی و سنتی را ترویج‌ می کنند ایشان هم میاد آنفلوانزای خوکی را درمان‌ می کند.
ما رکورد زدیم!!!

اللهم عجل لولیک الفرج
دکتر xy
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
2
دکترررر روازاده کم بود اینام اضافه شدن. این آقایون رو باید به جنگلهای آمازون تبعید کرد تا همونجا به اکتشافاتشون مشغول باشن . دوست عزیز داروی گیاهی رو زمانی باید مصرف کرد که کار علمی روی آن گیاه انجام شده باشه و دارو گیاهی به اشکال قرص و شربت و ... با دز مصرفی تعیین شده مورد استفاده قرار بگیره . روشهای سنتی با عیار سنتی یک مشت از این گیاه و ۲ مشت از اون گیاه فقط باعث آسیب به ارگانهای بدن میشه . گیاهان هم عارضه جانبی دارند .
نظر شما
ادامه