کد خبر: ۴۷۳۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیر کل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، گفت: خروج هرگونه دام از استان تنها با مجوز دامپزشکی امکان پذیر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «حسین امیری» مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در جلسه کمیسیون برنامه ریزی هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اجرای طرح جلوگیری از خروج دام در اواسط دی ماه گفت: خروج دام از دامشهر و سایر واحدهای دامداری به داخل استان نیازمند مجوز دامپزشکی است.

مدیر کل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری افزود: در جلسه امروز مجوز خروج سه هزار دام مولد حذفی به علت کهولت سن به ۵ استان کشور صادر شد.

وی همچنین از تشکیل ۶۰ پرونده به ظن قاچاق دام در محاکم قضایی خبر داد و گفت: برخی از این پرونده‌ها پس از تحقیقات کامل به تبرئه متهمان منجر شده اما هم اکنون ۷ پرونده در تعزیرات حکومتی در حال بررسی است.

امیری افزود: یکی از این پرونده‌ها به صدور رای قطعی منجر شده و دام های توقیف شده به افراد مورد اطمینان فروخته و هم اکنون در دامشهر نگهداری می‌شود.

«دکتر رفیعی» مدیر کل دامپزشکی استان هم در گزارشی از کنترل ورود و خروج دام بیان داشت: به جز دامشهر، دامپزشکی در بخش جعفرآباد هم گواهی حمل صادر می‌کند.

«سرهنگ کرمی» رئیس پلیس آگاهی قم هم از افزایش۲۲ درصدی کشفیات قاچاق در ۱۰ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال به ارزش ۱۶ میلیارد تومان خبر داد.

استاندار قم هم در این جلسه با تاکید بر اینکه باید همواره با هوشیاری کامل تغییر رویکرد قاچاقچیان را دنبال کرد گفت: طرح کنترل خروج دام باید با محوریت دامپزشکی ادامه یابد.

سرمست همچنین است تقدیم پیشنهاد خرید تضمینی دام به ستاد مرکزی در تهران به منظور جلوگیری از قاچاق دام سخن گفت.

وی همچنین از حضور مردم در خلق حماسه دیگری در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: یقیناً خلق این حماسه باعث می شود خواب دشمنان برای توطئه علیه ایران تعبیر نشود.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
1
همه در یک کشتی نشسته اییم، یک نفر آنرا سوراخ میکند چه اتفاقی خواهد افتاد؟
گوسفند مصرفی استان قم از کرمانشاه و لرستان تامین میشود، اگر استانداران این استانها درحالیکه از استان قم گوساله کشتاری به کرمانشاه و لرستان آورده میشود و حال با قطع آن از ارسال گوسفند به قم جلوگیری کنند آن وقت استاندار قم چه تصمیمی خواهد گرفت؟؟؟؟
جا دارد مسئولین کمی منطقی تصمیم بگیرند و قدری هم به مراودات ملی فکر کنند!!!!
نظر شما
ادامه