کد خبر: ۴۷۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
هنگامی که ببرها با هزار دب‌دبه و کب‌کبه و سر و صدا به ایران می‌آیند و مسئولین سازمان محیط‌زیست اجازه نمی‌دهند مسئولین سازمان دامپزشکی به وظایف خود در قبال چک کردن کارت سلامت و قرنطینه ببرها عمل کنند، آیا مقصر سازمان دامپزشکی است...
nabi.JPG

حکیم مهر - رئیس هیات مدیره جامعه دامپزشکان کشور گفت: ادعای رئیس باغ‌وحش ارم که می‌گوید ببر نر ناقل مشمشه بوده و این بیماری را از روسیه با خود آورده اشتباه است چون مشمشه بیماری تک سمی‌هاست و تنها از گوشت آلوده به گربه‌سانان منتقل می‌شود.
دکتر ناصر نبی‌پور در واکنش به اظهارات رئیس باغ‌وحش ارم مبنی اینکه ببر نر ناقل بیماری مشمشه بوده گفت: مشمشه بیماری تک سمی‌هاست و تنها از تغذیه گوشت آلوده الاغ، اسب و قاطر به وسیله گربه‌سانان به آنها منتقل می‌شود بنابراین ببر نمی‌توانسته ناقل بیماری مشمشه باشد.
الهامی رئیس باغ‌وحش ارم در اظهاراتش سازمان دامپزشکی را نیز به کوتاهی در وظایف محوله از جمله قرنطینه کردن ببرها در بدو ورود به ایران متهم کرده بود که نبی‌پور در پاسخ به گفته‌های او گفت: این آقایان دیواری کوتاه‌تر از سازمان دامپزشکی پیدا نکرده‌اند و سازمان دامپزشکی نه تنها کم کار نسبت بلکه هم در کار خود متخصص است و هم مسئول.
او ادامه داد: همه می‌دانند که کار انتقال ببرها مسئله‌ای سیاسی بود تا علمی. زیرا ما آمادگی پذیرش ببر را نداشتیم و اما روس‌ها برای گرفتن پلنگ از ایران‌ برنامه‌ریزی کرده بودند.
نبی پور اضافه کرد: هنگامی که ببرها با هزار دب‌دبه و کب‌کبه و سر و صدا به ایران می‌آیند و مسئولین سازمان محیط‌زیست اجازه نمی‌دهند مسئولین سازمان دامپزشکی به وظایف خود در قبال چک کردن کارت سلامت و قرنطینه ببرها عمل کنند، آیا مقصر سازمان دامپزشکی است.
او تاکید کرد: رئیس سازمان محیط‌زیست معاون رئیس‌جمهور است و سازمان دامپزشکی یک سازمان در درون وزارت جهاد کشاورزی، مشخص است که سازمان دامپزشکی مظلوم واقع می‌شود و تمام تقصیرها به گردن آن می‌افتد.
رئیس هیات مدیره و جامعه دامپزشکان کشور تصریح کرد: رئیس سازمان دامپزشکی و سایر همکاران ما در این سازمان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند ولی به خاطر همین مسئله تنها سکوت می‌کنند.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
کارشناس سازمان دامپزشکی کشور
|
-
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۷
0
0
آقای دکتر لطف کنید از سازمان دامپزشکی دفاع خارج از عقل و منطق نکنید لطف کنید به .......... سازمان نگاه کنید به مدیریت او نگاه کنید به .......... نگاه کنید شما را به خدا سوگند ایشان می تواند یک گواهی بهداشت ....... را که بزبان انگلیسی باشد قرائت کند تا چه رسد به اینکه تفسیر کند ،خدا وکیلی ........ سازمان تفاوت بین ببر و شیر را می فهمد، بقیه کارشناسان ایشان که هر از گاهی ......... اعزام بخارج استفاده می کنند و بجای علم اندوزی بفکر سفر خارج آنهم نه برای کسب دانش بلکه برای کسب پول هستندچه چیزی ........ ایا ....... که فرق نام و فامیلی در زبان انگلیسی را بدرستی نمی فهمد می تواند در خصوص قرنطینه ببر اظهار نظر کند ،کمی به ترکیب ......... سازمان نگاه کنید و لطف کنید بفرمایید کدامیکشان به چیزی بنام ........ شناخت دارند البته وجود افراد بی سواد تضمین مدیریت افراد خاص است در ........ بوده است آقای دکتر شما همان بهتر بفکر صنعت طیور باشید و با دفاع بدتان ضربه بر پیکر نیم جان سازمان وارد نکنید
دامپزشک
|
-
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۸
0
0
عملکرد درخشان سازمان دامپزشکی نیاز به دفاع ندارد
لطفا عذر بدتر از گناه نیاورید!
نظر شما
ادامه