کد خبر: ۴۷۳۵۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
با حضور مدیرکل دامپزشکی استان، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر:
بیمارستان تخصصی دامپزشکی ورکان در فضایی بالغ بر ۶۵۰ متر مربع و در سه طبقه با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی راه‌اندازی گردیده است ...
 
 

حکیم مهر: نخستین بیمارستان تخصصی دامپزشکی استان گلستان در شهر گرگان افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر، روز پنجشنبه هجدهم بهمن ماه، آیین بازگشایی نخستین بیمارستان تخصصی دامپزشکی استان گلستان در شهر گرگان برگزار گردید. در این مراسم، نمایندگان مردم شریف استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر گرگان، مدیر کل دامپزشکی استان گلستان و رئیس نظام دامپزشکی استان گلستان حضور یافتند.

بیمارستان تخصصی دامپزشکی ورکان در فضایی بالغ بر 650 متر مربع و در سه طبقه با سرمایه گذاری صد درصدی بخش خصوصی راه اندازی گردیده و دارای بخش های درمانی مجزا برای دام های بزرگ (اسب و نشخوارکنندگان)، حیوانات خانگی و پرندگان زینتی می باشد؛ همچنین امکان بستری دام های بزرگ و کوچک در دو بخش مجزای بیماران عفونی و غیرعفونی در این بیمارستان فراهم گردید است.

بخش تصویربرداری تشخیصی بیمارستان با امکان رادیوگرافی با فرکانس بالا، سونوگرافی کالر داپلر و اکوکاردیوگرافی و بخش جراحی این بیمارستان (دام های بزرگ و حیوانات خانگی) با امکان بیهوشی استنشاقی و تنفس مصنوعی، جراحی ارتوپدی و جراحی بافت نرم نیاز منطقه را جهت اقدامات تشخیصی و درمانی پاسخگو خواهد بود. از دیگر خدمات این بیمارستان می توان به داروخانه، آزمایشگاه، پت شاپ، آرایشگاه و شست و شوی حیوانات خانگی اشاره نمود.

«دکتر علیرضا رفیعی پور» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در آیین بازگشایی در تماس تلفنی که با رئیس این بیمارستان برقرار نمود، ضمن ارسال پیام تبریک و خسته نباشید، ابراز امیدواری کرد که این حرکت باعث رفع نیازهای درمانی دامپزشکی در شمال کشور باشد.

«دکتر غلامرضا محرابی» مدیر کل دامپزشکی استان گلستان نیز در آئین افتتاح این بیمارستان گفت: بیمارستان دامپزشکی ورکان با سرمایه گذاری 15 میلیارد ریال در شهرستان گرگان افتتاح شد  .

وی افزود: این مرکز یکی از مجهزترین بیمارستان­های تشخیصی و درمانی دامپزشکی استان می­باشد که وابستگی دامداران و دوستداران حیوانات را به سایر استان­ها کاهش خواهد داد.

محرابی ضمن اعلام حمایت دامپزشکی استان از این مراکز خدماتی بخش خصوصی، اذعان داشت: بخش اعظم تصدی­گری دامپزشکی در بحث خدمات درمانی و واکسیناسیون طی سال های اخیر به بخش خصوصی واگذار شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان اضافه کرد: پیشرفت علمی، مادی و معنوی بخش خصوصی یکی از اهداف اداره کل دامپزشکی استان گلستان است.

«دکتر محمد حسین مسلمی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: با شروع به کار این مرکز و مراکز مشابه و دریافت استانداردهای لازم، می­توانیم بسیاری از آزمایشات حاکمیتی را برای تسریع در امر پیشگیری و پیشبرد اهداف دامپزشکی به بخش خصوص واگذار نمائیم.

وی به مزایای ویژه این بیمارستان اشاره کرد و گفت: این مرکز امکاناتی همچون تصویربرداری، آزمایشات مولکولی، داروخانۀ تخصصی برای حیوانات مزرعه و دام کوچک را دارا می­باشد که با توجه به توسعه زندگی شهری و نگهداری حیونات، نیازمندی به تشخیص فوری بیماری­ها را مرتفع می­سازد.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
1
6
ای کاش بازرسان سازمان دامپزشکی هم اینقد به بخش خصوصی گیرای الکی ندن
دکتر حسین زاده
|
Germany
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
4
3
خیلی جالبه که حکیم مهر علی رغم هیاهو در انتشار افتتاح بیمارستانهای متعدد و متکثر !!؟؟ عملا"از انتشار مشخصات و سوابق سرمایه گذاران و مدیریت و مسئولین و کادر درمانی خودداری میکند !!؟؟ یا شاید خود موسسین این اعتماد به نفس را برای معرفی دقیق خود ندارند !!؟؟ چرا !!؟؟ چه اشکالی در این کار است !!؟؟ شاید از دوستان دور باشند بخواهیم مستقیما" و خصوصی به آنها تبریک بگوییم !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
یک هفته صبر کنین، اگر در استان گلستان دوست یا آشنایی دارین، حتما متوجه خواهین شد
غلامرضا مصباح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
11
جای خوشحالی دارد که شمال کشور نیز به بیمارستان تخصصی خصوصی با این شرایط مجهز شد.
نیاز به چنین مرکزی در شهر ما شدیداً حس می شد.
پس از تبریک به دست اندرکاران مجموعه، امید آن دارم که هرچه سریعتر با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه گردد.
با آرزوی توفیق روزافزون.
نظر شما
ادامه