کد خبر: ۴۷۴۱۶


مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جمع اعضای اتحادیه زنبورداران استان اظهار داشت: عسل بی کیفیت یا تقلبی ضربه مهلکی بر پیکره صادرات ما می زند و ما نیز پی گیر این موارد هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» عنوان داشت: خوشحال هستم که تولید کنندگان حاضر در این جمع علاوه بر مباحث اقتصادی به مباحث سلامت جامعه هم بسیار تاکید دارید. 

وی افزود: زنبور به عنوان یکی از شگفتی های آفرینش می تواند آموزش دهنده باشد و در مسایلی از قبیل؛ دقت، تلاش، نظم و... این قابلیت را دارد تا سرلوحه بشر قرار گیرد و نظم جمعی زنبور عسل می تواند بیش از همه برای اعضای اتحادیه زنبورداران الگو باشد تا به دور از هر گونه اختلاف بتوانند در اتحاد کامل با هم باشند. 

وی یادآور شد: تشکل زنبورداران باید مطالبه گر باشد و از دستگاه هایی نظیر ما پی گیر باشد. شریعتی گفت: کار و فعالیت شما مشابه دامپزشکی است با تاثیرگذاری بالا کمتر دیده می شوید و تاثیر شما به خوبی دیده نشده است و لذا لازم است افراد و نهادهای اثرگذار در حوزه کاری خود را بشناسید و از توان آنها برای رسیدن به اهداف خود بهره گیری نمایید.

وی افزود: لازم است در اسرع وقت جلساتی با معاونین تولیدات گیاهی و دامی، منابع طبیعی، امور عشایری و معاونت غذا و دارو علوم پزشکی تشکیل شود تا بتوانیم مباحث اعضای اتحادیه را از این طریق پی گیر باشیم. 

وی تصریح نمود: پیشنهاد دیگر من این است که کارگروه مشترک از دامپزشکی، غذا و دارو و اتحادیه تشکیل و با عسل های تقلبی بازار برخورد شود و همچنین می توانید تفاهم نامه ای در خصوص آموزش و پیشگیری و برخورد با تولید کنندگان عسل تقلبی بین اتحادیه و دستگاه های متولی تنظیم و اجرایی شود.


 
نظر شما
ادامه