کد خبر: ۴۷۴۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر


رییس شورای تامین دام کشور گفت: با ورود دام زنده به کشور قیمت دام زنده در کشور از ابتدای هفته تا امروز ۵ تا ۶ تومان کاهش یافته است و روند کاهشی آن ادامه دارد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از اقتصاد آنلاین، «منصور پوریان» با بیان اینکه قیمت هر کیلوگرم دام زنده از 40 هزارتومان به 34 هزار تومان کاهش یافته است، اظهار کرد: انتظار می‌رفت روند کاهش قیمت سریع تر اتفاق بیفتد، اما موانعی بر سر آن وجود دارد.

وی ادامه داد: ممانعت سازمان دامپزشکی و ستاد مبارزه با قاچاق برای ورود دام های پلاک نشده به پایتخت از دلایل کندی روند کاهش قیمت گوشت قرمز است.

پوریان قیمت منطقی هر کیلوگرم دام زنده در شرایط کنونی را 26 تا 27 هزار تومان دانست.

وی همچنین نسبت به تغییر روش توزیع گوشت قرمز توسط وزارت صمت در آستانه سال نو هشدار داد و گفت: هر نوع تغییر در روش توزیع گوشت قرمز می‌تواند قیمت گوشت قرمز در شهرستان ها به وِیژه شهرهایی که گوشت آنها از تهران تامین می‌شوند را بالا ببرد.

رییس شورای تامین دام کشور اضافه کرد: هر روش در ابتدا معایبی دارد که باید شناخته و برطرف شود، اکنون روش توزیع گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام در شرایط خوبی قرار دارد و بهترین اتفاق ادامه آن است.

پوریان در پایان تاکید کرد: دیگر زمانی برای آزمون و خطا نداریم و اگر وزارت صمت اصرار بر اجرای روش دیگر دارد آن را مکمل روش شرکت پشتیبانی قرار دهد.

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
0
0
تورم را مهار کنید
دکتر xy
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
1
حتما اینها هم منتظر نامه دیگری از وزیر جهاد هستند تا این مسولیت سازمان دامپزشکی رو لغو کنند. مهندس جان نامه رو بنویس.
نظر شما
ادامه