کد خبر: ۴۷۴۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر


نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محو کردن چهره ناپسند صف‌های گوشت از سطح شهر با واردات گسترده گوشت امکان پذیر می‌شود، گفت: مدیریت پرورش دام زنده راه دیگری برای برون‌رفت از مشکل کمبود گوشت است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «سیدابوالفضل موسوی بیوکی» با اشاره به صف‌های طویل ایجاد شده برای خرید گوشت قرمز، گفت: به‌یقین مسئولان باید برای عرضه بیشتر، منسجم و منظم گوشت قرمز فکری کنند چراکه ادامه این روند نه در شان مردم است و نه برای آن‌ها قابل تحمل، ضمن آنکه باید هرچه سریع‌تر جلوی قاچاق دام زنده ماده به عنوان یکی از اصلی‌ترین دلایل کمبود گوشت قرمز گرفته شود.

محو کردن چهره ناپسند صف‌های گوشت از سطح شهر با واردات گسترده گوشت

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واردات گوشت با کیفیت و عرضه آن به طور گسترده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و حتی محلی می‌تواند چهره ناپسند صف‌های گوشت را از سطح شهر محو کند و مردم به آسایش نسبی در تامین این کالای اساسی خود برسند.

مدیریت پرورش دام راه دیگری برای برون‌رفت از مشکل کمبود گوشت/با نزدیک شدن به نوروز بحران کمبود کالاهای اساسی عمیق‌تر می‌شود

وی با تاکید بر اینکه مدیریت پرورش دام ماده در استان‌های مختلف توسط وزارت جهاد کشاورزی نیز راه دیگری است برای برون‌رفت از مشکل کمبود گوشت، افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز تقاضا برای خرید گوشت قرمز و مرغ و دیگر کالاهای اساسی ازسوی مردم بیشتر و احتمالا بحران نیز در صورت عدم مدیریت تهیه و توزیع این کالاها افزایش پیدا خواهد کرد لذا مسئولان باید شبانه روز به صورت ستادی پیگیر حل این مشکل باشند.

مسئولان باید شبانه روز به صورت ستادی پیگیر حل مشکل کمبود گوشت باشند، آن‌ها میزان کمبود گوشت را می‌دانند لذا باید براساس نیاز وارد کنند اما در ساماندهی بازار گوشت تعلل می‌شود.

موسوی بیوکی با تاکید بر اینکه مسئولان میزان کمبود گوشت را می‌دانند لذا باید براساس نیاز وارد کنند اما در ساماندهی بازار گوشت تعلل می‌شود، بیان کرد: تا سال گذشته مردم تمایلی به گوشت یخی نداشتند لذا اکنون باید دید چه بلایی بر سر آن‌ها آمده که در صف‌های طولانی گوشت یخی می‌ایستند!

آخرین بار هفته گذشته گوشت خریدم

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد: آخرین بار هفته گذشته مقداری گوشت چرخ کرده گوسفندی خریدم که قیمت آن بالا بود.



 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
اولا قاچاق به گفته فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور
تاثیر فرعی در گرانی گوشت داشته که همان مقدار را هم به شدت با منع هر گونه شدید حمل و نقل دام کنترل کرده اند.

وارداتی که توسط باندهای فاسد مافیایی در نظارت جهادکشاورزی انجام می شود هرگز نخواهد توانست مشکل گرانی ناشی از تورم و عدم تمایل دامداران را به ادامه کار به دلیل به صرف نبودن تولید را حل کند و این صفها اگر همین ساز و کار باشد طویلتر هم خواهند شد
من خودم امروز صبح صفی طولانی چند لایه 100 متری دیدم که همه معترض بودند و فقط افراد غیر شاغل می توانند چند بار گوشت و مرغ بگیرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
برید دعا کنید که هست البته به قول بعضی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
طوری توزیع کنید که سالمندان و بیماران و همه بتوانند گوشت و مرغ دولتی تهیه کنند نه فقط بعضیا فریزر پر کردن هنوز میرن تو صف میخرند این درست نیست یه راهکار بدید که بدون صف همه بتوانن گوشت و مرغ دولتی تهیه کنن
نظر شما
ادامه