کد خبر: ۴۷۴۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از پلمب رستورانی که گوشت خارج از تنظیم بازار را در شهرستان اشتهارد عرضه می‌کرد خبر داد و گفت: گشت‌ سازمان تعزیرات حکومتی با حضور کارشناسان دامپزشکی و بازرسین صنعت، معدن و تجارت همراه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «علی اکبر مختاری» گفت: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته در شهرستان اشتهارد یک رستوران متخلف شناسایی و پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، افزود: پلمب این رستوران با دستورالعمل دادستانی و با هدف برخورد با گرانفروشی، احتکار و کم‌فروشی واحدهای صنفی متخلف انجام شد.

وی با اشاره به گشت دو اکیپ تعزیرات حکومتی در سطح استان البرز مطرح کرد: گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی با حضور کارشناسان دامپزشکی و بازرسین صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

مختاری خاطرنشان کرد: ۱۵ واحد صنفی شهرستان اشتهارد مورد بازرسی قرار گرفت که در این میان رستورانی به جهت عرضه خارج از شبکه گوشت تنظیم بازار شناسایی کردیم که پلمب شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در پایان از تشکیل پرونده برای ۱۴ پرونده متخلف سایر صنوف خبر داد، گفت: گزارش های شهروندان یکی از شاخص های پیگیری و نظارت سازمان تعزیرات حکومتی است.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
چقد به مردم گیر میدین؟
نظر شما
ادامه