کد خبر: ۴۷۴۷۸


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از بهره‌برداری سایت نگهداری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب در نیمه اسفند ماه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پیام خوزستان، «علیرضا عالیپور» اظهار کرد: سایت زنده‌گیری به منظور نگهداری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب سطح شهر ایجاد خواهد شد. این سایت در منطقه صفیره جنب سایت دفن بهداشتی پسماند در محدوده‌ای با وسعت 7000 مترمربع و با اعتبار 700 میلیون تومان در حال احداث است.

وی افزود: همه شاخص‌های مورد نیاز دامپزشکی از جمله جداسازی سگ‌های بالغ از نابالغ، نر و ماده و دیگر موارد در این سایت رعایت شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: این سایت دربرگیرنده بخش‌های مختلف از جمله اتاق کار، اتاق عمل، اتاق ریکاوری، مخزن 20 هزار لیتری شستشو، فضای قرنطینه سگ‌ها و شش فضا جهت جداسازی سگ‌ها است.

عالیپور بیان کرد: این سایت یکی از کامل‌ترین سایت‌های نگهداری و عقیم‌سازی سگ‌های بلاصاحب است که امیدواریم 15 اسفندماه سال جاری افتتاح شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: با گروه‌های داوطلب دامپزشکان، نیروهای بهداشت و سازمان‌های مردم‌نهاد مذاکراتی شده است تا زنده‌گیری و مراقبت سگ ها در این سایت را بر عهده بگیرند. همچنین سایر افرادی که می‌توانند در قبال اخذ هزینه کمتر این کار را انجام دهند می‌توانند جهت اعلام به سازمان پسماند شهرداری اهواز مراجعه کنند.


 
نظر شما
ادامه