کد خبر: ۴۷۴۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس، اگر دام مولد از بین برود قطعا سال آینده در حوزه لبنیات و گوشت دچار مشکلات بیشتری می‌شویم، گفت: قاچاق دام نیازمند امکانات کاملا رویتی است و اگر بخواهند با آن مقابله کنند کار دشواری نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «سیدحسین نقوی حسینی» نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش میزان قاچاق دام زنده و خطرات احتمالی آن، گفت: از یک دامداری‌های 2 هزار راسی در منطقه ورامین بازدید داشتم، طی این بازدید فعالان این حوزه به شدت نسبت کشتار و قاچاق دام مولد از نوع سبک و سنگین اظهار نگرانی می‌کردند و معتقد بودند طی ماه‌های آینده دچار مشکل می‌‍شویم.

نفوذ قاچاقچیان دام زنده در تشکیلات دولت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر دام مولد از بین برود قطعا سال آینده در حوزه لبنیات و گوشت دچار مشکلات بیشتری می‌شویم، ادامه داد: قاچاق دام نیازمند امکانات کاملا رویتی است و اگر بخواهند با آن مقابله کنند کار دشواری نیست، بنابر گفته دامداران قاچاقچیان دام زنده و مولد با تشکیلات دولتی ارتباط دارند و از ارتباطات موجود خود بهره‌برداری می‌کنند.

قاچاق دام زنده و مولد جای نگرانی دارد

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قاچاق دام زنده و مولد جای نگرانی دارد و باید با آن هرچه سریع‌تر مقابله شود، عنوان کرد: دامداری های بزرگی که از آن بازدید کردم بر روی نژادهای بومی فعالیت کرده و تولیداتی نیز در این زمینه داشته‌اند اما اگر فکری به حال وضعیت دام مولد نشود مشکلات موجود افزایش پیدا می‌کند.

ورود کمیسیون امنیت ملی به موضوع قاچاق دام زنده و مولد

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در جلسات گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلای مباحثی در خصوص وضعیت قاچاق دام زنده و مولد و وضعیت بازار گوشت قرمز مطرح و حتی در این زمینه جلساتی نیز برگزار شده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
India
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
1
0
اگه پلاک کوبی برای دام ها اجباری بشه قاچاق دام کاهش پیدا میکنه و این امر در گرو افزایش تعرفه های پلاک کوبی برای مراکز واکسیناسیون میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
0
0
پس چرا نیروی انتظامی، دادستانی و ستاد مبارزه با قاچاق این ادعای قاچاق گسترده را به شکل مستند رد می کنند.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
0
همه قاچاق دام مولد از مرزهای جنوبی کشور در خلال سال های ۹۲ تا ۹۶ انجام شد ...اون موقع کجا بودید ....
نظر شما
ادامه