کد خبر: ۴۷۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

رییس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق «دکتر عیسی کلانتری» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، از زحمات دست اندرکاران یکی از بیمارستان های دامپزشکی شهر تهران و سایر فعالان حقوق حیوانات تقدیر کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور شامگاه دیروز دوشنبه 29 بهمن 97 با حضور در این مراسم و تقدیر از دامپزشکان ناجی «امید البرز» توله خرس نجات یافته از سانحه جاده چالوس که دیروز به یک سالگی رسید، حضور یافت و نسبت به کادر درمانی و حامیان حقوق حیوانات ادای احترام کرد.

در حاشیه این مراسم، از فعالان کمک کننده به حیوانات به ویژه حیات وحش که نام «دکتر اصغر برائی نژاد» مدیرکل سابق دامپزشکی استان های تهران و البرز نیز در جمع آن ها حضور داشت، تقدیر شد و تندیس  یادبودی اهدا شد.

«دکتر بهمن جاوید لامعی» معاون سازمان نظام دامپزشکی کشور و همچنین «دکتر ولی الله واعظی» مدیرکل دامپزشکی استان تهران طی سخنانی ضمن تاکید بر حفظ حرمت حیوانات و تاثیرات پاسداشت حیات وحش بر خلق و خوی انسانی، اظهار امیدواری کردند که تلاش های فوق رهیافت و اشاعه ایی در جهت محافظت از گونه های حیات وحش و ممانعت از تعدی به حقوق حیوانات باشد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
1
0
نمیدانم این دام کوچک چی داره که حالا دولتی ها افتادن دنبال این جریان
نظر شما
ادامه