کد خبر: ۴۷۴۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر



نمايندگان مجلس تمامي صاحبان حرف و مشاغل پزشكي، پيراپزشكي، داروسازي و دامپزشكي را مكلف كردند از ابتداي سال ۱۳۹۸ از «كارت‌خوان» استفاده كنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان رسیدگی به لایحه بودجه ۹۸ را ادامه دادند و بند الحاقی یک تبصره ۶ ماده واحده این لایحه را به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس، تمامی صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام دامپزشکی ایران صادر می‌شود، مکلفند در چهارچوب آیین‌­نامه تبصره (۲) ماده(۱۶۹) قانون مالیات‌های مستقیم مصوب ۴/۱۲/۱۳۶۶ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن از ابتدای سال ۱۳۹۸ از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
1
شرکت های ارائه دهنده دستگاه پایانه فروشگاهی ( پوز) دستگاههایی که کمتر از ۶۰ تراکنش در ماه داشته باشند را جمع آوری میکنند و بهانه آنها نداشتن صرفه اقتصادی برای انهاست چون به ازای هر تراکنش درصدی را از بانک دریافت میکنند. به این ترتیب تکلیف دفاتر خدمات درمانی دامپزشکی که کمتر از این تعداد تراکنش ماهانه داشته باشند چیست؟
متاسفانه بسیاری از دامپزشکان کمتر از حداقل حقوق مشمول مالیات درآمد دارند ولی دارایی فقط بر اساس پیشوند دکتر تصمیم به گرفتن مالیات میکنه و کاری به درآمد کسی نداره
نظر شما
ادامه