کد خبر: ۴۷۵۰۹


در آستانه زادروز زهرای مرضیه (س) و گرامیداشت مقم و منزلت روز زن، رئیس نظام دامپزشکی استان همدان، اعلام کرد: نرخ بیکاری در حوزه بانوان در دامپزشکی استان همدان، کمتر از ۵ درصد است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان همدان، در دیدار «دکتر ذوالحواریه» رئیس نظام دامپزشکی استان همدان با «دکتر علی محمدی»، مدیرکل امور بانوان استانداری، بر حمایت از اشتغال بانوان در حوزه دامپزشکی استان تاکید شد.

بر اساس این گزارش، دکتر ذوالحواریه در این دیدار گفت؛ نرخ بیکاری در بخش بانوان دامپزشکی استان کمتر از پنج درصد است که نشان از ظرفیت بالای نقش‌آفرینی بانوان و اعتماد و توجه ویژه به اشتغال آنان در استان دارد.

وی تاکید کرد: بانوان شاغل در حوزه دامپزشکی علاوه بر وظایف خطیر مادری و همسری، مشقت و فشار ناشی از سختی شرایط کار حرفه دامپزشکی را نیز تحمل می‌نمایند که باتبع باید زمینه‌های کاهش این فشار و صدمات اجتماعی و خانوادگی ناشی از آن را فراهم کرد تا جامعه بتواند بیش از پیش از ظرفیت کارآفرینی بانوان و خدمات این سرمایه انسانی قابل و پرتوان بهره‌مند شود.

دکتر علی محمدی نیز در این دیدار، اطمینان داد تا از تمامی ظرفیت‌های موجود در نهادهای دولتی استان برای تبیین جایگاه بانوان شاغل دامپزشکی و استانداردسازی مشاغل آنان استفاده و زمینه‌های حمایت‌های اجتماعی و اقتصادی نظیر بیمه تامین اجتماعی و آموزش‌های تخصصی برای بهبود امور آنان فراهم شود.

دکتر ذوالحواریه در پایان این دیدار، از مدیرکل امور بانوان استانداری برای شرکت در همایش گرامیداشت روز زن و تجلیل از بانوان شاغل دامپزشکی که هفته آینده در همدان برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورد.


نظر شما
ادامه