کد خبر: ۴۷۵۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر


رئیس نظام دامپزشکی کشورگفت: یکی از مشکلات جدی بخش کشاورزی عدم ساماندهی آموزش کشاورزی است، واقعیت این است که باید در پذیرش دانشجو اصلاحاتی صورت بگیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تهران نیوز، «دکتر محمدرضا صفری» صبح امروز در مراسم تجلیل از مقام مهندس که در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون چنین جمعیت باشکوهی ندیدم و خیلی امیدوارم شدم. امروز همه خانواده بخش کشاورزی کنار هم جمع شده‌اند. پنج سال قبل که به سازمان نظام دامپزشکی آمدم، طرحی ریختیم تا سمن‌های دامپزشکی دور یکدیگر جمع شوند و دائم به بحث و مشورت بپردازند اما آن زمان نشد.

رئیس نظام دامپزشکی کشور عنوان کرد: من خودم را یک مهندس کشاورزی می‌دانم و ارتباط خیلی خوبی با همکاران بخش خصوصی داشته‌ایم. اگر ما به جوانان شایسته اعتماد و آن‌ها را تربیت کنیم به دستاوردهای بزرگی دست پیدا می‌کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات جدی بخش کشاورزی عدم ساماندهی آموزش کشاورزی است، واقعیت این است که باید در پذیرش دانشجو اصلاحاتی صورت بگیرد. مگر می‌شود در دانشگاه فاقد امکانات بتوانیم یک کشاورز خوب تربیت کنیم.

صفری بیان داشت: کارشناس‌های کشاورزی که حدود ۳۰۰ هزار نفر هستد، دارای امنیت شغلی نیستند و از فردای خود خبر ندارند. کسانی که خودشان امنیت ندارند نمی‌توانند امنیت را برای جامعه فراهم کنند.

رئیس نظام دامپزشکی کشور گفت: چرا نباید بخش‌های تخصصی کشاورزی در جلسات تصمیم‌سازی مختلف حاضر نباشند و فقط نقش مجری داشته باشند؟

صفری در پایان خاطرنشان کرد: ما باید خردمند و دانشمند باشیم تا بتوانیم شرایط دور و بر خودمان را تغییر بدهیم و بهبود ببخشیم. در ورودی سازمان جهاد کشاورزی دستگاهی تعبیه شده بود که کفش را واکس می‌زد. یکی از دوستان به دفتر آمد و گفت کشاورز باید روی کفشش خاک باشد و این دستگاه برای سازمان جهاد کشاورزی مناسب نیست.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
1
با سلام متاسفانه آقای دکتر صفری به انتخابات نظام دامپزشکی استان اصفهان احترام نگذاشته و علی رغم پیگیری های انجام شده به صورت غیرقانونی و خارج از همه ضوابط ؛ شخصی را که مد نظر خود بود لیکن مورد تایید شورای نظام دامپزشکی نبود به عنوان رئیس شورا انتخاب کردند درحالیکه که در بقیه استان‌ها از جمله استان تهران هفتمین جلسه شورای نظام دامپزشکی تشکیل گردیده است اما به دلیل عدم تبعیت شش نفر از اعضای نظام دامپزشکی استان اصفهان از انتصاب غیرقانونی آقای دکتر صفری شورای دامپزشکی اصفهان تشکیل نگردیده است باید یاد بگیریم به رای اعضا احترام بگذاریم اعضای نظام دامپزشکی صاحبان واقعی این سازمان هستند
دکتر حسین زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
0
0
اگر هر کس بر روی همان حرفه خود متمرکز شود و مرتب از دکتر به مهندس و از مهندس به دکتر ، موضع خود را تغییر ندهد ، شانس بیشتری برای بهبود اوضاع ، البته اگر اراده ای برای بهبود وجود داشته باشد ، خواهیم داشت!!
و البته اگر اراده ای برای بهبود وجود داشت ، طبعا" آموزش هم باکیفیت بود و پذیرش دانشجو هم متناسب با امکانات انجام میشد و به این همه هیاهو و صرف انرژی بیهوده برای کم کردن پذیرش دانشجو نیاز نمی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
0
0
چرا جلسات نظام دامپزشکی جدید استان خراسان رضوی برگزار نمیشه؟
نظر شما
ادامه