کد خبر: ۴۷۵۴۴


گسترش همکاری های علمی و پژوهشی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با سازمان دامپزشکی کشور در نشستی مشترک با حضور مسئولان دو مجموعه در موسسه رازی بررسی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، نشستی مشترک با حضور «دکتر مجتبی محرمی» معاون تحقیقات و فناوری موسسه رازی، «دکتر قاسم رضاییان زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی، «دکتر محمد حبیبی» رئیس مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر توکلی» مدیرکل سازمان دامپزشکی استان البرز و جمعی از روسای بخش های تحقیقاتی و تشخیصی موسسه رازی در سالن زنده یاد دکتر کاوه این موسسه برگزار شد.

پیگیری تفاهم نامه مشترک، همکاری آزمایشگاه های رفرانس موسسه رازی با مرکز ملی تشخیص، آزمایشگاه های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی و نحوه همکاری های علمی و پژوهشی موسسه رازی با سازمان دامپزشکی کشور از اهداف برگزاری این نشست بود.

اقدامات لازم برای صدور مجوزهای معتبر برای سه آزمایشگاه لکتوسپیروز، آنفلوانزا و شاربن، تبادل نمونه های تشخیصی بین دو مرکز، حضور کارشناسان تخصصی موسسه رازی در کمیته های کشوری با محوریت عوامل بیماری جهت سازماندهی و بررسی آتی و تعیین اولویت های تشخیصی و تحقیقاتی از سوی سازمان دامپزشکی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست به آن ها پرداخته شد.

در این نشست، روسای بخش های واکسن های هوازی، بیماری های ویروسی، بخش میکروب شناسی و مدیر تشخیص و تحقیق بیماری های دام، بخش سل و مشمشه، معاون بخش تولید واکسن های هوازی و مسئول پیگیری آزمایشگاه رفرانس و تخصصی موسسه رازی، مدیر پژوهش موسسه رازی، بخش ایمونولوژی و مدیر بیماری طیور، زنبور عسل، آبزیان و حیات وحش موسسه رازی نیز حضور داشتند و هر یک درباره موضوعات تخصصی مطالبی بیان کردند.



نظر شما
ادامه