کد خبر: ۴۷۶۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر


رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد درباره زنی که گفته می‌شد ۸۰ درصد دام‌ها توسط او از مرزهای جنوبی کشور قاچاق می‌شد، بزرگنمایی شده اما با وجود پیگیری و همکاری همه دستگاه‌های متولی در راستای کاهش قاچاق، باید بدانیم که حتی یک رأس دام هم نباید قاچاق شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، چندی پیش رسانه‌ها از گزارشی خبر می‌دادند که یک زن در جنوب کشور ۸۰ درصد قاچاق دام را در اختیار دارد به گونه‌ای که دام‌های مولد را از دلالان و فروشندگان خریداری و آنها را به حاشیه نشینان خلیج فارس به صورت قاچاق می‌فروشد.

در این رابطه «علی مویدی» رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، گفت: اینگونه نیست و بزرگنمایی در این زمینه صورت گرفته است، چرا که پیش از این هم خروج غیرقانونی دام زنده از مرزهای جنوبی به صورت موردی انجام می‌گرفت و هم اکنون هم شاید وجود داشته باشد که البته بسیار کمتر شده است.

وی افزود: اقدامات دست اندرکاران طی ماه‌های اخیر در زمینه قاچاق دام زنده قابل توجه بوده اما باید این تلاش‌ها همچنان ادامه داشته باشد و بیشتر شود تا به جایی برسیم که دیگر دام زنده از کشور قاچاق نشود.

مویدی اظهار کرد: خروج حتی یک رأس دام زنده از مرزها به صورت غیر قانونی نباید صورت گیرد چرا که سرمایه این کشور است و تلاش‌های بسیاری صورت می‌گیرد تا بتوانیم مسیرهای قاچاق ناامن شود که به نتیجه برسیم.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: انتظار می‌رود همه از مردم تا عشایر، روستاییان و غیره به مراجعات مشکوک و بی موردی که به آنها می‌شود حساسیت بیشتری داشته باشند و مواظب باشند که پیشنهادات بعضاً اغواکننده آنها را تحریک نکند چرا که این قاچاقچیان دوستدار ملت ایران نیستند و به عنوان یک فرصت به این افراد و پیشنهادات‌شان نگاه نکنند. از سوی دیگر وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور عشایر باید بیش از پیش در این زمینه حساسیت نشان دهند.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
0
0
بنده به عنوان مطلع خبر تولی یک زن در قاچاق را که با همراهی .......... انجام‌میشد تایید میکنم . هرچند حکیم مهر به ذلایلی محفوظ ممکنه کامنت بنده را حذف نمایند .
نظر شما
ادامه