کد خبر: ۴۷۶۳۸
تعداد نظرات: ۵ نظر


مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: مجموعه مدیریت دامپزشکی به توانمندی بانوان اعتقاد دارند و همواره بانوان در انجام امور مشارکت دارند.

به گزارش حکیم مهر به روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، مهندس «نفیسه نخعی» صبح امروز در مراسم ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن که در دامپزشکی برگزار شد افزود: دامپزشکی همواره جزو دستگاهایی است که در عمل از بانوان حمایت کرده و این مجموعه به توانمندی بانوان در انجام امور و واگذاری مسئولیت اعتقاد دارد.

وی به شرایط سخت در محیط کار بانوان اشاره کرد و اضافه نمود: با توجه به اینکه در محیط کار تعداد آقایان نسبت به بانوان بیشتر است شرایط برای فعالیت آنها سخت می باشد ولی بانوان در برخی امور پیشتاز هستند و امور محوله را با دقت انجام می دهند.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی مجموعه دامپزشکی استان زحمات زیادی در کنترل و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و حیوان صورت داده است که در این بین نقش بانوان این مجموعه قابل توجه است.

نخعی ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت دامپزشکی از بانوان و برنامه های این حوزه بیان کرد: نباید نگران واگذاری امور و حتی مسئولیت به بانوان باشیم که این نگرش در دامپزشکی وجود ندارد و بانوان در این دستگاه دارای مسئولیت هستند.

در ابتدای این مراسم مدیرکل دامپزشکی استان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت دخت نبی اکرم (ص) از تلاش و کوشش بانوان در تحقق برنامه ها و سیاست های سازمان دامپزشکی تقدیر و تشکر کرد.

«دکتر محمد اصغرزاده» به جذب 7 نفر خانم در آخرین مرحله استخدامی اشاره کرد و افزود: هر گاه امور اداری و فنی به بانوان محول شده با دقت و حداقل زمان ممکن انجام و تحویل شده است.

وی با اشاره به سختی کار دامپزشکی عنوان داشت: بانوان شاغل در مجموعه در کنار سایر پرسنل فعالیت دارند و مشغول خدمت رسانی به قشر تولید کننده هستند و وظایف خود را به بهترین شکل و با کیفیت ارائه می دهند. 



انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
2
2
خوبه دیگه همه مردها رو دارید خونه نشین می کنید ،به این میگن مدیریت.....
پاسخ ها
نیک آیین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چه تفکر توسعه نیافته ایی دارید!!!
انسان بما هو انسان دارای حقوق یکسانیست و معیار نقش پذیری افراد، شایستگی فارغ از جنسیت است.احتمالا فرزند دختر ندارید وگرنه دلنگرانش بودید تا صاحبان چنین تفکری موجب سرخوردگی و یاس او نشوند.چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
4
در صورت شایسته سالاری خوب است و در صورت انتخاب احساسی و به این دلیل که صرفا از خانمها در مدیریت استفاده شود مطلوب نیست
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
8
بسیار عالی!!!!!!!!
به همه بزرگوارانی که در بالا اظهار فضل فرمودند و تشریف آوردند عکس یادگاری گرفتند که گامی مهم جهت کنترل و پیشگیری و مبارزه با بیماریهای دامی است!!!! توصیه میکنم پاسخ به سوالی در همین خصوص که از دکتر بهروزیان شریف معاون مدیر کل خراسان رضوی پرسیده شد و در همین سایت وزین حکیم مهر منتشر شد ملاحظه بفرمایند
- مهمترین محدودیت ها در اداره تشخیص و درمان استان کدام ها هستند؟
تعداد زیاد دانش آموخته یکی از معضلات مهم می باشد. با توجه به اینکه اکثر دانش آموختگان جدید خانم هستند و امکان بکارگیری این همکاران در مناطق دور افتاده و بخش درمانگاهی کمتر وجود دارد و این معضل مهم می باشد.
یه خانم را تو لرستان گذاشتند مدیر کل چند وقته اونجا جنگ سرد رخ داده..تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
1
با تفکر جنسیت زده نمی شود از همه توان منابع انسانی برای بالندگی و توسعه کشور بهره برد.
هر کشور توسعه یافته از این کلیشه ها عبور کرد تا به رشد فزاینده رسید.
نظر شما
ادامه