کد خبر: ۴۷۶۴۱
تعداد نظرات: ۸ نظر


همزمان با فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی و زاد روز ولادت فاطمه زهرا (س) و روز زن مدیرکل دامپزشکی استان در معیت مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، معاون توسعه مدیریت و منابع ، رئیس اداره امور اداری رفاه و پشتیبانی ، مسئول روابط عمومی و نیز مشاور امور بانوان این اداره کل با حضور در محل کار بانوان همکار با اهداء لوح سپاس و تاج گل از آنها تجلیل کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، در قسمتی از لوح تقدیر اهدائی که از طرف «دکتر صادق صالحی» صادر گردید، آمده است :

فرا رسیدن بیستم جمادی الثانی سالروز میلاد باسعادت دخت گـرامـی نبـی مکـرم اسـلام (ص) بـانوی بزرگ جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و شمع فروزان هستی را خدمت شما تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

قطعاً برای کلیه بانوان کمال افتخار است که روز تولد بزرگ بانوی اسلام را به این نام مزین کرده اند روز پر افتخاری که اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل از معجزات تاریخ و افتخارات عالم وجود است.

و تاریخ اسلام گواه احترامات بی حد حضرت رسول (ص) به این مولود شریف است.

فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک مجدد این روز از خدمات سرکار علیه در عرصه سلامت و بهداشت عمومی جامعه و پیشبرد اهداف دامپزشکی تقدیر و تشکر می نمایم.

امید وارم با توکل به خداوند منان و تلاش و کوشش بیشتر در نیل به اهداف مقدس بیش از پیش مؤفق و مؤید باشید. انشاا...

                                                    روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل




 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
2
0
استان ......... یاد بگیره . کوچکترین توجهی به بانوان در این استان نمیشه . چه در ستاد و چه شهرستانها تمام خانوم دکتر های جدیدالاستخدام رو که فکر کنم ۶ یا ۷ نفرن اکثرا هم phd دارن بطرز بیرحمانه ای فرستادن توی روستاها برای تست سل اونم دامداریهای استان که اصلا نمیدونن باکس چیه مقید کردن دام با خود اکیپ ه و گاوها اکثرا بومی و نا آروم ... . بله خودم میدونم خانومها هم باید عملیاتی کار کنن ولی متد آقایون چیز دیگه ای اگه به خودم زحمت بدم و بنویسم حکیم حذفش میکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
یعنی چی !!!یعنی کنار خانم دکتر که شهرستان را زده یک دکتر آقا بگیرند!؟ متخصص phd خب شهرستان را نمی زد!
اصلا این phd علوم پایه نه بدرد کار می خورند
لطفا سازمان عزیز کسانی که مدارکشان را پنهان و حق افراد مشتاق به کار در هر نقطه استان و هر نوع فعالیتی را ضایع کرده اند مشخص و شناسایی و لیستشان اعلام گردد یا انصراف دهند و نفر بعدی جایگزین و یا تعهد بگیرند که انها از رو کردن مدرک و اعتراض نداشته باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
بدبخت این استانی که 7 تا خانم دکتر جدید گرفته تازه از همین اول چکنم چکنم راه انداختند. تازه میگه PHD داریم!!!! حتما پر ادعا هم هستند. سازمان جان روز مصاحبه همه سنگهاتون را با این افراد باز کنید تا بعد دردسر استانها و شهرستان ها نشوند
دکتر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
شما که اینقدر از کار تو شهرستان دلخور هستید برای چی شهرستان را انتخاب کردید!!!!!
همکار در سازمان
|
Germany
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
3
وقتی برای ثبت نام آزمون استخدامی خانم هایی که می گویند phd دارند مدرک را پنهان می کنند و به دروغ می نویسند که عمومی هستید و ان شهرستان غیر از مرکز استان را انتخاب می کنند نباید اعتراضی داشته باشند وگرنه خیلی از آقایون بودند که به کمک مجموعه بخورند و خواهان استخدام و تست سل باشند. نیرویی که شهرستان را زده باید تمام کارهایی که یک دکتر دامپزشک می تواند را انجام دهد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
پس شما که در سازمان تشریف داری میفرمایی که مدیران استانی با هماهنگی شما دارن این بندگان خدا رو تنبیه میکنن که در آزمون شرکت کردن و نمره علمی شون بیشتر از آقایون بوده . خانه از پای بست ویران است پس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
چه تنبیهی کار معمول در اداره یک شهرستان تنبیه شد؟!!!! خانم شهرستان را زده باید اندازه یک دکتر کارایی داشته باشد.
دکتر دامپزشک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
استان سیستان و بلوچستان ک دریغ از ی تبریک
بدتر روزش جلسه گرفتن کشیک عید رو مشخص کنن
فک نمیکنم ی تبریک گفتمثن زحمتی داشته باشه
لوح تقدیر و گل پیش کش
اکثر ادارات توجه خاص ب مناسبت ها دارن
اما دامپزشکی واقعا خاصه
ان شاالله مدیران استانی و ستادی توجه بیشتری کنن
نظر شما
ادامه