کد خبر: ۴۷۶۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر


دو سگ عقیم شده و یک سگ ماده حامله، در لاکانشهر رشت با سم کشته شدند. 

به گزارش حکیم مهر به نقل از رشت۲۰، «سروش علیزاده» روزنامه‌نگار، فعال رسانه‌ای و اجتماعی در صفحه اینستاگرامی خود ویدئویی کوتاه از کشتار سگ در رشت را منتشر کرد و نوشت:
 
"فیلم سگ حامله‌ای که در شهرک لاکانشهر رشت بهش سم دادند"/ به سگ ماده حامله هم رحم نکردند!/ سگ‌کشی با سم در لاکانشهر رشت

خبر بسیار تأثربرانگیز و هولناک است. تکرار تراژدی کشتار حیوانات با سم توسط موجودات خطرناک و روانی در مجتمع لاکانشهر رشت. کسانی که در هیئت آدمیزاد اما در حقیقت موجودات نخستی اولیه که سگ‌های عقیم شده و انگل زدایی شده و واکسن دریافت کرده را با سم می‌کشند.

تا به حال سه قلاده سگ را با سم کشته‌اند. دو سگ عقیم شده و یک سگ ماده حامله.

این موجودات خطرناک که بابت پارس سگ به جنون رسیده و با سم دادن به سگ ماده حامله که نزدیک زایمانش است رحم نمی‌کنند و سبب جنایت می‌شوند. با چه تضمینی در شهرک لاکانشهر آزادانه زندگی می‌کنند؟ جایی که کودکان دختر و پسر خردسال مشغول بازی هستند و احتمالاً سروصدا هم می‌کنند.

به‌راستی کدام وجدان آگاه و عقل سلیم می‌پذیرد کسی که به سگ حامله سم می‌دهد مرتکب خشونت جسمی و جنسی نسبت به کودکان نشود؟!

نکته جالب، رفتار هیئت‌مدیره غیر گیلانی و ناکارآمد مجتمع لاکانشهر رشت هست. به‌جای محکوم کردن این شیوه کثیف سگ‌کشی و پیگیری مسئله و افراد حامی حیوانات را که به این مسئله اعتراض کرده‌اند را خشونت‌طلب می‌خواند.

به‌راستی چه شده است که جای مجرم و ستمدیده عوض‌شده است؟

چه پشت پرده‌ای در حمایت هیئت‌مدیره لاکانشهر از کسانی که سگ‌ها را با سم کشته‌اند و حمله به حامیان حیوانات است؟ و آیا پاسخگو خواهند بود که با فراخوان‌های مختلف به مردم علیه حامیان حیوانات سبب تحریک و یا … از روانی‌هایی که به سگ‌ها سم می‌دهند نشده‌اند؟

آیا حامیان حیوانات و مردم رشت و دادستان شهر رشت و اداره محیط زیست باید در برابر این جنایت سکوت کنند؟!

.پ ن : سپاس از موسسه حامی محیط زیست سرزمین ایده آل ما و آقای پیمان بازدیدی که قول پیگیری شکایت به‌عنوان نهاد مردم‌نهاد رو دادند و همه دوستان و صفحات مجازی که این خبر رو منتشر می‌کنند تا مانع از سگ‌کشی بیشتر در شهر بافرهنگ رشت و علی‌الخصوص شهرک لاکانشهر شوند.

از دوستان رسانه‌ای که سایت دارند دعوت می‌کنم پیگیر باشند و در انتشار خبر، ما را یاری کنند.

دست همه عزیزان رسانه و مردم فهیم ایران و صفحات پربیننده اینستاگرام که این فیلم و خبر را منتشر کنند را می‌بوسم.

این در حالی است که از سه سگ کشته‌شده دو سگ عقیم بوده و یک سگ ماده نیز حامله بوده است و به همراه توله‌های خود کشته‌شده است.

حال باید از مدیران شهرداری کلانشهر رشت، سازمان پسماند و … پرسید چه کسی اجازه قتل یک جاندار را داده است و با کدام مجوز می‌توان نفس از یک موجود زنده غصب کرد؟!

این حجم از بی‌کفایتی، قساوت قلب و بی‌عرضگی قطعاً هیچ پاسخی نداشته و درخواست آن می‌شود که مدعی‌العموم با مسببان این اقدام و مسئولین ذی‌ربط و دخیل بر آن برخوردی جدی نماید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
|
Germany
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
2
چرا به این حیوان آزاری و کشتن موجودات زبان بسته پایان نمیدهند ....خدایا خودت این از خدا بی خبر هارو عقوبت کن
نظر شما
ادامه