کد خبر: ۴۷۶۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از برخورد قانونی با افرادی که منجر به فاسد شدن ده‌ها تن گوشت مرغ در انبارهای استان همدان شده اند، خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سعید گلستانی» در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز بر برنامه‌ریزی دقیق دستگاه‌های اجرایی استان برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه سال آینده تاکید کرد.

وی با تاکید بر اهمیت به نظارت بر بازار اظهار کرد: معضلات و مشکلات ناشی از خلاء نظارت بر نحوه توزیع و عرضه گوشت در سطح استان در اسرع وقت باید رسیدگی و برطرف شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان خواستار نظارت بیشتر دستگاه‌های متولی تنظیم بازار در این حوزه شد و گفت: باید زمینه‌ای فراهم شود تا شهروندان بتوانند با آرامش خاطر در ایام نزدیک به عید نوروز نسبت به تهیه مایحتاج خود اقدام کنند.

وی با انتقاد شدید از سوء مدیریتی که منجر به فاسد شدن ده‌ها تن گوشت مرغ در انبارهای استان همدان شده است، افزود: در صورت اثبات قصور هر یک از اشخاص حقیقی یا حقوقی، با مسبب برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

گلستانی تاکید کرد: نظارت بیشتر دستگاه‌های متولی توزیع گوشت بر نحوه ارائه خدمات به شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است؛ گشت و بازرسی روزانه کارشناسان اداره دامپزشکی از رستوران‌ها و انبارهای نگهداری گوشت و مرغ، طی بازرسی چند روز گذشته انباری را کشف کرد که ۳۱ تن مرغ منجمد فاسد در آن نگهداری می‌شد.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ا.ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
0
0
جا داره از همه اون کسانیکه با جدیت در راستای ارتقای سطح بهداشتی جامعه تلاش می کنند علی الخصوص کارکنان بی نام و نشان دامپزشکی تشکر و قدردانی نمود و برای تمام کسانیکه در این برهه حساس اقتصادی باعث هدر رفتن حدود ۳۱ تن مرغ شدند از دستگاه قضا خواستار اشد مجازات داریم.
نظر شما
ادامه