کد خبر: ۴۷۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر - نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی از رییس سازمان دامپزشکی خواستند درباره شیوع بیماری مشمشه در باغ وحش تهران توضیحات قابل قبولی به این کمیسیون ارسال کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با اعلام این مطلب گفت: در جلسه ای که روز گذشته با رییس سازمان دامپزشکی برگزار شد، مقرر شد دلایل بروز بیماری مشمشه در باغ وحش تهران و کشتار حیوانات آن باغ وحش، بررسیهای مفصلی صورت گیرد.

محمدرضا حاجی اصغری افزود: سازمان دامپزشکی باید با بکارگیری دامپزشکان و نظرات تخصصی آنها درباره ابعاد شیوع این بیماری و کارشکنیهای صورت گرفته که منجر به کشتار بیش از هشت قلاده شیر باغ وحش تهران و ببر وارداتی بود، پاسخ قانع کننده ای به مجلس دهد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اطلاعات کافی درباره این بیماری وجود نداشته که منجر به شیوع ابعاد آن در سایر حیوانات نگهداری شده در باغ وحش شده است.

حاجی اصغری اظهار امیدواری کرد: هرچند تلفات هشت قلاده شیر و ببر وارداتی خسارت قابل توجهی به باغ وحش تهران و سرمایه جانوری کشور وارد کرده است، اما باید زمینه ساز توجه بیشتر مسئوولان این باغ وحش بوده و اطلاعات پزشکی درباره بیماریهای جانوری افزایش یابد.

 


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گمنام
|
-
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۱
0
0
تا در انتخاب معاونین و مدیران ارشد.........حاکم باشد نمیتوان هیچ توقعی داشت
دامپزشک
|
-
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۶
0
0
ما تو ایران مسئول نداریم ..... {منصوب} داریم
نظر شما
ادامه