کد خبر: ۴۷۶۹۳
 
 

با حضور «کامبیز عباسی» معاون وزیر کشاورزی و «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری و آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی در اهواز گشایش یافت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، این نمایشگاه با حضور موسسه‌های داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی با رویکرد حمایت از تجارت کشاورزی، دامپروری و تولیدات آن از طریق حضور در نمایشگاه و حمایت از هر دو اهرم تجارت و تولید با رویکرد علمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان که 84 درصد در حوزه کشاورزی و 16 درصد در حوزه دامپروری هستند، برگزار شده است.

در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی شرکت‌کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، همدان، مازندران، اصفهان، قزوین، خوزستان، قم، یزد، مرکزی، گلستان، فارس، کردستان، اردبیل، چهار محال بختیاری، کرمان و کرمانشاه حضور دارند.

ارائه توانمندی‌های موسسه‌ها، معرفی کالا یا خدمات جدید، ایجاد ارتباط موثر، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، اخذ سفارش از مشتریان جدید، روابط عمومی و ایجاد آگاهی، اخذ سفارش از مشتریان موجود، تبادل اطلاعات و تجربیات، گسترش کانال‌های توزیع و ایحاد نمایندگی، اخذ سفارش و فروش فوری، قیمت گذاری کالا و خدمات موسسه خود و رقیب شناسی و ... از جمله شاخص‌ها و اهدافی است که در روند برگزاری این نمایشگاه مدنظر است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی از امروز 9 اسفند ماه تا 12 اسفند ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز و از ساعت 15 الی 21 پذیرای علاقه مندان است.

 
 
نظر شما
ادامه