کد خبر: ۴۷۷۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر


در جریان چهارمین کنگره علوم پایه دامپزشکی کشور در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور، از استادان برجسته دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه در دانشکده علوم تخصصی دامپزشکی تجلیل شایسته و خاطره انگیزی به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در جریان این آیین که در واپسین روزهای هفته گذشته برگزار شد، از «دکتر ایرج سهرابی حق دوست» استاد پاتولوژی و بنیانگذار رشته دامپزشکی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، «دکتر حسن گیلانپور» استاد آناتومی، «دکتر ایرج پوستی» استاد بافت شناسی، «دکتر ناصر حقوقی راد» استاد انگل شناسی، «دکتر هادی کیوان فر» استاد ویروس شناسی، «دکتر محمود جمشیدیان» استاد میکروبیولوژی، «دکتر قباد آذرتاکامی» استاد بیماری های آبزیان، «دکتر تقی زهرایی» استاد میکروبیولوژی، «دکتر سید علی پوربخش» استاد میکروبیولوژی، «دکتر پرویز تاجیک» استاد بیماری‌های تولید مثل، «دکتر عباسعلی مطلبی» استاد بهداشت مواد غذایی، «دکتر گیتی کریم» استاد بهداشت مواد غذایی، «دکتر مهرداد قوامی» استاد صنایع غذایی، «دکتر نوردهر رکنی» استاد بهداشت مواد غذایی، «دکتر محمدقلی نادعلیان» چهره ماندگار دامپزشکی کشور و جمعی از دانشیاران رشته دامپزشکی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات مشتمل بر ۲۴ رشته شامل ۱۹ رشته دکتری تخصصی و دکتری عمومی دامپزشکی، ۲ رشته کارشناسی ارشد و ۲ رشته کارشناسی است. در این دانشکده ۲۰۰۰ دانشجو و ۳۰ عضو هیأت علمی مشغول به فعالیت هستند.

در چهارمین کنگره ملی علوم پایه دامپزشکی بیش از ۳۰۰ مقاله ارسال شده بود که 200 مقاله به صورت پوستر و همچنین ۵۳ سخنرانی در پنل‌ها طی روزهای برگزاری این کنگره ارائه شد.

پنجمین کنگره علوم پایه دامپزشکی کشور سال آینده در دانشگاه باهنر کرمان برگزار می شود.


 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
9
استاد بودن به فقط درس دادن نیست.
چگونه اینها در شرایطی که رتبه دکترای دامپزشکی از لیسانس پرستاری هم کمتر شده و از شدت بیکاری دکتر دامپزشک به ناچار مشاور فروش املاک و راننده اسنپ شده است پاسخ گوی .......... پذیرش نجومی، لگام گسیخته و سرسام آور صدها نفری دانشجوی دامپزشکی در واحد علوم و تحقیقات و واحدهای مشابه می توانند باشند؟
.............................
هیات علمی علوم تحقیقت
|
United States of America
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
6
نامه ریاست محترم نظام دامپزشکی به جا بود که امتیاز به این کنگره رو در دانشکده ای که فاقد حداقل شاخص های لازم هست رو لغو کرد
........................
دکتر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
5
متاسفانه فقط اسم و استاد بازنشسته بی انگیزه داره این واحد ، ...............، تک تک دانشجوها اشکشون در میاد تا یه مدرک بگیرن ، متاسفم که این دانشگاه درس خوندم ، آقای دکتر اصغری لطفا این آموزش و پژوهش و مخصوصا کارشناس های این بخش ها و مخصوصا ......... رو عوض کن بخدا دارن دانشجویان رو اذیت می کنند
نظر شما
ادامه