کد خبر: ۴۷۷۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر


«محمدرضا مومنی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراه با ریاست سازمان برنامه و بودجه استان کردستان ملاقات کرد و نسبت به سختی حرفه دامپزشکی و مخاطرات ناشی از این حرفه به گفتگو و تبادل نظرپرداخت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، روز پنج شنبه 9 اسفند ماه 97 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با ریاست سازمان برنامه و بودجه استان کردستان ملاقات کرد و در جریان فعالیت های اداره کل دامپزشکی استان کردستان قرار گرفت.

در این ملاقات وی و هیات همراه با «دکتر بهرام نصرالهی زاده» رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کردستان دیدار کرد.

ابتدا مهندس مومنی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالقوه دامپزشکی کردستان در خدمات رسانی به ذینفعان و عملکرد بسیار خوب در زمینه های فنی و سختی کار دامپزشکی از لحاظ تردد در فصول مختلف سال ، حضور مداوم در روستاها ،مواجه با بیماری های دام و طیور ،بیماریهای مشترک بین انسان و دام هم چنین کنترل و مبارزه با آن اشاره و از اداره کل دامپزشکی کردستان بعنوان یکی از استانهای برتر کشور از لحاظ ارزیابی و عملکرد نام برد.

در ادامه نصرالهی زاده با اشاره به اینکه بخش زیادی از اقتصاد کردستان از از منابع حوزه کشاورزی تامین می شود تصریح کرد پیشگیری از تلفات دام روستائیان کردستان و تلاش در جهت کاهش فشار اقتصادی به این قشر از جامعه بسیار حائز اهمیت است و این تلاش ها در مجموعه دامپزشکی کردستان مشهود است.

وی ادامه داد بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری موضوع امنیت غذایی جزو اولویت های کشور می باشد و بر این اساس سازمان مدیریت و برنامه ریزی علی رغم محدودیت های منابع مالی موضوع واکسیناسیون دام و طیور روستائیان را بعنوان یکی از منابع مهم امنیت غذایی جامعه مد نظر دارد.

گفتنی است در پایان مراسم لوح تقدیر از طرف رئیس سازمان دامپزشکی کشور به پاس زحمات و حمایت های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از اداره کل دامپزشکی کردستان به دکتر نصرالهی زاده تقدیم گردید.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایزدی
|
France
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
چه تقدیری چه کشکی وقتی واسه ما که این همه درس خوندیم یه شغل ندارن ما دربدر و آوره ای تهران شدیم
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
0
0
چه روابط عمومی جملاتی می نویسه که خود سازمانیها می گویند ما این تعریفها را نمی گیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
0
0
به نسبت مدیریت گذشته پنج تا شش برابر کسب اعتبارات ریالی به همت والای رییس سازمان برنامه وبودجه استانداری وفرمانداران سفارش شده بیشتر شده کمی بیشتر از یک پنجم صرف خرید واکسن تب برفکی برخلاق رویه کشوری شده وبصورت رایگان مصرف میشود ....................... وضعیت معیشتی پرسنل در خصوص دریافت مزایا غیر از تعداد معدودی ....... در دوران قبل از مدیرکلی مدیرکل فعلی بسیار بهتر بود با وجود اعتبارات اندک نسبت به حال حاضر.
نظر شما
ادامه